Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Elsker det før-kampen greiene på Cmore med Steffen. Cmore sine visninger er milevis foran TV2 sine.

 

 

Enig i at sendingene deres er bra, men faen så jeg hater den kanalen.

 

 

Er noe stress. Og Csports på nett hakker fordi det er for mye pågang tror jeg. Av egen erfaring så henger det seg som oftest hver gang det er en spennende situasjon...

Lenke til kommentar

Kan ikke komme unna at Rosenborg er Norges beste lag for øyeblikket. Fortjent seier, selv om det kunne blitt spennende mot slutten.

 

Ekstra surt når de er så høye på seg selv. De kan snakke så mye de vil om at det var de som fylte Ullevål, men hvor mange tilskuere fylte de Ullevål med ifjor? 10332.

 

Toppkamp med et hjemmelag i form, fin sommerdag, god oppladning til CL finalen ikveld og masse oppmerksomhet fra media før kamp gjorde dette til et nesten fullsatt Ullevål. Flaut at vi blir såpass defensive med en så fin ramme, men mye av det er at Rosenborg spiller oss lave.

Lenke til kommentar

 

Så du syns det er greit å stjele?

 

Vet ikke hva som er verst jeg. Å "stjele" eller å bli ranet. Å betale 299,- mnd for et middelmådig streamingtilbud er fullstendig uaktuelt spør du meg.

 

 

Ja. Var bare litt hevn fordi han holdt på endel med meg om skrivevanskene mine. Så kampen på stream selv jeg.

Lenke til kommentar

Kan ikke komme unna at Rosenborg er Norges beste lag for øyeblikket. Fortjent seier, selv om det kunne blitt spennende mot slutten.

 

Ekstra surt når de er så høye på seg selv. De kan snakke så mye de vil om at det var de som fylte Ullevål, men hvor mange tilskuere fylte de Ullevål med ifjor? 10332.

 

Toppkamp med et hjemmelag i form, fin sommerdag, god oppladning til CL finalen ikveld og masse oppmerksomhet fra media før kamp gjorde dette til et nesten fullsatt Ullevål. Flaut at vi blir såpass defensive med en så fin ramme, men mye av det er at Rosenborg spiller oss lave.

 

La de nå tro at det var de som fylte Ullevaal, de mente jo tross alt selv at de trengte Ødegaard for å fylle Lerkendal... :whistle:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fantastisk stemning på Ullevaal i dag. Herlig liv med kjernen! Godt for Vålerenga at RBK supportere hjelper dem å få noen tusen på stadion også.

 

 

Må uansett være stusselig for spillerne til Vålerenga å kun høre to sanger i 90 minutter:

"Kom igjen, Enga" og "Rosenborg er rævva".

Er kanskje ikke mer å synge når dem blir så til grader pissa på ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...