Latias Skrevet 29. april 2015 Forfatter Del Skrevet 29. april 2015 Kamara utligner, Odd får seg en skikkelig kalddusj. Dette liker Solaar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Rosenborg liker det bedre. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Sånn som når Wikheim fik gult kort og dommeren snakken en stund til han: Hva er det egentlig dommeren sier i sånne tilfeller, det har jeg lurt litt på. Noen som har hørt det? hva en dommer sier for noe ved tilsnakk? Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 "Brun og blid Tommy Høyland" Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Fine resultater i kveld, så det liker jeg ja! Godset er litt vanskelig å si noe om hvordan de kommer til å bli i år. På sitt beste virker de veldig gode og absolutt på høyde med de beste lagene, men noe skurrer, er det så enkelt som at de er dårlig trent? I dag holdt de i halvannen omgang ca, hvordan var de i de andre kampene? Nå spilte riktignok Molde bra og fornuftig i dag, må være veldig slitsomt for motstanderen å møte et så ballsikkert lag som samtidig er gode på å variere spillet sitt, absolutt alle i motstanderlaget må stå på og jobbe. Stadig mer imponert over Skullerud! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Troilan på topp Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Det siste målet til start i sluttsekundene kostet meg xxxx dyrt. Fyttegrisen altså at det går an. Den potten sikret trodde jeg da det sto 2. 40 av 3 min tilleggstid. Og så skjer det. Fuck you Rosenborg for å slurve sånn på tampen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Haha. Overtid på 3-1 og det angripes med 9 mann. Klasse. Mike Gud Jensen btw. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 God gamle Eggen filosofien. "Score mer mål enn motstanderen!" Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 (endret) Fagermo på sitt beste: - Rosenborg er ikke gode nok til å vinne ligaen. Endret 2. mai 2015 av ilPrincipino 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Bare for å fyre opp. Vinner læll Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Gleder meg til kamp, blir bra med Helland fra start igjen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2015 DFH! Lett rundens mål. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 (endret) Hvordan har RBK kjørt over motstanderne så mye hittil egentlig? Denne førsteomgangen har de ikke akkurat imponert og Tapermo ser ut til å ha truffet spikeren på hodet for en gangs skyld. Er dette måten de har spilt på hittil i år eller har de bare en dårlig dag så langt? Endret 3. mai 2015 av Solaar Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Hff. Så irriterende å se disse kvinnfolkfrisyrene en del spillere har lagt seg til. Noen jentedulter oppå hodet, gublavare meg. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Hvordan har RBK kjørt over motstanderne så mye hittil egentlig? Denne førsteomgangen har de ikke akkurat imponert og Tapermo ser ut til å ha truffet spikeren på hodet for en gangs skyld. Er dette måten de har spilt på hittil i år eller har de bare en dårlig dag så langt? Møter bedre motstand som presser mye mer. Som gjør at Selnæs ikke får tid til å sette opp angrepet og vi mister ballen og blir løpende mye imellom. I tillegg har vi ikke forsvarsspillere som vil forsere ledd og spille opp indreløpere når Selnæs er dekka, så blir bare lange baller. Når Odd blir slitne av presset så blir det mer rom på midten så skal du se det tar seg opp. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Hvordan har RBK kjørt over motstanderne så mye hittil egentlig? Denne førsteomgangen har de ikke akkurat imponert og Tapermo ser ut til å ha truffet spikeren på hodet for en gangs skyld. Er dette måten de har spilt på hittil i år eller har de bare en dårlig dag så langt? What Rampage skrev. I tillegg er det latterlig liten vilje i RBK-laget så langt. Temmelig elendig. 1 Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Hvordan har RBK kjørt over motstanderne så mye hittil egentlig? Denne førsteomgangen har de ikke akkurat imponert og Tapermo ser ut til å ha truffet spikeren på hodet for en gangs skyld. Er dette måten de har spilt på hittil i år eller har de bare en dårlig dag så langt? De har vært bedre i de andre kampene ja. Men dette minner litt om forrige kampen mot Start. En elendig førsteomgang, men det kommer seg etter hvert 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 (endret) Snytt for Straffe. Endret 3. mai 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå