Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Frustrerende kamp. Så ikke etter-kampen, men hører rykter om at Søderlund fikk pes for den situasjonen hvor han prøver å nå ballen, men overkroppen blir holdt fast av Wangberg? Han prøver å nå ball, men det eneste som klarer å bevege seg er beina, ikke rart han faller da.

 

Ellers frustrerende at Heigre skal ha sitt livs kamp akkurat på Lerkendal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Ryktes at alle som laster ned en app får sånn 3 billetter. Så spørs om "solgt" representerer oppmøte i dette tilfellet.

 

 

 

Håpløs markedsstrategi dersom dette stemmer... Det er greit å gi bort gratisbilletter for å få folk på stadion, men å gi 3 billetter per nedlastning skaper jo bare helt feil kampbilde. Klart noen ekstra folk blir å møte opp fordi de forventer folkefest, men det blir uansett å bli en "skuffelse" ut fra forventningen til den generelle mann på gata, noe som videre fører til at det såkalte "høydepunktet" ikke var like høyt som det bør være, og han dermed dropper den generelle kampen uten den spesielle rammen.

 

Forresten, jeg har ikke mulighet til å være i Oslo til helgen - men vil veldig gjerne se kampen. Dog med det kommende kampprogrammet til Vålerenga synes jeg det er for dyrt å kjøpe en måned på CMore (skal på Skagerak å se Vålerenga der så trenger ikke CMore til det). Noen som vet om muligheter for å se / kjøpe rettigheter til en kamp alene?

 

Eventuelt noen som skal på Ullevål og er villige til å låne meg rettigheter til kontoen deres for en dag?  :innocent:

Lenke til kommentar

Håpløs markedsstrategi dersom dette stemmer... Det er greit å gi bort gratisbilletter for å få folk på stadion, men å gi 3 billetter per nedlastning skaper jo bare helt feil kampbilde. Klart noen ekstra folk blir å møte opp fordi de forventer folkefest, men det blir uansett å bli en "skuffelse" ut fra forventningen til den generelle mann på gata, noe som videre fører til at det såkalte "høydepunktet" ikke var like høyt som det bør være, og han dermed dropper den generelle kampen uten den spesielle rammen.

Laster man ned Vipps og oppretter profil får man 2 billetter av DnB.

 

Se Vålerenga mot Rosenborg gratis 6. juni

 

Lørdag 6. juni kl. 15.30 kan du se Vålerenga mot Rosenborg gratis på Ullevaal Stadion. Det eneste du trenger å gjøre er å laste ned den nye Vipps-appen vår og registrere deg. Hva er Vipps? En utrolig praktisk måte å overføre penger på. Du trenger bare mobilnummeret til den som skal få pengene, og vipps så er det gjort!

 

 

• Billetter henter du i DNB-teltet utenfor Idrettens hus ved rundkjøring Ullevaal Stadion.

• Du får inntil to gratis billetter for hver framvist nedlastet Vipps-app.

• Billetter er på tribune Bendit Øvre og VG Øvre.

 

Vi gleder oss til å se deg.

Hilsen DNB

Lenke til kommentar

Ja, det høres mye bedre ut.

 

a) Det er DNB som gjør dette som ett tilbud til kundene sine. DNB er flinke til å lage ramme rundt arrangementene og appelerer til mange barnefamiler (ref: Skidagen)

b) Det er 2 billetter og ikke 3 - hvor den tredje billetten normalt ville blitt ubrukt vil begge billettene nå som regel brukes (man drar med en annen på kamp)

c) Det er begrenset til Bendit Øvre og VG Øvre - som gjør at det også er begrenset antall billetter som gir på denne måten.

 

Lurer fortsatt på dette:

"Forresten, jeg har ikke mulighet til å være i Oslo til helgen - men vil veldig gjerne se kampen. Dog med det kommende kampprogrammet til Vålerenga synes jeg det er for dyrt å kjøpe en måned på CMore (skal på Skagerak å se Vålerenga der så trenger ikke CMore til det). Noen som vet om muligheter for å se / kjøpe rettigheter til en kamp alene?

 

Eventuelt noen som skal på Ullevål og er villige til å låne meg rettigheter til kontoen deres for en dag?   :innocent:"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...