Golamesh Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Ja hva snakker vi da egentlig? Hva er hovedargumentet for å kutte ned til 12 lag? Jeg skjønner at det blir færre ubetydelige kamper av det, men blir det egentlig flere interessante lag eller oppgjør av å kutte ligaen med 4 lag? Er det en sånn "se til Danmark" greie igjen eller har man faktisk gode argumenter for hvorfor dette vil gjøre TL bedre/mer interessant? Jeg spør forresten fordi jeg lurer på det. I Danmark går man vel tilbake til 14 lag snart også, og det var vel snakk om 14 lag i Norge også i 2017 eller noe? Jeg vet ikke helt jeg ass. Jeg føler vi er inne på et blindspor i Norge. Man snakker om å endre på absolutt alt i et slags håp om at det automatisk skal heve kvaliteten eller interessen. Fortsatt hører jeg ikke så veldig mange topper snakke om ferdigheter, selv om endel lag har søkt inspirasjon fra toppklubber i Europa de siste årene. Det komiske er at midt i denne norske fotballkrisen så kvalifiserte 2 norske lag seg til gruppespillet i EL, hvor ett av dem vant sin gruppe.. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Er enig der, det er for mye svartmaling av TL. Kunne TL vært bedre? Ja. Er TL en veldig dårlig liga? Nei. 2 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Ja hva snakker vi da egentlig? Hva er hovedargumentet for å kutte ned til 12 lag? Jeg skjønner at det blir færre ubetydelige kamper av det, men blir det egentlig flere interessante lag eller oppgjør av å kutte ligaen med 4 lag? Er det en sånn "se til Danmark" greie igjen eller har man faktisk gode argumenter for hvorfor dette vil gjøre TL bedre/mer interessant? Jeg spør forresten fordi jeg lurer på det. I Danmark går man vel tilbake til 14 lag snart også, og det var vel snakk om 14 lag i Norge også i 2017 eller noe? Jeg vet ikke helt jeg ass. Jeg føler vi er inne på et blindspor i Norge. Man snakker om å endre på absolutt alt i et slags håp om at det automatisk skal heve kvaliteten eller interessen. Fortsatt hører jeg ikke så veldig mange topper snakke om ferdigheter, selv om endel lag har søkt inspirasjon fra toppklubber i Europa de siste årene. Det komiske er at midt i denne norske fotballkrisen så kvalifiserte 2 norske lag seg til gruppespillet i EL, hvor ett av dem vant sin gruppe.. Flere gode kamper. Mer kontinuitet. Ja. Jeg mener det definitivt blir flere interessante lag og dermed oppgjør ved å kutte ligaen med 4 lag. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 faktisk ganske underholdende Molde-Lillestrøm sålangt. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Morsomt og samtidig frustrerende for en MFK supporter i hvert fall. Er tydelig at det er tidlig ennå, men en god del lyspunkter. Keeperne derimot. Huff huff. Tror begge lag er glade for at dette er reservene. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Bare venta på at RBK skulle putte, fyfaen vi er piss iår, bånn av tabbelen. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Noe må gjøres hvertfall, dette holder ikke!! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Vi viste i alle fall litt i 15 minutter i starten av andre omgang... Framgang... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Var vel egentlig bare et tidsspørsmål før RBK skulle score i går, men jeg må innrømme at jeg begynte å bli litt "nervøs" etter hvert for at det ikke skulle skje. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 VIf må bare få ny trener. Kor lang kontrakt har Rekdal? Han har vel 2-3 millionar i årsløn, så er nok dyrt å sparka han. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Utvist for å krangle med egen keeper og ta han til ansiktet, det har jeg ikke sett før . Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 For et drama i Drammen nå. 2 røde til Haugesund, feilaktig straffe til Godset og redning på nevnte straffe Lenke til kommentar
Husam Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Hva i all verden er det keeperen til Haugesund driver med? Ser ut som han gjorde alt for å provosere medspilleren til å klappe til ham. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Var keeperen som skulle hatt kort hvis det var noen der. ja. For en tulling. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Synes det er et helt greit rødt kort. Var ikke akkurat pent av keeper heller, men han dytter han først bort før han gjør det enda voldelige. Satser på tre kamper ?? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Tabellen kan vel knapt bli vakrere enn den er akkurat nå. Brann på topp, og VIF på bunn med 0 poeng. Før sesongen hadde jeg fryktet det ville sett helt motsatt ut etter de første rundene. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Fint med Brann i gang igjen. Men skulle gjerne sett VIF oppe blant de beste også. Ganske absurd at ikke Oslo kan få etablert et lag i toppen av Norsk fotball. Er samme hva de heter. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Fire kamper spilt, og Bergensere babler allerede om at "Gullet ska hem". Få det bort. Tippeligaen i fjor var hyggeligere enn noen gang, når Bergenserne var borte. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Hva er galt med engasjement? norske janteloven råder.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå