Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Kan skjønne det også. Start skuffer mer eller mindre alltid. Det er en ganske stor klubb i norsk standard, men har kun et par bronsjer og ett sølv de siste 20+ årene. Forrige sesong var de elendige, og de er like elendige denne sesongen, selv med det som virket som en god ny trener som kunne endre litt på ting.

Rosenborg mistet jo hver tredje supporter på hjemmebane mellom 2007 og 2012, selv med to ligagull, så man skal vel ikke være for kritisk til Start sine supportere. Når Rosenborg merker det etter et par 5. plasser, et par gull uten festfotball og noen bronsjemedaljer så er det vel ikke så rart at Start sliter med å trekke folk på kamp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Start skal være glade de ikke rykket ned i fjor, da tror jeg de fort kunne rykket direkte ned til 2 div.

@Nettels Jeg for min del håper Start tar "en Stabæk" og går tilbake til gamle Krsand Stadion neste år. Sør Arena har ikke vært noe annet enn en økonomisk byrde for klubben.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Synd at TV2 måtte miste rettighetene før de kvittet seg med Mini. For en klovn. At slike folk får jobb i TV skjønner ikke jeg, men det er jo dette TV2 liker. Jeg tror de hadde prøvd å klone både Mini og Davy for lenge siden hadde de hatt muligheten til det. TV2 sin våte drøm. Et helt studio fylt opp av Davyer og Minier. Et helt studio fullt av klovner og en endeløs fjasefest.

Men jeg skjønner at folk er forskjellige og at noen foretrekker kjappe kommentarer fremfor "kjedelig" analyse fra folk som feks Tjernås. Mini er i hvert fall en av grunnene til hvorfor jeg aldri så på FotballXtra. Rosenborg på topp og Mini i studio er en kjip kombo ;)

Lenke til kommentar

Det kom vel ikke som noen overraskelse på noen av oss. Greit nok, å legge opp var vel å gå litt langt, men de fleste av oss så at Riise + ÅFK ikke ville bli noe suksess. Det eneste som overrasker meg at vi ikke har hørt mer fra moren.

Det jeg synes er kjipt med det er at nå kommer han og Gunhild Stordalen til å kjempe hardt om å få snakket mest ut om den vanskelige tiden. VG har nok allerede bedt om et intervju, eventuelt omvendt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det verste med at Riise legger opp er at han antagelig blir langt oftere å se i diverse fotballstudioer fremover. På samme måte som Jan Åge Fjørtoft er han en sånn type vi aldri kommer til å bli kvitt.

Det er det jeg misliker mest. De fleste ville forsvunnet fra media, ikke han. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...