Solaar Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 (endret) Tidenes kjipeste promo, viser jo bare det ene laget. Starte videoen med et politihelikopter? Jeg ler... For noen unger. Forundrer meg ikke det sprøyt at Enga sliter med så dårlige tilskuertall hvis dette er måten man prøver å bygge tilhørighet på. Og hva er greia med musikken? Må jo være totalt døv den som har laget dette... Endret 26. april 2015 av Solaar Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Tidenes kjipeste promo, viser jo bare det ene laget. Starte videoen med et politihelikopter? Jeg ler... For noen unger. Forundrer meg ikke det sprøyt at Enga sliter med så dårlige tilskuertall hvis dette er måten man prøver å bygge tilhørighet på. Og hva er greia med musikken? Må jo være totalt døv den som har laget dette... Hadde blitt skuffet om det hadde vært noe annet enn negativ tilbakemelding fra deg, så dette ser jo lovende ut. Promoen er laget av Ikaros, så ser ikke helt hvorfor de skulle ha fokusert på lsk... Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Syns den var fet jeg, og akkurat slik den skal være når den tross alt er laget av supporterne. 2 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Fordi det er med på å bygge opp stemningen vel? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Fordi det er med på å bygge opp stemningen vel? Ha, nei, det hadde vært helt feil. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 (endret) Jeg tror jeg endelig har funnet ut hva jeg ikke liker med hun nye dama i studio. Hun er altfor nølende, på en måte. "Eh, enn iiiiiiii... Ivar, hvordan, er det hos eh, deg?" "Enn du da Freddy... gjorde (...) du noe (...) sånt? Da du var, ja (...), aktiv?" Jeg får følelsen at hun ikke sier noe selv, hun tar bare ting som andre sier og tar den klassiske "møte-taktikken" ved å repetere ting for å sånn virke som om du kan det. AUTORITET! Det var det ordet jeg lette etter, hun mangler autoritet. Endret 26. april 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Syns den var fet jeg, og akkurat slik den skal være når den tross alt er laget av supporterne. This. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Jeg tror jeg endelig har funnet ut hva jeg ikke liker med hun nye dama i studio. Hun er altfor nølende, på en måte. "Eh, enn iiiiiiii... Ivar, hvordan, er det hos eh, deg?" "Enn du da Freddy... gjorde (...) du noe (...) sånt? Da du var, ja (...), aktiv?" Jeg får følelsen at hun ikke sier noe selv, hun tar bare ting som andre sier og tar den klassiske "møte-taktikken" ved å repetere ting for å sånn virke som om du kan det. AUTORITET! Det var det ordet jeg lette etter, hun mangler autoritet. Tipper det går seg til når hun blir litt mer "husvarm". Håper det hvert fall, for skjønner godt hva du mener. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Jeg tror jeg endelig har funnet ut hva jeg ikke liker med hun nye dama i studio. Hun er altfor nølende, på en måte. "Eh, enn iiiiiiii... Ivar, hvordan, er det hos eh, deg?" "Enn du da Freddy... gjorde (...) du noe (...) sånt? Da du var, ja (...), aktiv?" Jeg får følelsen at hun ikke sier noe selv, hun tar bare ting som andre sier og tar den klassiske "møte-taktikken" ved å repetere ting for å sånn virke som om du kan det. AUTORITET! Det var det ordet jeg lette etter, hun mangler autoritet. Ja begynner ofte å tror at det er Ole Martin Årst som er programmleder. Er værtfall flyt når han snakker å nei dette sier jeg ikke fordi hun er kvinne, akuratt det driter jeg i. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Jeg tror jeg endelig har funnet ut hva jeg ikke liker med hun nye dama i studio. Hun er altfor nølende, på en måte. "Eh, enn iiiiiiii... Ivar, hvordan, er det hos eh, deg?" "Enn du da Freddy... gjorde (...) du noe (...) sånt? Da du var, ja (...), aktiv?" Jeg får følelsen at hun ikke sier noe selv, hun tar bare ting som andre sier og tar den klassiske "møte-taktikken" ved å repetere ting for å sånn virke som om du kan det. AUTORITET! Det var det ordet jeg lette etter, hun mangler autoritet. Ja begynner ofte å tror at det er Ole Martin Årst som er programmleder. Er værtfall flyt når han snakker å nei dette sier jeg ikke fordi hun er kvinne, akuratt det driter jeg i. Årst hadde passet rimelig bra som programleder, tror jeg. Det funker i hvertfall bra når han og Freddy kombinerer litt. Julie Strømsvåg klarte seg meget bra, hun holdt Davy og Koko litt i tøylene. Det hele hadde sklidd ut dersom du hadde hatt Davy, Mini og Daniel der med hun nye. Men hun kan jo selvfølgelig få tid på seg til å bli varm i trøya. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Jeg tror jeg endelig har funnet ut hva jeg ikke liker med hun nye dama i studio. Hun er altfor nølende, på en måte. "Eh, enn iiiiiiii... Ivar, hvordan, er det hos eh, deg?" "Enn du da Freddy... gjorde (...) du noe (...) sånt? Da du var, ja (...), aktiv?" Jeg får følelsen at hun ikke sier noe selv, hun tar bare ting som andre sier og tar den klassiske "møte-taktikken" ved å repetere ting for å sånn virke som om du kan det. AUTORITET! Det var det ordet jeg lette etter, hun mangler autoritet. Ja begynner ofte å tror at det er Ole Martin Årst som er programmleder. Er værtfall flyt når han snakker å nei dette sier jeg ikke fordi hun er kvinne, akuratt det driter jeg i. Men hun kan jo selvfølgelig få tid på seg til å bli varm i trøya. Ja enig hun må få litt tid til å bli husvarm er jo ikke mange serierunder hun har ledet. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1663374 Tråd for Obosligaen. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Aabrekk er tydeligvis ferdig i Aalesund etter 4 serierunder. http://www.dagbladet.no/2015/04/28/sport/sportno/idrett/fotball/tippeligaen/38909077/ Klubben vil ikke bekrefte noe ennå, men Sunnmørsposten melder at han har fått sparken og at det blir meldt i løpet av dagen. Trond Fredriksen rykker opp fra assistentplassen. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Feilen her er vel at man ansatte ham i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Ja, jeg må innrømme at jeg ble overrasket da han fikk jobben. Han har vel aldri vunnet noen ting, og tross at han har vært trener i et utall år. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Like greit, Aabrekk er en tragisk person. Har egentlig aldri likt han. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. april 2015 Forfatter Del Skrevet 29. april 2015 Kovacs! Svak start av Molde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Oida, Odd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå