NuckChorris Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Kan skjønne det også. Start skuffer mer eller mindre alltid. Det er en ganske stor klubb i norsk standard, men har kun et par bronsjer og ett sølv de siste 20+ årene. Forrige sesong var de elendige, og de er like elendige denne sesongen, selv med det som virket som en god ny trener som kunne endre litt på ting. Rosenborg mistet jo hver tredje supporter på hjemmebane mellom 2007 og 2012, selv med to ligagull, så man skal vel ikke være for kritisk til Start sine supportere. Når Rosenborg merker det etter et par 5. plasser, et par gull uten festfotball og noen bronsjemedaljer så er det vel ikke så rart at Start sliter med å trekke folk på kamp. 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Gratulerer til Start med Norgesrekorden. Bra jobba, stå på!! http://www.nettavisen.no/sport/fotball/start-satte-ny-norgesrekord/3423229040.html Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 De går for verdensrekord! fyfaen de er ræva. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2016 (endret) Jævlig stygg takling av Godset-spilleren. Håper han får mer enn tre kamper. Edit: Obligatorisk kommentar om at Høiland er en klovn. Endret 29. mai 2016 av Latias Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Blir morsomt å dra til Sør Arena igjen neste sesong Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Start skal være glade de ikke rykket ned i fjor, da tror jeg de fort kunne rykket direkte ned til 2 div. @Nettels Jeg for min del håper Start tar "en Stabæk" og går tilbake til gamle Krsand Stadion neste år. Sør Arena har ikke vært noe annet enn en økonomisk byrde for klubben. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Dvaid Watne og Mini går av med pangsjon og slutter i fotballextra Lenke til kommentar
Husam Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Hele FotballXtra legges vel ned nå som TV2 mister Tippeliga-rettighetene til Discovery. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Synd at TV2 måtte miste rettighetene før de kvittet seg med Mini. For en klovn. At slike folk får jobb i TV skjønner ikke jeg, men det er jo dette TV2 liker. Jeg tror de hadde prøvd å klone både Mini og Davy for lenge siden hadde de hatt muligheten til det. TV2 sin våte drøm. Et helt studio fylt opp av Davyer og Minier. Et helt studio fullt av klovner og en endeløs fjasefest. Men jeg skjønner at folk er forskjellige og at noen foretrekker kjappe kommentarer fremfor "kjedelig" analyse fra folk som feks Tjernås. Mini er i hvert fall en av grunnene til hvorfor jeg aldri så på FotballXtra. Rosenborg på topp og Mini i studio er en kjip kombo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Flere som griner over at Riise har gitt seg i Ålesund? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Ja nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre Sommeren er ødelagt! Eller nei vil si det var påtide at han la opp. Er garantert at et bettingfirma vil nå gi han noen kroner for å delta i noen reklamefilmer på Viasat, så økonomisk vil det gå ganske OK for han. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Det verste med at Riise legger opp er at han antagelig blir langt oftere å se i diverse fotballstudioer fremover. På samme måte som Jan Åge Fjørtoft er han en sånn type vi aldri kommer til å bli kvitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Herpes og Riise, Riise og herpes. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Herpes og Riise, Riise og herpes. Begge to finnes takket være skrevet til Mor Riise? Endret 13. juni 2016 av Patrick123 Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Det kom vel ikke som noen overraskelse på noen av oss. Greit nok, å legge opp var vel å gå litt langt, men de fleste av oss så at Riise + ÅFK ikke ville bli noe suksess. Det eneste som overrasker meg at vi ikke har hørt mer fra moren. Det jeg synes er kjipt med det er at nå kommer han og Gunhild Stordalen til å kjempe hardt om å få snakket mest ut om den vanskelige tiden. VG har nok allerede bedt om et intervju, eventuelt omvendt. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Det verste med at Riise legger opp er at han antagelig blir langt oftere å se i diverse fotballstudioer fremover. På samme måte som Jan Åge Fjørtoft er han en sånn type vi aldri kommer til å bli kvitt. Det er det jeg misliker mest. De fleste ville forsvunnet fra media, ikke han. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Så Bakenga til Rosenborg? Brustad visstnok klar eller så godt som klar for Molde og Gulbrandsen drar mest trolig til utlandet i løpet av sommeren. Vet ikke helt hva jeg synes om dette, sett fra Moldes side. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Bakenga til RBK er "meh". Middelmådig spiss, Jim Solbakken som agent. Få det bort! 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Flere som griner over at Riise har gitt seg i Ålesund? Jepp, etter å ha sett dagens TV2-sendinger gjør jeg det. 5 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Så lenge Jim står bak Mush vil jeg ikke ha han i klubben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå