Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hva Enga skal med Moa? Ikke er han ung(29), ikke kom han billig (ryktene:vg spekulerte i en 6 millioners sign-on fee), også fire og et halt år..jaja, klubben er i gul sone og sparer vell der dem kan. 

Skjønner at supportere av andre lag helst vil at vi skal ha Brown på topp, fyren skårer jo ikke mål.

Men for oss som er Vålerenga supportere er det herlig å se Moa tilbake. Å han virket til å ha rett innstilling på pressekonferansen også.

 

Ang sign-on fee, så har det vel ikke kommet helt fra hvor de pengene hentes fra. Men overskuddet fra billettsalget til Real Madridkampen i dag er på ca 6 millioner og flere medier hevder pengene kommer derifra.

 

Vålerenga er i gulsone pga "gammel moro" å det har det blitt ryddet opp i den siste tiden. Feks skjerpet inn lønningene. Så man er på vei ut av det.

Lenke til kommentar

Vålerenga er i gulsone pga "gammel moro" å det har det blitt ryddet opp i den siste tiden. Feks skjerpet inn lønningene. Så man er på vei ut av det.

Man er på vei ut av det men henter en skadeutsatt spiller som mest sannsynligvis blir lønnsledende i klubben og bruker et sårt trengt overskudd på en spinnvill sign-on-fee? Veeel.

Lenke til kommentar

 

Vålerenga er i gulsone pga "gammel moro" å det har det blitt ryddet opp i den siste tiden. Feks skjerpet inn lønningene. Så man er på vei ut av det.

Man er på vei ut av det men henter en skadeutsatt spiller som mest sannsynligvis blir lønnsledende i klubben og bruker et sårt trengt overskudd på en spinnvill sign-on-fee? Veeel.

 

Skadeutsatt? Han har vært skadefri siden januar. Han er i toppen når det kommer til lønn ja. Men Vålerenga har en helt ny lønnsprofil som de har implementert da DFH signerte ny kontrakt og Moa får ca samme lønn som han. Tipper ca millionen. 

Lenke til kommentar

Skjønner at supportere av andre lag helst vil at vi skal ha Brown på topp, fyren skårer jo ikke mål.

Men for oss som er Vålerenga supportere er det herlig å se Moa tilbake. Å han virket til å ha rett innstilling på pressekonferansen også.

 

Ang sign-on fee, så har det vel ikke kommet helt fra hvor de pengene hentes fra. Men overskuddet fra billettsalget til Real Madridkampen i dag er på ca 6 millioner og flere medier hevder pengene kommer derifra.

 

Vålerenga er i gulsone pga "gammel moro" å det har det blitt ryddet opp i den siste tiden. Feks skjerpet inn lønningene. Så man er på vei ut av det.

 

 

Altså, jeg siktet jo til punktene jeg dro frem. Vet også at Brown sliter på topp, og jeg mener fortsatt at VIF kunne hentet seg en yngre spiss, til samme pris og lønning. Si at dem kunne smelt 5 mill på bordet og brukt 1 mill til agent eller sign-on fee, mener det kunne vært gjort annerledes. Men om han har rett innstilling, ikke skader seg og putter så skal vell ikke jeg klage. 

 

Skulle gjerne sett at laget mitt, Start, også signerte en spiss etter vi lot Matti gå til RBK, får se hva vi klarer å diske opp. 

Lenke til kommentar

 

Altså, jeg siktet jo til punktene jeg dro frem. Vet også at Brown sliter på topp, og jeg mener fortsatt at VIF kunne hentet seg en yngre spiss, til samme pris og lønning.

Hvem da?

 

 

Noen andre, har ikke noe godt eksempel nå, men det må da finnes vell en yngre spiss som kunne levert like bra som Moa der ute 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...