Solaar Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Og er det noen som burde vite at sesongen er lang så er det RBK-supportere Vi kommer sterkt tilbake, bare vent. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Og er det noen som burde vite at sesongen er lang så er det RBK-supportere Vi kommer sterkt tilbake, bare vent. Sein innspurt er RBKs oppskrift, men dere har Wiggen i staben nå, så ville ikke vært så veldig optimistisk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Bård Wiggen-effekten har kommet til Molde. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 (endret) Hva var egentlig grunnen til at RBK-fansen begynte å mislike ham så fælt? Sist jeg husker han nevnt i media var da han var kritisk til styret etter sparkingen av Perry. Kan ikke huske at så mange var uenige med ham da? Endret 4. mai 2015 av Solaar Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Molde skuffet i dag enkelt og greit. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Var en veldig merkelig forestilling. Vi spilte ikke gjennom midtbanen i det hele tatt og ble kontret i senk gang på gang i begynnelsen av kampen. Utrolig mange feilpasninger fra midtstopperne og merkelig mange lange baller uten mål og mening. Jeg har ikke sett Molde spille på den måten siden jeg så de på Bislett mot Skeid i 1.div. Jeg blir litt urolig hvis eneste grunnen til dette var at Forren ikke spilte. Da er vi sykt avhengig av ham. Og hvorfor prøve noe slikt i dag i en vanskelig bortekamp og ikke på torsdag på "hjemmebane" mot Træff i cupen? Håper inderlig at dette bare var et arbeidsuhell for det var virkelig en måte å spille på som er totalt ulik det man har sett av Molde de siste årene. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Ellers så er det selvfølgelig absurd at Stabæk ligger på 2. plass. Bradley er vel kanskje ligaens beste trener.Det som er absurd er at ingen større klubber i Europa tilbød han jobb enn lille Stabæk. Han kunne ha blitt trener til de største klubbene i MLS hvis han ville. Han påstår at amerikanske trenere og spillere undervurderes i Europa. Cole Grossman, fra Real Salt Lake ser ut til å hjelpe Bradley og Stabæk i Tippeligaen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Nå er det vel flere her inne som er tilhengere av den såkalte "moderne fotballen". Men dette her skremmer meg noe veldig!Du kan spørre hvem som helst (fotballekspert, supporter, what ever) om hvorfor tysk fotball er så bra, jeg vil tro at 90% vil dra inn 50+1 reglen. Dette er nå noe Yngve og gjengen hans nå vil ha bort! http://www.josimar.no/artikler/kupper-fotball-norge-igjen/2336/ Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Tror ikke så mange er tilhengere, personlig har jeg bare resignert. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Nå er det vel flere her inne som er tilhengere av den såkalte "moderne fotballen". Men dette her skremmer meg noe veldig! Du kan spørre hvem som helst (fotballekspert, supporter, what ever) om hvorfor tysk fotball er så bra, jeg vil tro at 90% vil dra inn 50+1 reglen. Dette er nå noe Yngve og gjengen hans nå vil ha bort! http://www.josimar.no/artikler/kupper-fotball-norge-igjen/2336/ Jeg leste bare første setning, ble direkte lei meg og lukket artikkelen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Æsj. Kommer selvfølgelig hjem uka etter neste cuprunde. Hadde vært morsomt å se Viking på Bjønnes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Troilan på topp! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2015 Hva er det Bob Bradley gjør i Tippeligaen? Altfor god. Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Forventet i år (som i fjor) at Stabæk måtte kjempe mot nedrykk, men det her er helt rått av Bob Bradley. 0-2, tross rødt kort borte mot Vålerenga er sterkt! Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Forventet i år (som i fjor) at Stabæk måtte kjempe mot nedrykk, men det her er helt rått av Bob Bradley. 0-2, tross rødt kort borte mot Vålerenga er sterkt!Go Bob! Har mye respekt for Bob og hans sønn Michael. Lille Stabæk blir ikke hans siste stopp i Europa, tror jeg. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Imponert over Stabæk i dag. Vålerenga må steppe opp nå. Spillet var bra i første omgang, men etter straffesparket så dabbet de mer og mer ut. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Hva er det som skjer med Vålerenga? Ingen som evner å lage mål, jævlig frustrerende!I går hadde vi 24 avslutninger, men kun 4 av dem mellom stengene, mens Stabæk fikk 8 av sine 16 på mål. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Mine inntrykk hittil; Rosenborg og Molde, phua, 41 mål tilsammen hittil. Tippeligaen lukter roser og bartevoks. Gullet kommer til å bli feiret med enten jazz eller trønderrock, garantert. Stabæk går på vann og Bob Bradley gjør gull av gråstein. 3 baklengs på 7 kamper garanterer en god plassering. Om Bob Braldey er jesus, så er Trond Fredriksen Sankt Peter. Det største comebacket siden Lazarus. Alle opprykkede lag forventes å få det tungt, men Bodø/Glimt; dette er prekært. Med dagens form blir fasit etter 30 kamper 4 poeng, 90 baklengs og medlemsskap i OBOS. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 FY FAEN JEG FUCKINGS HATER TV2!!!!!!! 20-kamp borte mot Glimt i år igjen. Ikke mulighet til siste fly eller rekke nattoget. De vil virkelig ikke ha bortesupportere på kamp. Brenn. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Si meg, er det noe tidspunkt i kalenderåret det ikke skal spilles Tippeligafotball? Natt til tirsdag kl. 03:30, kanskje? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå