Husam Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Var vel hovedsakelig Edvartsen vi peip mot. Kødden prøvde å sette på plass Singh for ett eller annet. Du setter ikke gutta fra Enga på plass! Singh gjorde tegn til at de skulle bære ut keeperen og spille videre. Da er man ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen, og må settes på plass. 4 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Mye rusk i maskineriet hos Molde i kamoen mot Lillestrøm, «nye» spillere som Berget, Tripic og Hovland må skjerpe seg, her er det mye lilleputtprestasjoner. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Angan i offside på 3-2 hører jeg. (Fra RB-journalister). Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 RBK supportere skal no ikke klage på offside, dere har fått 2 mål som var offside allerede og begge av Dorsin 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg har da ikke sagt noe imot? Begge er da feil likevel. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Tabben til Bugge var det landslagsklasse over. Han må få stå i en avgjørende kvalikk-kamp. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Merkelig utvikling i TL, det må jeg si akkurat nå. Men, vi får se etter 5-6 kamper til så det så. Stabæk ser ut til å være fortapt allerede nå. Og Sandnes kommer til å slite mer. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Tror faktisk at Hønefoss/Sogndal kommer til å slite mer enn Sandnes. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Sogndal er jo så å si allerede sikret fra. Mulig de får en traust høstsesong, men etter fem kamper, blant annet bortekamper mot RBK og VIF, så er det ikke tilfeldig lenger. De kommer til å være gjerrigere en Onkel Skrue. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_sogn_og_fjordane/1.8095244 Håper det går bra med han. Noen gode kamper til og telefonen ringer fra alle kanter av Europa.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Sogndal kommer nok ikke til å slite. Ser ikke sånn ut slik det er nå i alle fall. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Sogndal kommer defintivt til å klare seg fint, som tidligere nevnt - 3 bortekamper spilt, hvorav 2 mot hhv VIF og RBK, status 2-1-0 og 6-0 i målfoskjell, det er så langt ifra nedrykkskandidat man kan komme. De er det laget som har overrasket mest så langt, ihvertfall for meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Skal sies at de var latterlig heldige mot RBK da. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Skulle til å skrive det samme. Kunne fort blitt 3 mål i sekken der. Jeg tror Sogndal vil møte lag som setter de sjansene vi misset Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Molde kommer til Fosshaugane (på lørdag) så vi får se.. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Molde kommer til Fosshaugane (på lørdag) så vi får se.. Leser at det snart er solgt 5000 billetter på forhånd til denne kampen, imponerende, det er vel så og si hele bygda det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Sogndal har ikke tapt sine to siste kamper mot Molde. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg tror absolutt Sogndal har mulighet til å slå oss, vi har ikke imponert nevneverdig så langt i sesongen. Spesielt bakover har det vært mye tull, spillere som Hovland og Linnes har ikke helt funnet seg tilrette ennå. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Torp: - De(Klanen) ga vel seg sjøl straff nok Strålende levert Torp, en fyr etter min smak. Gidder ikke bruke tid på det dumme som skjedde ifjor og prøver heller ikke å få mer fokus og sympati til seg selv. Godt å se. Var der ifjor, og skal dit i år igjen. Gleder meg stort! 1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Noen som vet om Kara er tilbake fra landslagsspill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå