kremt Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Faen for et søppellag- anti.-fotball. Like ille som vikingur nesten. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Faen for et søppellag- anti.-fotball. Like ille som vikingur nesten. Er du Ålesund supporter? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Hvilket geni er det som bestemmer musikken for NRK P1? "Nå er det radiooverføring av fotballkamper, hvilken musikk i pausen vil lytterne av Radiosporten sette pris på? "Hmm... hva med Justin Timberlake, Westlife og Carly Rae Jepsen?" Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Faen for et søppellag- anti.-fotball. Like ille som vikingur nesten. Er du Ålesund supporter? Nei for f. Er trønder. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Ok så Rosenborg? Kan jo heie på Ålesund for det jeg er sørlending men er en Viking supporter. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Noen her som ser på LSG - Godset? Får ikke sett den pga. uplanlagt overtid. Satser på at Godset drar med seg alle tre poengene og passerer Molde. Det er trist å tenke på hvor mye David Nielsen rakk å ødelegge på under et år... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Noen her som ser på LSG - Godset? Får ikke sett den pga. uplanlagt overtid. Satser på at Godset drar med seg alle tre poengene og passerer Molde. Det er trist å tenke på hvor mye David Nielsen rakk å ødelegge på under et år... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Ja, Strømsgodset leder 2-1 med 3 minutt igjen. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 http://www.tv2.no/2015/07/13/sport/7153368 Mye styr rundt Ålesund nå Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Bare jeg som syns det er litt morsomt at dommerne svarer på kritikken om dømmingen og at de er arrogante ved å bare si "Nei, det er vi ikke"? http://www.tv2.no/a/7153986 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 http://www.tv2.no/2015/07/14/sport/7153986 Hva skal de svare da? De svarer jo bare på kritikken mot den fysiske formen. Skal de henvise til 3000meter? Eller hadde eneste riktige og godtatt svar vært: Ja dere har helt rett? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Det går da an å ta noe selvkritikk? De avgjør jo kamper hver eneste runde, de burde jo ikke være sånn? Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 For meg spiller det ingen rolle hva de sier fordi det endrer ingenting. Alle vet de gjør feil fordi de er mennesker uten noen særlige teknologiske hjelpemidler, så det er klart de vil gjøre store feil fra tid til annen. Dette blir ikke bedre før man begynner å innføre videodømming. Etter min mening er det tullete å ikke innføre dette på avgjørende situasjoner som røde kort, straffer og offside. For meg gir det absolutt ingen mening å innføre videodømming på om ballen er over streken eller ikke, og så bare ignorere resten av de avgjørende situasjonene. Å ta en ekstra titt på reprisen på slike situasjoner vil ikke sinke spillet, da vi ser at dommerne tar seg en ekstra tenkepause rett som det er likevel. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Ellers dukket det opp en interessant sak i Romsdals Budstikke i dag. Ifølge dem så kom Rosenborg med en henvendelse om å få kjøpe Vegard Forren en gang i løpet av juni. Hva synes dere egentlig om dette? For min del så virker det mer som et PR stunt enn noe annet, et slags "se på oss, vi er tilbake på topp"-opplegg. I så fall er det litt interessant å se hva 4 tittelløse sesonger har gjort med RBK. Jeg nekter å tro at Rosenborg hadde noe som helst tro på at de kunne få til en handel her. Og i tillegg, de hadde ikke råd til Sane, så hvordan i alle dager skulle de ha råd til Forren? Samtidig så er det mildt sagt merkelig å ikke ville kommentere et PR stunt, om det var det dette var. Kanskje gikk de for noe lignende som med Chibuike, altså en investoreid spiller? Det kan selvfølgelig også tenkes at RB tar feil her, men igjen, da ville RBK helt sikkert gått ut og sagt det. En spesiell sak egentlig. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Det ryktes at Forrens motivasjon for å spille for Molde og under Wiggen er på et historisk lavt nivå. Mulig at Bjørnebye bare gjør dette for å røre litt i den gryta nede på fergeleiet og da om ryktene stemmer så kan det hende han hadde vært billig. Det forandrer uansett ikke min oppfatning av Forren. En trønder som kaster RBK-drakta og skjerfet i søpla når han går til Molde og blir Moldesupporter kan bare bli der. Om RBK hadde kjøpt Forren så skulle man få sett storm, da blir Bakenga-saken bare en flau bris. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Ja kjenner jeg RBK-supportere rett så skal det ikke mye til for å lage kvalm. Så det tror jeg på. Vet ikke hvilke rykter som går i "storbyen" Trondheim , men for oss moldensere er det ganske åpenbart at Forren stortrives både i klubben og i byen. Hvis ikke hadde han vært borte for lenge siden. Og skulle han mistrives så betyr selvfølgelig ikke det at han selges billig til Rosenborg. Da selges han selvfølgelig til utlandet for en større sum enn det RBK kan betale. Men Bagh. Hva synes du da om Hoftun og Strand? Begge hadde som kjent et kort opphold i Molde i likhet med Bakenga. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Fin norsk E-cup-start. I de fleste foregående årene har vel minst ett lag gått på en smell allerede. Molde vant nettopp 5-0, og alle går videre selv om både SIF og Odd møtte respektabel motstand. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Hadde vært artig om Molde kom seg til gruppespillet, men har ikke noe særlig tro på at de klarer det. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Det tviler jeg også på, spesielt siden de virker å være så mye dårligere enn i fjor. Men dagens CL-kvalikk favoriserer jo seriemestere, så det er ikke sannsynlig at de vil møte helt uoverkommelig motstand før gruppespillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Hadde vært gøy om Molde slo ut United Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå