Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skuffende av Molde i hvert fall. Vanskelig å gjøre noe med et slikt langskudd, men kampen burde vært avgjort for lenge siden. Labert tempo i det som ligner på en treningskamp på et veldig glissent Sør Arena. Når rop fra trenerne og måkeskrik er det som dominerer lydbildet så blir det lange omganger.

Men det er tidlig ennå så får håpe spillet blir bedre. Dere som følger Rosenborg, hvordan står det til der i forhold til forrige sesong? Mangel på målscorere seg jeg, men skapes det like mye eller?

Lenke til kommentar

Fire kamper spilt, og Bergensere babler allerede om at "Gullet ska hem". Få det bort. Tippeligaen i fjor var hyggeligere enn noen gang, når Bergenserne var borte.

Det sang de mot Levanger på 3-0. Er ikke alt som er like seriøst. 

Edit:

Fra Nettavisen: Franck Boli var sistemann på bortelagets kanskje to største muligheter, men spissen var ikke like treffsikker med føttene som med armen.

Endret av nicho_meg
Lenke til kommentar

Davy - "INGEN kjenner Riise bedre enn han! Han var jo fadder!"

Fyr i studio - "Ja, men nå snakker vi om fotballspilleren..."

Davy - "Men fadder!"

Fyr i studio - "Riise er best som VB, men der har de en god spiller..."

Davy - "Så du sier det er bortkastet av dem å hente Riise?!"

Davy er grei nok i studio, men det blir så latterlig mye useriøst pjatt og han fyrer seg så inni margen. Smug litt rohypnol i colaen, så blir det bedre. 

PS: John Arne Riise er definitivt på vei til å bli en attraksjon, spesielt dersom han gjør alvor av planene om å bli en "trequartista". 

Lenke til kommentar

TV2, og ikke bare Davy Wathne, har alltid vært opptatt av at sendingene deres skal være så tullete som mulig. Sånn har det alltid vært og det er tydeligvis slik de ønsker det. Det er litt som VG på fylla. Du har fjaset og jaget etter sensasjoner, pluss det tullete. Helt på, eller litt over grensa til useriøst.

Angående Riise så tror jeg ikke han blir en suksess. Ålesund vil nok slite i bunnen og da spørs det hvor lenge de orker Riise-brødrene og mora. Det snakkes om Riise som "trequartista" mens Ålesund fortsetter å tape. Jeg tror ikke hans hjemkomst er bra for noen av partene, bortsett fra TV2 og VG.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Haha, Riise er så patetisk. Oppmerksomhetssyke idiot. Kun hans egen feil at han ikke duger til Tippeligaen en gang. Burde bare være glad han får spille. Deilige 3 poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...