Husam Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Det er bare moro å klare å provosere trøndere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Det er bare moro å klare å provosere trøndere. Blir ekstra gøy i november. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Det er jammen hardt å være Start fan gitt. Ikke vunnet en eneste seriekamp siden Juli. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Poengfangst mot Molde da! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Start rykker nok ned i år, Enga slår nok følge hvis de ikke blir bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Elendig dømming i tv-kampen Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Skuffende av Molde i hvert fall. Vanskelig å gjøre noe med et slikt langskudd, men kampen burde vært avgjort for lenge siden. Labert tempo i det som ligner på en treningskamp på et veldig glissent Sør Arena. Når rop fra trenerne og måkeskrik er det som dominerer lydbildet så blir det lange omganger. Men det er tidlig ennå så får håpe spillet blir bedre. Dere som følger Rosenborg, hvordan står det til der i forhold til forrige sesong? Mangel på målscorere seg jeg, men skapes det like mye eller? Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 (endret) Fire kamper spilt, og Bergensere babler allerede om at "Gullet ska hem". Få det bort. Tippeligaen i fjor var hyggeligere enn noen gang, når Bergenserne var borte. Det sang de mot Levanger på 3-0. Er ikke alt som er like seriøst. Edit: Fra Nettavisen: Franck Boli var sistemann på bortelagets kanskje to største muligheter, men spissen var ikke like treffsikker med føttene som med armen. Endret 10. april 2016 av nicho_meg Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Davy - "INGEN kjenner Riise bedre enn han! Han var jo fadder!" Fyr i studio - "Ja, men nå snakker vi om fotballspilleren..." Davy - "Men fadder!" Fyr i studio - "Riise er best som VB, men der har de en god spiller..." Davy - "Så du sier det er bortkastet av dem å hente Riise?!" Davy er grei nok i studio, men det blir så latterlig mye useriøst pjatt og han fyrer seg så inni margen. Smug litt rohypnol i colaen, så blir det bedre. PS: John Arne Riise er definitivt på vei til å bli en attraksjon, spesielt dersom han gjør alvor av planene om å bli en "trequartista". Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Davy har, etter mitt syn, alltid vært en sensasjonalist, og prøver ofte å skape fyrige debatter der det vitterlig ikke trengs. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 TV2, og ikke bare Davy Wathne, har alltid vært opptatt av at sendingene deres skal være så tullete som mulig. Sånn har det alltid vært og det er tydeligvis slik de ønsker det. Det er litt som VG på fylla. Du har fjaset og jaget etter sensasjoner, pluss det tullete. Helt på, eller litt over grensa til useriøst. Angående Riise så tror jeg ikke han blir en suksess. Ålesund vil nok slite i bunnen og da spørs det hvor lenge de orker Riise-brødrene og mora. Det snakkes om Riise som "trequartista" mens Ålesund fortsetter å tape. Jeg tror ikke hans hjemkomst er bra for noen av partene, bortsett fra TV2 og VG. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Haha, Riise er så patetisk. Oppmerksomhetssyke idiot. Kun hans egen feil at han ikke duger til Tippeligaen en gang. Burde bare være glad han får spille. Deilige 3 poeng. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Hvorfor er det runde i dag og i morgen? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Hvorfor er det runde i dag og i morgen? For å få spilt 30 kamper på en noe greit underlag, og slik at fotballspillerne kan ta ferie i juni som resten av folket..... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 slik at fotballspillerne kan ta ferie i juni som resten av folket..... For de 4-7 ukene de har i desember og januar er ikke nok? Det er fullstendig beyond me at vi skal ha pause i Norge når vi har best forhold over hele landet! Lenke til kommentar
Husam Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Jeg synes det er fint at Tippeligaen stort sett har pause under store mesterskap som EM og VM. Og at man har noen midtukerunder i høyintensitetsperioden fra slutten av april til starten av juni er også helt ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå