Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At Nielsen er borte er Guds gave til Godset. Jeg likte han veldig godt som person (og spiller). Han lyktes knapt nok med én eneste ting som trener i Drammen, og klubben fikk en umiddelbar knekk etter Deila. Hadde ikke Nielsen insistert på å endre på spillestil o.l. hadde han nok lykkes bedre.

Nå har det jo vært en del ubeleilige skader, men slik er det for alle klubber til tider.

Hvem som blir neste faste trener i Godset er hyperspennende for meg som drammenser, og den første jeg tenkte på var faktisk Ole Gunnar Solskjær, selv om jeg ikke helt tror på den tanken av flere grunner.

Lenke til kommentar

Det begynner vel å bli en trend at det kanskje ikke er så smart å satse på "ferske" trenere som har som eneste erfaring at de har vært spillere. Se Solskjær, Nielsen, Inzaghi, Seedorf...

Uten at jeg vet så mye om Nielsens erfaring, da. 

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Jeg syns de fleste svarene var greie, kanskje med unntak av Mattila.

Kapteiner som synes det er positivt eller eneste innvending er at "klimaet kan bli et problem" i en kanskje den største korrupsjonssaken og menneskerettsskandalen i FIFA sin historie?

• Liker 2
Lenke til kommentar

De færreste uttalte seg veldig bastant om korrupsjon, noe som kan være smart siden de er kapteiner og representerer et lag. Selv om korrupsjon og Blatter er noe "alle" vet om, så kan du ikke nødvendigvis si det uten håndfaste bevis.

Så er det en betydelig forskjell på å uttale seg bastant og det å problematisere og reflektere over problemstillingen. At 1200 mennesker har dødd i Qatar er noe man kan uttale seg ganske bastant om.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...