Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva var egentlig grunnen til at RBK-fansen begynte å mislike ham så fælt? Sist jeg husker han nevnt i media var da han var kritisk til styret etter sparkingen av Perry. Kan ikke huske at så mange var uenige med ham da?

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Var en veldig merkelig forestilling. Vi spilte ikke gjennom midtbanen i det hele tatt og ble kontret i senk gang på gang i begynnelsen av kampen. Utrolig mange feilpasninger fra midtstopperne og merkelig mange lange baller uten mål og mening. Jeg har ikke sett Molde spille på den måten siden jeg så de på Bislett mot Skeid i 1.div.

 

Jeg blir litt urolig hvis eneste grunnen til dette var at Forren ikke spilte. Da er vi sykt avhengig av ham. Og hvorfor prøve noe slikt i dag i en vanskelig bortekamp og ikke på torsdag på "hjemmebane" mot Træff i cupen? Håper inderlig at dette bare var et arbeidsuhell for det var virkelig en måte å spille på som er totalt ulik det man har sett av Molde de siste årene.

Lenke til kommentar

Ellers så er det selvfølgelig absurd at Stabæk ligger på 2. plass. Bradley er vel kanskje ligaens beste trener.

Det som er absurd er at ingen større klubber i Europa tilbød han jobb enn lille Stabæk. Han kunne ha blitt trener til de største klubbene i MLS hvis han ville. Han påstår at amerikanske trenere og spillere undervurderes i Europa. Cole Grossman, fra Real Salt Lake ser ut til å hjelpe Bradley og Stabæk i Tippeligaen
Lenke til kommentar

Nå er det vel flere her inne som er tilhengere av den såkalte "moderne fotballen".

Men dette her skremmer meg noe veldig!
Du kan spørre hvem som helst (fotballekspert, supporter, what ever) om hvorfor tysk fotball er så bra, jeg vil tro at 90% vil dra inn 50+1 reglen. Dette er nå noe Yngve og gjengen hans nå vil ha bort!

http://www.josimar.no/artikler/kupper-fotball-norge-igjen/2336/

 

against_modern_football_scarf_by_indehek

Lenke til kommentar

Nå er det vel flere her inne som er tilhengere av den såkalte "moderne fotballen".

Men dette her skremmer meg noe veldig!

Du kan spørre hvem som helst (fotballekspert, supporter, what ever) om hvorfor tysk fotball er så bra, jeg vil tro at 90% vil dra inn 50+1 reglen. Dette er nå noe Yngve og gjengen hans nå vil ha bort!

http://www.josimar.no/artikler/kupper-fotball-norge-igjen/2336/

 

against_modern_football_scarf_by_indehek

 

Jeg leste bare første setning, ble direkte lei meg og lukket artikkelen.

Lenke til kommentar

Forventet i år (som i fjor) at Stabæk måtte kjempe mot nedrykk, men det her er helt rått av Bob Bradley. 0-2, tross rødt kort borte mot Vålerenga er sterkt!

Go Bob! Har mye respekt for Bob og hans sønn Michael. Lille Stabæk blir ikke hans siste stopp i Europa, tror jeg.
Lenke til kommentar

Mine inntrykk hittil; 

 

Rosenborg og Molde, phua, 41 mål tilsammen hittil. Tippeligaen lukter roser og bartevoks. Gullet kommer til å bli feiret med enten jazz eller trønderrock, garantert. 

 

Stabæk går på vann og Bob Bradley gjør gull av gråstein. 3 baklengs på 7 kamper garanterer en god plassering. 

 

Om Bob Braldey er jesus, så er Trond Fredriksen Sankt Peter. Det største comebacket siden Lazarus. 

 

Alle opprykkede lag forventes å få det tungt, men Bodø/Glimt; dette er prekært. Med dagens form blir fasit etter 30 kamper 4 poeng, 90 baklengs og medlemsskap i OBOS. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...