PatSharpX Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Viking har kjipe supportere da. Hvordan gikk det egentlig med de Ultrasene der som ble kastet ut fordi de hadde på seg feil klær? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Snooker er konge som tidsfordriv. Det er jo VM i Crucible også nå, så da blir det jo konge. Digg å sitte oppe til kl 5 og følge finalen som er best av 35 partier. Konge. Elsker denne sporten, satser på at O'Sullivan tar det i år. Gjør ikke noe at Michaela Tabb skal dømme finalen heller ;) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Jeg la merke til at neste runde er "superrunde". 1. plass TIL og 2. RBK møter hverandre i hovedrunden. I tillegg møter 3. Godset-5. Viking og 4. VIF-6. Sogndal. Dette kan bli viktige kamper om man tar utgangspunkt i dagens tabell. Edit: 7. Hønefoss-8.Aafk. Endret 17. april 2012 av Olum Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 LSK (prøvde å) sabotere EngaTifo sitt opplegg på søndag. Latterlig, men er vel ikke mer å forvente fra gjengen der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Er det rart man hater klubben? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Pass på før forumpolitet kommer å sier at det er fy fy å generalisere og hate andre klubber. Endret 17. april 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Ikke noe generalisering på gang her. Alle supportergrupperinger har drittsekker. Kanarifansen har bare flere. Og av en eller annen grunn får de lov til å ha på seg vekter- og politiuniform og plage bortefansen. NSB bør virkelig rydde opp i dette. Nei vent... 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Det har jeg merket. Fra cupen i fjor på Lerkendal da RBK vant på straffer var kanarifansen i full gang. De skulle drepe alle, sto å stanga i gjerdet. Skulle tro man var på avsperra område et annet sted. 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Kanarifansen er den supportergrupperingen som jeg opplever som mest ufyselig. Lager mye kvalm, rett og slett. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Me sa me skulle pløye Enga, og me gjorde det! Fantastisk innsats av gutane!! Forresten, kvifor er det slik at dersom Sogndal vinner - så er det automatisk det andre laget som speler dårleg? :----( Endret 20. april 2012 av Quote Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Sogndal har ligaens beste keeper. Uten tvil.. Og treneren har noe å fare med, ser ut til nå. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Det er helt tydelig at treneren og Udjus har noe å si. En bedre start på serien hadde jeg egentlig aldri drømt om.. Satser på mye feiring fremover! Endret 20. april 2012 av Quote Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Haters gonna hate Heia Sogndal Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Klanen og co buet på Udjus for å hale ut tiden, og Singh(eller Fellah?) mente han måtte av banen slik at spillet kunne fortsette (sannsynlig at en dommer ber målvakten gå av på lik linje som en annen utespiller?), også viser det seg at nesen til Udjus var brukket. Jaja. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 De er ikke synske heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Ikke overasket over Klanen, men skjønner de godt. Endret 21. april 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Man skjønner at de piper på grunn av noe de egentlig ikke har sett hva som har skjedd? Neida, de er nok ikke synske. Men man piper da virkelig ikke med mi dre man er helt sikker... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Var vel hovedsakelig Edvartsen vi peip mot. Kødden prøvde å sette på plass Singh for ett eller annet. Du setter ikke gutta fra Enga på plass! 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) De er ikke synske heller. Så da piper man med en gang en spiller ligger nede og tar seg til hodet? Håper da virkelig det Olum sier er det riktige, men da er det jo merkelig at det ble pepet når Udjus hadde ballen i etterkant. Men men, de får holde på som de vil for min del. Og for ordens skyld, jeg mente ikke at de er onde eller noe slik, men dette var et godt eksempel for meg på at det noen ganger blir pepet litt for fort, man burde ikke anta at noen som ligger nede automatisk drøyer tid. Endret 21. april 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå