PatSharpX Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Jeg ser svært lite fotball som ikke er Vålerenga, men de gangene jeg ser Rosenborg så får de alltid en meget tvilsom dommeravgjørelse med seg som ender med at de vinner. En lite observasjon. Så da ble det ekstra søtt da trøndere på twitter ble oppgitt over "pro-Stabæk" kommentering. - Jeg bare nevner en ting. Annan er mørk. Jeg bare nevner det, og jeg skal beskytte ham. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Først en feilaktig straffe på Nadderud, så Næss sitt feilaktige annulert mål og så denne billige straffen. Bob må være pissed. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Stabæk sin straffe var like billig. Bob har ingenting å klage på. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Annan.. Kan ikke si jeg er spesielt glad for å ha ham tilbake i Tippeligaen :/ Sliteseier i dag, grattis RBK! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Annan.. Kan ikke si jeg er spesielt glad for å ha ham tilbake i Tippeligaen :/ Enig der, drittspiller! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Diggbar spiller når han spiller for ditt lag. Og det er en myte at han alltid er en klyse. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Først en feilaktig straffe på Nadderud, så Næss sitt feilaktige annulert mål og så denne billige straffen. Bob må være pissed. Ikke glem en feilaktig corner som Rbk kontret i mål. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Asante trengte to filmeforsøk igår for å filme seg til straffe, samtidig burde Stabæk være overlykkelige for at de fikk fullføre 120 min med 11 mann, og likevel er de ute i media og sutrer på dommeren etter at de tapte en kamp der det avgjørende målet kom på et nydelig angrep fra Rosenborg i åpent spill? Flaut. Når Stabæk attpåtil er ekstra uthvilt der Rosenborg har hatt tunge kamper tett sier noe om kvalitetsforskjellen på disse lagene. Vel fortjent seier til RBK selv om de tidvis spilte veldig dårlig. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Asante trengte to filmeforsøk igår for å filme seg til straffe, samtidig burde Stabæk være overlykkelige for at de fikk fullføre 120 min med 11 mann, og likevel er de ute i media og sutrer på dommeren etter at de tapte en kamp der det avgjørende målet kom på et nydelig angrep fra Rosenborg i åpent spill? Flaut. Kilde: http://www.nrk.no/sport/fotball/dommeren-innrommer-feil_-nff-vurderer-annan-straff-1.12570386 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Jøss. Noe av det jeg husker best fra sist Annan var i Tippeligaen, var hvordan RBK-fansen forsvarte ham til det fullstendig latterlige, til tross for at han kanskje er tidenes styggeste TL-spiller. Den iveren virker å ha forsvunnet. Å mene at han burde vært utvist i går er for øvrig ren rasisme ifølge 2010-versjonen av Nils Arne Eggen. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Disse tre situasjonene kan ha fratatt Stabæk gullmulighetene. Bra at det kommer fokus på at tvilssituasjoner som oftest går RBKs vei. Jøss. Noe av det jeg husker best fra sist Annan var i Tippeligaen, var hvordan RBK-fansen forsvarte ham til det fullstendig latterlige, til tross for at han kanskje er tidenes styggeste TL-spiller. Den iveren virker å ha forsvunnet. Å mene at han burde vært utvist i går er for øvrig ren rasisme ifølge 2010-versjonen av Nils Arne Eggen. Hehe ja, ganske ironisk det der. Endret 25. september 2015 av PatSharpX Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Alltid noe som går RBKs vei. Aldri tvilsomme situasjoner andre veien... Endret 25. september 2015 av MartinF Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Disse tre situasjonene kan ha fratatt Stabæk gullmulighetene. Bra at det kommer fokus på at tvilssituasjoner som oftest går RBKs vei. Og de situasjonene som ikke gikk RBK sin vei: Helland utvist for å overspille selv om han faktisk blir taklet. Asante filmer seg til straffe i akkurat samme situasjon i semifinalen (bare at han faktisk ikke ble hektet). Det var hans andre filmeforsøk, han gjorde det samme mot Skjelvik tidligere i omgangen. Annan skulle vært utvist. Angrepet på Svensson er helt innafor å dømme på. Går rett i kroppen på en spiller i lufta på vei gjennom. Dømmes overalt ellers. Så er det verdt å nevne at 2-3 kampen så scoret RBK 2 vakre spillermål, mens Stabæk var heldige med et innlegg som ble selvmål. Næss sin offside var så marginal at det måtte stillstudier til for å legge merke til at foten var plassert akkurat noen millimeter bak overkroppen til Næss. I bunn og grunn så vinner RBK fortjent fordi de scorer flere spillemål enn Stabæk. Rart å sutre på en straffe når man slipper inn 2 spillermål til og selv bare klarer å score 1. Når man selv har fått en ekstremt billig straffe. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Om det hadde blitt uavgjort på Nadderud og seier på Lerkendal så hadde rosenborg fremdeles ledet serien med luke. Så gull ble det ikke lell si. Slutt å syt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Nå gjelder jo ikke denne RBK favoriseringen kun når dere spiller mot Stabæk. Forventer ikke at dere ser det resten av fotballnorge ser. Klart dere blir farget når det går i deres favør. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Ser bitterheten ganske tydelig. United hadde bare flaks og dommerhjelp på 90-tallet å eller? RBK Har fått fordeler og ulemper denne sesongen som alle andre. Endret 25. september 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Ikke bitter, jeg heier ikke på Stabæk, kunne ikke brydd meg mindre om hvem som spiller i cupfinalen. Jeg bare syns det er trist at slike dommerfeil blir avgjørende gang på gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Sier det samme etter hver runde i tippeligaen og premier League, uansett hvem som spiller. Går på alle ikke kun et lag. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Litt pussig når det er ett navn som dukker opp hver gang da. Eller er det bare tilfeldig kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Ja,veldig Pussig at laget som leder oftest kommer opp. Heeeeelt utrolig, skulle tro fokuset var mer på akkurat deres kamper da. Samme som United på 90-tallet og Chelsea ifjor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå