Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Det er vel først og fremst dette endel Molde supportere kommenterer. Jeg tror ikke det er spesielt mange som benekter enormt viktig støtte fra Røkke og Gjelsten. Den støtten er stor og åpenbart viktig, men det er jo ikke annet enn hykleri når en RBK supporter klager over pengestøtten til MFK.

Butthurt moldegutt her, lol.

Uten røkke hadde dere vært så konkurs.

Forøvrig er det bra at ett lag er suverent best, det er slik man spisser nivået i ligaen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, nå ble RBK nervøse fordi Ole Gunnar kom tilbake og bruker forsvars mekanismen " De er kjøpelag"

Håper at Molde gjør det bedre enn Rosenborg neste sesong. Hater begge klubbene men hater Rosenborg mest.

De takler motgang dårligst hvert fall. Så da kan det bli morsomt for oss andre. 

Blir jo fort komisk når de skal klage på dommeren osv. 

Lenke til kommentar

Butthurt moldegutt her, lol.

Uten røkke hadde dere vært så konkurs.

Forøvrig er det bra at ett lag er suverent best, det er slik man spisser nivået i ligaen.

Butthurt faktisk. Prøvde å være saklig i motsetning til visse andre.. Og jeg klarer i det minste å se hvor utbredt rikmannshjelp er i norsk fotball, fremfor å late som om alle andre enn Molde tjener alle pengene sine selv.

Men joda, uten Røkke så hadde Molde gått konk (mest trolig) i 93. I dag hadde det nok gått helt fint uten Røkke, men satsingen ville så klart blitt mindre i likhet med alle andre i norsk fotball som får hjelp fra rike onkler og investorer. Jeg synes det er en tåpelig diskusjon, fordi norsk fotball er bedre med rike onkler og investorer. Vi kan ikke bare drive med utvikling av talenter, det må være utlendinger og mer etablerte spillere også, og det har ikke norske klubber råd til uten slike folk.

Og påstanden om at ligaen blir bedre om et lag er suverent best er drøy etter min mening. Hva begrunner du det med? Skal de andre lagene bli bedre av at de mister sine beste spillere til det beste laget? Har Dortmund blitt bedre av at Götze og Lewandowski gikk til Bayern? Det dreper jo konkurransen og spenningen fullstendig.

Lenke til kommentar

Ja, det er noe annet enn når Vålerenga inviterer nabo Lillestrøm til "Norges beste derby-match" og ikke klarer å fylle supporterfeltene engang...

Søtt at du tenker på oss.  :love:

Vi klarer i det minste å måle oss på pyrofronten. 

Men ja, det er det. Det var faktisk nesten 44.000 på tribunen og som sagt ca 4500 på bortefeltet. 

PS: Bortefeltet er alltid fult på Åråsen. 

Skal bli rart med 2016 uten Morten Berre, snakk om legende!

NXO56gc.jpg

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...