Delvis Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Strømsgodsets trener har fått sparken.Hva nå? Forslag: Skullerud til Strømsgodset og Solskjear tilbake til Molde. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Strømsgodsets trener har fått sparken. Hva nå? Forslag: Skullerud til Strømsgodset og Solskjear tilbake til Molde. Hell no. Solskjær og Deila bort fra landet er en gavepakke til oss midt i landet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Tviler på at Solskjær vil tilbake til Molde etter hvordan ting endte der. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 At Nielsen er borte er Guds gave til Godset. Jeg likte han veldig godt som person (og spiller). Han lyktes knapt nok med én eneste ting som trener i Drammen, og klubben fikk en umiddelbar knekk etter Deila. Hadde ikke Nielsen insistert på å endre på spillestil o.l. hadde han nok lykkes bedre. Nå har det jo vært en del ubeleilige skader, men slik er det for alle klubber til tider. Hvem som blir neste faste trener i Godset er hyperspennende for meg som drammenser, og den første jeg tenkte på var faktisk Ole Gunnar Solskjær, selv om jeg ikke helt tror på den tanken av flere grunner. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 lol,. drammenserne har høye tanker om seg selv om dagen. solskjær, lol Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 (endret) Det begynner vel å bli en trend at det kanskje ikke er så smart å satse på "ferske" trenere som har som eneste erfaring at de har vært spillere. Se Solskjær, Nielsen, Inzaghi, Seedorf... Uten at jeg vet så mye om Nielsens erfaring, da. Endret 26. mai 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Brann vil i alle fall ikke opp igjen. 1 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Ancelotti er vel ledig? Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Takk for alt, agent Norling! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2015 Hvordan er "Jeg tror styret vil fatte en tydelig og drastisk beslutning" synonymt med at han gir seg? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Hvordan er "Jeg tror styret vil fatte en tydelig og drastisk beslutning" synonymt med at han gir seg? Du tror han er trener ved neste runde i Obosligaen? Er vel kanskje ikke han som gir seg, men får vel beskjed om å gjøre det. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Fy faen så pinlig gjeng! De fleste er jo klar over at fotballspillere kanskje ikke er de skarpeste, men hallo da! Dette mener kapteinene om FIFA og Qatar Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Var litt variable svar der ja. Noen svarte bra for seg. Andre må ha vært i bakrus. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Hohoi, der var det mye rart ja. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Jeg syns de fleste svarene var greie, kanskje med unntak av Mattila. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Jeg syns de fleste svarene var greie, kanskje med unntak av Mattila. Kapteiner som synes det er positivt eller eneste innvending er at "klimaet kan bli et problem" i en kanskje den største korrupsjonssaken og menneskerettsskandalen i FIFA sin historie? 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 De færreste uttalte seg veldig bastant om korrupsjon, noe som kan være smart siden de er kapteiner og representerer et lag. Selv om korrupsjon og Blatter er noe "alle" vet om, så kan du ikke nødvendigvis si det uten håndfaste bevis. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 De færreste uttalte seg veldig bastant om korrupsjon, noe som kan være smart siden de er kapteiner og representerer et lag. Selv om korrupsjon og Blatter er noe "alle" vet om, så kan du ikke nødvendigvis si det uten håndfaste bevis. Så er det en betydelig forskjell på å uttale seg bastant og det å problematisere og reflektere over problemstillingen. At 1200 mennesker har dødd i Qatar er noe man kan uttale seg ganske bastant om. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå