Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

De skal teste camera på dommeren i kveldens kamp, for at vi skal kunne se hvordan det ser ut fra dommerens synsvinkel.

Han skal ha cameraet på brystet, men han burde heller hatt det i panna, slik at det fulgte hodebevegelsene. Hvis det skal vise det han ser mener jeg?

Det tenkte jeg også, Men hvis dommeren tabber seg ekstremt dårlig ut så ser alle det å da er det ingen unnskyldninger en dommer kan komme med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror Ken Remi Stefan kan gjøre det relativt greit, uten at jeg vet for mye om kvaliteten til Krasnodar. Uansett, det er bra at vi får flere spillere ut i større ligaer, også Ken Remi Stefan. Har ikke de også vært i Europaligaen, eller blander jeg dem med noen nå? 

Jepp. De slo vel blant annet Everton mener jeg.

Lenke til kommentar

De skal teste camera på dommeren i kveldens kamp, for at vi skal kunne se hvordan det ser ut fra dommerens synsvinkel.

Han skal ha cameraet på brystet, men han burde heller hatt det i panna, slik at det fulgte hodebevegelsene. Hvis det skal vise det han ser mener jeg?

Det tenkte jeg også, Men hvis dommeren tabber seg ekstremt dårlig ut så ser alle det å da er det ingen unnskyldninger en dommer kan komme med.

Skal de løpe rundt hele kampen med sånn GoPro-kamera?

Og er kamera tar jo ikke hensyn til sidesynet. Såfremt ikke kameraet har en form for vidvinkellinse så kan dommeren oppdage til før kameraet gjør det.

Og de kan vel enda si de ikke så situasjonen fordi kameraet var i veien :p

Lenke til kommentar

Det iallefall en indikasjon på hva vi kan vente oss i framtiden en gang? Etterhvert får man teknologi som gjør at et bittelite camera kan festes mellom øynene, og sensorer som gjør at det vil bevege seg etter øynenes bevegelser. Da vil vi kunne se akkurat det dommeren ser. Men dette er nok et stykke fram.

Lenke til kommentar

Så du syns det er greit å stjele?

Vet ikke hva som er verst jeg. Å "stjele" eller å bli ranet. Å betale 299,- mnd for et middelmådig streamingtilbud er fullstendig uaktuelt spør du meg.

Ja. Var bare litt hevn fordi han holdt på endel med meg om skrivevanskene mine. Så kampen på stream selv jeg.

Jeg spurte deg vel for en god stund siden om hvorfor du skrev så mange norske ord på en engelsk måte. Litt skremmende at du føler at du må "hevne" deg for det, flere måneder senere. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så Ken Remi Stefan Strandberg skal forlate Norsk fotball?

Skal bli spennende å se hvordan Ken Remi Stefan Strandberg gjør det i Russland(?).

Uten å ha sett så alt for mange RBK kamper forstår jeg at Ken Remi Stefan Strandberg har vært en viktig spiller for dem.

Mon tro om Ken Remi Stefan Strandberg lykkes?

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Start var elendige på søndag, inviterer til folkefest så leverer dem 0 avslutninger på mål i løpet av 90 minutter.

Var god kok på supporterfeltet første halvtimen i første omgang og diverse topper i andre omgang. 

"landslagspause" nå som laget ikke merker noe av, får håpe gutta skjerper seg før Skien borte den 19 juni.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Satt og så kampen, først så det bare ut som at han prøvde å dempe den på brystet, et par repriser seinere ser jeg at Kerr faktisk prøvde å heade den...

Kan takke han for gevinst på oddsen da, Paraguay seier til 1.75 gikk inn  :wee:

Lenke til kommentar

Koselig å se Barcelona avgi poeng. 

Usikker på hvem jeg vil skal vinne idag (Molde-Vif). Alltid koselig å se Molde gå på en smell, men vålerenga er hakk i hæl på gullplassen, så ville ikke vært bra med 3 poeng til de.

Et kjedelig uavgjort som ikke gir Molde noen grunn til revansj neste helg (men der de likevel blir knust av RBK) er nok beste utfallet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...