PSV Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Håper dette resultatet får igang AaFK. Har ikke spilt i nærheten av sitt beste hittil i sesongen. Skal det bli gull i år må de oransje og blå våkne. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Høiland er ikke borti Fuhre. Det ville vært så billig, men Moen er tjukk i hodet så han kunne fort dømt der. Jeg var ganske sikker på at du var uenig med meg der siden du ikke nevnte situasjonen, men jeg er heller ikke overraskende for deg, uenig. Jeg mener Høiland (ikke med vilje dog) er på hælen til Fuhre, og Fuhre er på vei forbi to RBK-forsvarere og mot mål, den lille kontakten er nok til å dytte Fuhre ut av balanse, og uansett om han skulle ha filmet eller kastet seg, så burde det vært et frispark da det er kontakt bakfra (hurr hurr). Jeg leser det som at Fuhre får en dårlig touch og kaster seg, ettersom han ikke rekker den og har en mann i ryggen. I verste fall har det blitt et frispark og gult kort til Høiland. Og frispark fra 50 meter og innover fra Ålesund var ufarlig i dag. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Begynner å bli ganske sikker på at RBK vinner serien nå. Har faktisk sett alle kampene deres hittil i år tror jeg, og de blir bare bedre og bedre som lag. Håper virkelig Molde får opp formkurven og vinner serien, for de er på ingen måte den samme trusselen på lengre sikt enn noen få år. Deilig om RBK unngår CL-spill i mange år og mister den enorme fordelen de har med økonomien sin. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Du mener den vi mista for flere år siden allerede? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Nei, jeg har sett regnskapene deres. Dere har fortsatt en kjempefordel, dere bruker den bare jævlig dårlig. Altfor stor organisasjon, altfor få penger brukt i sportslig avdeling. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Skal ha blitt fikset mye nå, heldigvis. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Ja, det virket som om ting endret seg i fjor sommer. Å bruke så mye penger at man kjøper både Chibuke, Issah og Dockal er ting andre norske lag bare kan drømme om. Å bruke penger for å oppnå sportslig suksess er den beste veien til å tjene mer penger til å oppnå mer sportslig suksess, og jeg har vært veldig forundret over at RBK-ledelsen ikke har forstått det i så mange år. RBK bør selvsagt spille på fordelen de har ved å kjøpe seg suksess, det har fungert i mange år på nittitallet og er det eneste riktige. Det er slik fotballen har fungert i flere decennier. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Gud forby om RBK skal hevde seg i Europa igjen ja. Vi kan jo risikere at Norge markerer seg der ute i Europa. Nei, vi har det godt her oppe i gode gamle nord ja! Lenke til kommentar
Husam Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 For det første er RBK milevis unna å være gode nok til å hevde seg i Europa, det er jeg overhodet ikke bekymret for. Bekymringen ligger i at de skal klare å snuble seg til CL pga seedingen. Selv om de vil bli slaktoffer i alle kampene vil de tjene kvalmende mye penger. Det er det grunn til å være bekymret for fordi det er en dårlig nyhet for Brann, som er det laget jeg holder med. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 For det første er RBK milevis unna å være gode nok til å hevde seg i Europa, det er jeg overhodet ikke bekymret for. Og likevel er det fortsatt kun vi som klarer det. Rart det der. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Forskjell på å kvalifisere seg til Europa, og å faktisk hevde seg. 2 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 For det første er RBK milevis unna å være gode nok til å hevde seg i Europa, det er jeg overhodet ikke bekymret for. Og likevel er det fortsatt kun vi som klarer det. Rart det der. Du mener seriøst dere klarer det? Fjorårets innsats i Europa fra RBK er vel kanskje tidenes dårligste fra et norsk lag. Tap mot et islandsk lag på bortebane, utklasset av et tsjekkisk lag og rundspilt av et lag fra kypros (!). 1 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Ja, det var også dårlig, og enda dårligere var jo da lillestrøm tapte mot et lag fra Lichtenstein, og RBK mot Qarabaq. Men det kan ikke helt måle seg med fjoråret. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Du vet vi snakker om RBK som var på sitt absolutt dårligste da? Før vi ble forsterket veldig. Du mener også Plzen som også slo ut FCK, nordens beste lag? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Du mener seriøst dere klarer det? Kontra alle andre norske lag, ja. Fjorårets innsats i Europa fra RBK er vel kanskje tidenes dårligste fra et norsk lag. Tap mot et islandsk lag på bortebane, utklasset av et tsjekkisk lag og rundspilt av et lag fra kypros (!). Nå får du gi deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Strømsgodset har tapte hele 11-0 mot Liverpool i en europakamp. Men ja rbk står for tidens dårligste i europa :closedeyes: Endret 28. april 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Du mener seriøst dere klarer det? Kontra alle andre norske lag, ja. Stort sett alle norske lag gjorde vel en mye bedre innsats enn dere i fjor? Aalesund slo ut den svenske serielederen, det er vel milevis bedre enn noe dere har prestert de siste årene? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Siden når var den svenske ligaen så god? Aalesund tapte 6-0 eller hva det var mot AZ i kampen etterpå. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Siden når var den svenske ligaen så god? This. Stort sett alle norske lag gjorde vel en mye bedre innsats enn dere i fjor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå