Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Etter første omgang i returoppgjøret i Europaligaen ligger Stabæk nå under 1-0 sammenlagt mot noen rørleggere fra Wales. Kampen går for øvrig gratis på budstikka.no for de som er interessert. To lag som er så ufattelig dårlige at det er underholdning i seg selv. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ukjent grunn er det jo ikke iom at han har sagt til TV2 at han følte at hans posisjon ble undergravd (det kom kanskje frem etter at innleggene her ble skrevet?). Vil tro han ville ha mer å si for hvordan klubben ble drevet og det ble jo også nevnt spillerkjøp. Ville egentlig gi seg etter sesongen, men styret i FKH ville ha en mer umiddelbar løsning når det ble klart at han ville gi seg.

Veldig synd for Haugesund for han er en av Norges beste trenere så lenge han er her i landet. Forhåpentligvis betyr dette at han ender opp i MFK, med tanke på historien, hans forhold til Solskjær og at kona hans er fra området. Det har jo også vist seg at Solskjær ikke er allverden uten Dempsey. Blir veldig overrasket om han ikke blir ny assistent i Molde i løpet av sesongen eller i starten av neste sesong. Det må i så fall være fordi han ikke vil være assistent noe mer.

Lenke til kommentar

Lurer på om vi får se det samme i Vålerenga neste sesong. Grindheim virker ikke helt å vite hvordan han skal manøvrere i en sikkert ny rolle for han. Klarer Rekdal det noe bedre? Klarer ikke helt å se at det er en god ide at hovedtreneren går til en rolle som sportsdirektør e.l. i samme klubb som han var hovedtrener i sesongen før.

Men vi får se.

Lenke til kommentar

Grindhaug er "vestantebu"(fra Åkra) og der kan de være forbannet plumpe av seg. Tror de er så gysligt smarte med alt, og skal vise det til andre hele tida. Egentlig er de helst mindre begavede steinbukker som bare durer i vei uten å tenke. Frekke og tølpete.
Har hatt med mange av de å gjøre, så vet litt hva jeg snakker om.

Lenke til kommentar

Grindhaug er "vestantebu"(fra Åkra) og der kan de være forbannet plumpe av seg. Tror de er så gysligt smarte med alt, og skal vise det til andre hele tida. Egentlig er de helst mindre begavede steinbukker som bare durer i vei uten å tenke. Frekke og tølpete.

Har hatt med mange av de å gjøre, så vet litt hva jeg snakker om.

Og fotballspiller i tillegg!
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Hver gang jeg har vert på tippeligakamp så sitter jeg igjen desillusjonert over hvor utrolig lavt nivå det er på norsk fotball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...