Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som hater Drillo som kommentator? Det finnes ingen verre. Alt han sier er på trynet.

Nordlie er verre. Gud bedre..

Uenig. Nordlie var utrolig behagelig som sidekick under VM i fjor sommer imo.

Behagelig stemme, greit nok.. Men det eneste jeg hørte var "Jøss se på han, a! Han har brukt mye tid på å male på seg og greier.. Mange folk her i dag, ass".. :p 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rett og slett pinlig. Hadde ikke mulighet til å komme meg på stadion eller se kampen live, så har lokalradioen på øret. Kanskje like greit, for dette virker å være typisk norsk. Takler ikke presset i det hele tatt virker det som, så man kan jo lure på hvorfor norske spillere i det hele tatt vil spille på et høyere nivå. Dette skal altså være noen av de mest ambisiøse spillerne vi har i hjemlig liga, og så møter de knapt nok opp i en kamp som dette. Linnes feks som er den neste som skal prøve lykken i Tyskland mest trolig, blir beskrevet som den dårligste på banen.

Greit nok at vi møter et kvalitetslag som er favoritt 10 av 10 ganger mot norsk motstand, men likevel. Faen!

Lenke til kommentar

Molde er litt uheldige også nå alt kommer til alt. De har bare blitt straffet så ekstremt hardt, som du ofte gjør ute i europa. Litt synd på molde for de har hatt mange sjanser. Ørlite spenning med 1-3.

Tragikomisk med Linnes.

Nei her trengs jærsk faenskap, på med klovnen høiland!!!

God natt, TO brente straffespark, tror bare vi glemmer det med uheldige, dette er bare hinsides all fornuft.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Ja dette er ikke uflaks. Dette er spillere som ikke takler presset rett og slett. Molde har nå visstnok bommet på de 5 siste straffene i Europa cup. Sånt er ikke uflaks dessverre.

Faen x 2! 2-3 så hadde det vært håp i 2. omgang. 3-3 så hadde det vært kamp igjen. Hater bortkastede muligheter.

Lenke til kommentar

"Molde tar avspark, får håpe de treffer på det"

:laugh:

På tide å brenne straffe nr tre! Jeg vet ikke helt om dommeren synes synd på molde, eller vil ydmyke de ytterligere.

Haha jadddda alle gode ting er tre, 2-3!

Synd dommeren ikke tørr å gi rødt til eduardo, det synes jeg absolutt det kunne vært. Regner med takhøyden for rødt er noe større etter tre straffespark til molde.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Bittert. Dette er en kamp vi burde ha vunnet. Drittmål imot, brente straffespark og en idiotisk Forren som nok en gang mister hodet. Da hjelper det ikke med en STOR 2. omgang.

MFK var 1 brent straffespark unna playoff sist, og er 2 brente straffespark unna playoff denne gangen. Bittert ja. Men men, det ble i hvert fall ikke den ydmykelsen det lå an til å bli. Og man har fortsatt mulighet til gruppespill i EL. Mager trøst.

Endret av Golamesh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...