Golf'ern Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Aalesund i føringen, men snakk om elendig forsvarspill!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Satan for en ræva kamp. Kan bare bli bedre nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Ålesund på topp! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Tippeligaen i gang med ett jesp, Stabæk var voldomt tannløse. Først på Mandag det blir morro! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 På mandag? Sikter du til kampen mellom middelmådigheten Vålerenga og den evige middelhavsfareren Viking? Nei, det er på lørdag, i Drammen i kampen mellom gullkandidat Godset og nedrykkskandidaten Brann at Tippeligaen _virkelig_ sparkes igang Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 På mandag? Sikter du til kampen mellom middelmådigheten Vålerenga og den evige middelhavsfareren Viking? Nei, det er på lørdag, i Drammen i kampen mellom gullkandidat Godset og nedrykkskandidaten Brann at Tippeligaen _virkelig_ sparkes igang Jess!! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Jeg holder faktisk en knapp på Odd i oppgjøret mot Rosenborg. Ikke fordi jeg misliker Rosenborg så mye, men mer for at Odd minner litt om hvordan Strømsgodset har bygget seg opp. Likevel blir det HB på tippekupongen (Y) Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Hadde vært digg med Odd seier idag! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 (endret) Mange som sover på Elías Màr Òmarsson. Blir aldri nevnt på talenter å se opp for i årets sesong. Skjønner ikke hvordan angrepsrekka med Elias, Brown og Moa bare holdt til en 3'er på VGLupen. Der vi manglet spiss ifjor har vi et luksusproblem i år tror jeg. Endret 12. mars 2016 av Maefteda Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Mange som sover på Elias Mar Omarsson. Blir aldri nevnt på talenter å se opp for i årets sesong. Skjønner ikke hvordan angrepsrekka med Elias, Brown og Moa bare holdt til en 3'er på VGLupen. Der vi manglet spiss ifjor har vi et luksusproblem i år tror jeg. Elias er meget variabel og Moa er mye skadet og Brown var jo elendig i fjor, tar han seg opp og Elias blir stabil og Moa skadefri først da kan vi snakke, pr nå er jeg usikker, men den trioen kan bli meget bra ja! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Bra jobba Odd, keep it going. 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Ja, Odd kan bli en reell medaljekandidat i år. Blir mye Fagermo. Ugh. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2016 For en klovn Kastrati er. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 1-1 i Kristiansand til pause. Vært en veldig kjedelig kamp før de siste fem minuttene. Hvis andre omgang blir som disse minuttene kan dette til slutt bli en veldig morsom kamp. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Var en ok snu operasjon av Brann i dag. Fra 2-0 til 2-2. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Tippeligaen begynner med kamper fordelt på 4 dager. Dette begynner bra... Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 (endret) Tippeligaen begynner med kamper fordelt på 4 dager. Dette begynner bra... Ja, det er heilt idiotisk. Eg var i bilen frå 18-20 og lytta til radio, altfor stusselig med kun fire kampar på det tidspunktet. Då eg var (litt) yngre var det tolv lag på øvste nivå, og fleire kampar enn i dag søndag kl. 18. Alt var betre før i tida Endret 13. mars 2016 av Knut Lavngard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå