Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper TV2 finner en god løsning til neste sesong. Ufattelig kjedelig å gå glipp av så mange kamper fordi de går på CMore. Ikke helt det samme å sitte å lese live-oppdateringer.

 

Tror TV2 vil være godt for norsk fotball. Bare se hvor mye TV2 har løftet norsk hockey.

Ntv.mx

Lenke til kommentar

 

C More fikk imidlertid intervjue Odd-sjefen i opptak. Det skal vises på kanalens hovedsending senere i dag.

 

 

Ser ikke helt problemet her, to be honest...

Problem og problem...

 

Poenget er at han er typen som går høyt på banen når ting går hans vei men leker eremittkreps når ting går han imot.

 

Jeg forstår at mange liker ham nå siden han har vært publicenemy no1 for Moldensere og det er litt "inn" å like han fordi han har vært badboyen som har stått opp mot det "perfekte" Molde. Men bare vent, det kommer til å slå tilbake på dere også.

 

Han er på en måte Norges svar på Mourinho bortsett fra en vesentlig ting: han er totalt blottet for karisma og sjarm. En tvers igjennom ekkel og dobbeltmoralsk fyr. Fotballens svar på Christian Tybring Gjedde.

Lenke til kommentar

Bare for å få sagt det; Jeg har ikke så mye til overs for han jeg heller. Men jeg har ingen problem med at en frittalende trener ikke vil stille til intervju rett etter kampslutt. Veien er kort til sånn idioti som Rekdal drev på med i Bergen for noen år siden. (Ref: "Ha deg vekk du din alkis!")

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...