Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flaut av Moen som gir gult på dette, men ikke på Ghanassy i førsteomkgang. Moen er helt ute å kjøre. Var forøvrig kontakt på Helland.

Mulig at det var kontakt, men Helland var på vei ned før det. Da er det ikke særlig vesentlig om det var kontakt i etterkant.

 

Moen var svak begge veier. Filmingen i første omgang skulle ha vært gult og straffen var meget diskutabel.

Lenke til kommentar

Mulig at det var kontakt, men Helland var på vei ned før det. Da er det ikke særlig vesentlig om det var kontakt i etterkant.

 

Moen var svak begge veier. Filmingen i første omgang skulle ha vært gult og straffen var meget diskutabel.

Alternativet hadde vært å sparke keeperen i trynet. Kan godt være han hjalp til, men når Moen ikke gav gult i førsteomgang så bør han holde seg på linja han selv har lagt. Var mye absurde avgjørelser.

Lenke til kommentar

Alternativet hadde vært å sparke keeperen i trynet. Kan godt være han hjalp til, men når Moen ikke gav gult i førsteomgang så bør han holde seg på linja han selv har lagt. Var mye absurde avgjørelser.

x1ek61.png

 

Helland er halvveis nede før han passerer hånda til Mande. Hadde han ikke oppsøkt fallet så hadde han fått en korrekt dømt straffe i den situasjonen. Angående lista han har lagt så er jeg enig med deg, men på en annen side, two wrongs don't make a right.

Lenke til kommentar

SI meg, sa Helland nettopp at "enten blir et mål eller så blir det straffe, så derfor hadde jeg svikt i knærne allerede der". Eller hørte jeg alvorlig feil nå?

 

Forresten, hvorfor kan de ikke kjøre noe analyse av kampene? Gang etter gang etter gang så er det såvidt at de prater om enkelte kamper, mens de heller bruker lang tid på å intervjue spillere som går på rattata. Jeg syns TV2 sin sending er blitt dårligere og dårligere. Nå er det liten forskjell på Fotball-Xtra og sportsnyhetene; det er jo bare repriser av scoringene og ett og annet uviktig intervju. 

Endret av Patrick123
  • Liker 2
Lenke til kommentar

SI meg, sa Helland nettopp at "enten blir et mål eller så blir det straffe, så derfor hadde jeg svikt i knærne allerede der". Eller hørte jeg alvorlig feil nå?

 

Forresten, hvorfor kan de ikke kjøre noe analyse av kampene? Gang etter gang etter gang så er det såvidt at de prater om enkelte kamper, mens de heller bruker lang tid på å intervjue spillere som går på rattata. Jeg syns TV2 sin sending er blitt dårligere og dårligere. Nå er det liten forskjell på Fotball-Xtra og sportsnyhetene; det er jo bare repriser av scoringene og ett og annet uviktig intervju. 

 

Var bedre før. Alt var bedre før. #gammel

Lenke til kommentar

"Analysen" etter kampen er jo nesten som oftest bestående av Årst som sier "off" dersom lagene spiller dårlig. Gi meg en lengre FotballXtra-sending(var den ikke lengre før?) hvor de faktisk ser på kampene; hvorfor vinner det og det laget, hvorfor subber det så vanvittig for TIL og B/G, osv. Og da mener jeg alle kampene, ikke bare en og annen. Kutt gjerne ned på intetsigende intervju. 

 

Jesper Mathisen har ikke nok å komme med, etter min mening. De trenger noen som er mer fotballfaglig sterk. 

 

Jeg trodde aldri jeg skulle si dette, men... jeg savner Davy og Mini *grøss*. 

Lenke til kommentar

get rekt bærum

Bærum vant i går da...

 

Ellers deilig seier i Sandefjord i går.

Men resten av stedet der kan du få billig av meg. 

220,- billetten, ble tafset på ballene(!) av vekterene, de skulle også sjekke inne i capser og klemte på sko osv. 

Tribunen var ganske bra da, veldig bratt. Men de hadde en speaker som aldri holdt kjeft, skulle tro han fikk betalt per ord.

Hjemmesupporterene er også plassert på samme langside som gjestene, ikke akkurat bra for stemningen.

 

Så bra gutta på banen leverte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...