Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Hakk i plata her men huff så tragisk det er å se på kamper i tippeligaen når lagene ikke har noensomhelst forutsetning for å spille ball, det er jo komplett umulig å gjøre noe annet enn sende lange baller. Jeg kødder ikke når jeg sier flashback heller for slik denne matta fremstår minner det meg veldig om da jeg som liten pjokk holdt til på gamle Molde stadion. Jeg forstår at det ikke er så lett for de mindre klubbene å bruke masse penger på bedre matter men her burde kanskje NFF trå til for dette er ikke en eliteserieklubb verdig. [/rant]

 

Har trua på Angan i år, han har virkelig vært god så langt i sesongen og i tillegg har han scoret noen mål. Han er en spiller som får ufortjent mye pepper, han er et meget godt oppspillspunkt og han mister sjelden ballen. Synes også at Ekpo tar sjumilsskritt for hver kamp, han kan fort vise seg å bli et av årets kjøp, han har ikke det samme overblikket og passningsfoten som Thioune men du bedre for en utholdenhet og disiplin, i tillegg velger han ofte de enkle løsningene og overlater det spektakulære til Eikrem&co. Selv om Thioune har vært min favoritt i flere år nå så ser jeg at han er bedre for laget.

 

Det blir lagt kunstgress der snart. Gressmatta har sett sine bedre dager, uten tvil.

 

Heia Sogndal :)

 

Ja jeg hørte kommentatoren nevne det, stemmer det at det er planlagt for sommeren i EM-pausen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skrev Obelix pga Flogjengen, de har jo falt i gryta som små hele bunten! Trenger ikke dope seg som Asterix.

Det er litt kult at du nevner dette. Flo-familien har bidratt utrolig mye til Sogndal som fotballklubb. Sogndal har også vært utrolig flinke til å hente spillere fra lag i nærområdet. Førde, Høyanger, Balestrand og flere. Tore André og Håvard Flo bidrar begge til å gi rutine til yngre spillere som kommer til Sogndal.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...