Delvis Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) går jo på tv 2 sportskanalen, er ikke den med i de fleste kanalpakker disse dager? Ah glimrende og takk for tipset Her står det at den går på C more så da var det heldigvis feil. Edit: Det er jo bare opptak som sendes på TV2 sport Endret 6. juni 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Enga starter i en 4-2-3-1 med Hirschfeld på topp, i følge VG Live 1 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Elsker det før-kampen greiene på Cmore med Steffen. Cmore sine visninger er milevis foran TV2 sine. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Elsker det før-kampen greiene på Cmore med Steffen. Cmore sine visninger er milevis foran TV2 sine. Enig i at sendingene deres er bra, men faen så jeg hater den kanalen. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Elsker det før-kampen greiene på Cmore med Steffen. Cmore sine visninger er milevis foran TV2 sine. Enig i at sendingene deres er bra, men faen så jeg hater den kanalen. Er noe stress. Og Csports på nett hakker fordi det er for mye pågang tror jeg. Av egen erfaring så henger det seg som oftest hver gang det er en spennende situasjon... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Hele Norges RBK! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Noen som vet om sider som streamer Tippeligaen gratis? Det skal være lov å skrive siden, bare ikke gi direktelinken. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Så du syns det er greit å stjele? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Så du syns det er greit å stjele? Hva stjeler han? Lenke til kommentar
Avlatsbrev Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) Ufint å invitere til kamp og servere ca. like mye etablert spill som et damelag. For en ære det må være for oslofolk å få se på Rosenborg-kamp. Endret 10. mai 2016 av Avlatsbrev Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Så du syns det er greit å stjele? Vet ikke hva som er verst jeg. Å "stjele" eller å bli ranet. Å betale 299,- mnd for et middelmådig streamingtilbud er fullstendig uaktuelt spør du meg. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Kan ikke komme unna at Rosenborg er Norges beste lag for øyeblikket. Fortjent seier, selv om det kunne blitt spennende mot slutten. Ekstra surt når de er så høye på seg selv. De kan snakke så mye de vil om at det var de som fylte Ullevål, men hvor mange tilskuere fylte de Ullevål med ifjor? 10332. Toppkamp med et hjemmelag i form, fin sommerdag, god oppladning til CL finalen ikveld og masse oppmerksomhet fra media før kamp gjorde dette til et nesten fullsatt Ullevål. Flaut at vi blir såpass defensive med en så fin ramme, men mye av det er at Rosenborg spiller oss lave. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Så du syns det er greit å stjele? Vet ikke hva som er verst jeg. Å "stjele" eller å bli ranet. Å betale 299,- mnd for et middelmådig streamingtilbud er fullstendig uaktuelt spør du meg. Ja. Var bare litt hevn fordi han holdt på endel med meg om skrivevanskene mine. Så kampen på stream selv jeg. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Litt mer spennende på slutten enn det burde være, men fantastisk kamp! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Kan ikke komme unna at Rosenborg er Norges beste lag for øyeblikket. Fortjent seier, selv om det kunne blitt spennende mot slutten. Ekstra surt når de er så høye på seg selv. De kan snakke så mye de vil om at det var de som fylte Ullevål, men hvor mange tilskuere fylte de Ullevål med ifjor? 10332. Toppkamp med et hjemmelag i form, fin sommerdag, god oppladning til CL finalen ikveld og masse oppmerksomhet fra media før kamp gjorde dette til et nesten fullsatt Ullevål. Flaut at vi blir såpass defensive med en så fin ramme, men mye av det er at Rosenborg spiller oss lave. La de nå tro at det var de som fylte Ullevaal, de mente jo tross alt selv at de trengte Ødegaard for å fylle Lerkendal... 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 REISE RUNDT OG BARE PISSE PÅ! 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Fantastisk stemning på Ullevaal i dag. Herlig liv med kjernen! Godt for Vålerenga at RBK supportere hjelper dem å få noen tusen på stadion også. Må uansett være stusselig for spillerne til Vålerenga å kun høre to sanger i 90 minutter: "Kom igjen, Enga" og "Rosenborg er rævva". Er kanskje ikke mer å synge når dem blir så til grader pissa på 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Hvis ikke Rosenborg blir seriemester i år blir jeg sjokkert. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Hvis ikke Rosenborg blir seriemester i år blir jeg sjokkert. Stiller litt spørsmål med Stabekk da, hvis de beholder han treneren ut sesongen. Har ikke sett de så mye. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Ah, supporterne til "hele Norges RBK" med all den ydmykheten til en småkåt påfugl 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå