Tunky Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Litt lengre for IK Start (ikke IL..) å reise, da. Kristiansand-Molde tar i overkant av 11,5 time i bil, mot en time fra Ålesund. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Solgt 17.000 på Lerkendal kl 14.00 i dag. Vanligvis selges mellom 2000-5000 på kampdagen i tillegg. Går mot fullsatt stadion! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Watne til Rekdal før avspark: "problemet ditt er at du har en eksil-araber i rekkene dine!" Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Fredheim Holm på landslaget. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Haugesund lekker som en sil igjen ja. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 RBK vinner 0-6 borte mot Haugesund og Drillo mente RBK ikke var veldig gode. Enga vinner 2-0 hjemme og er ifølge Drillo veldig solide. Den fyren der... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Det var en kjedelig kamp as. 80 sek tok det. Haugesund ekstremt svake og Vålerenga veldig tafatte. Eller var det jo positivt at Zebra viste 161 tifoen i pausen/rett før 2 omgang. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 (endret) Litt lengre for IK Start (ikke IL..) å reise, da. Kristiansand-Molde tar i overkant av 11,5 time i bil, mot en time fra Ålesund. ja det er sant men Ik Start har ikke spilt borte mot et nært lag enda (LSK har de spilt borte for). Så blir gøy å se hvor mange supportere det blir når de spiller mot "naboene" Viking og Odd å se hvor mange som kommer. Var værtfalt ganske tomt på den første hjemmekampen. Endret 19. april 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 RBK vinner 0-6 borte mot Haugesund og Drillo mente RBK ikke var veldig gode. Enga vinner 2-0 hjemme og er ifølge Drillo veldig solide. Den fyren der... Ja men resultater sier ikke alt om hvordan et lag som helhet står fram. Har ikke problem skjønne den. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Finnes det en måte jeg kan få sett RBK.kampen fra utlandet. Sitter i Florida og har veldig lyst til å se kampen C more funker visst kun hvis man er i Norge og jeg finner ingen andre live strems på nettet heller... Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Til neste gang: sjekk ut ntv.mx Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Hvordan klarer linjedommeren å gå glipp av de to offsidene på scoringen til RBK? Ellers, imponerende med nesten 20k på tribunen i dag! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 (endret) Finnes det en måte jeg kan få sett RBK.kampen fra utlandet. Sitter i Florida og har veldig lyst til å se kampen C more funker visst kun hvis man er i Norge og jeg finner ingen andre live strems på nettet heller... www.hidemyass.com Edit; eventuelt www.overplay.net Endret 18. april 2015 av Lyspaere Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Meget underholdende kamp i Molde. Mye fint spill Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Ganske imponerende at det har vært allerede 3 kamper med mye mål. Men håper egentlig litt mer på en jevn Tippeliga og ikke store forskjeller mellom topp og bunn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Jeg håper faktisk det blir forskjeller. Det viser at topplagene kanskje har noe å gjøre ute i Europa igjen. 3 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Enig. Og det ser lovende ut. Så langt virker RBK, Molde, Odd og til dels Enga veldig mye bedre enn resten i forhold til de siste par sesongene. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 (endret) Det kan faktisk se slik ut ja. Nå har ikke vi hatt tidenes vanskeligste serieåpning, men 3-0 hjemme mot Godset i åpningen er jo solid uansett. Når vi får Tollås Nation spilleklar igjen så ser det jo veldig solid ut bak og hvis Brown viser seg fram som på fredag og med "superinnbytter" Bråthen så kan dette bli spennende. Man bør jo forvente at en klubb med Vålerengas forutsetninger skal kjempe i troppen hver sesong, men slik har det jo ikke vært den siste tiden. Men i år tror jeg Rekdal har store planer. Rosenborg virker ganske solide, nå så jeg ikke kampen hjemme mot Strømsgodset da. Odd og Molde har jeg ikke sett så langt i sesongen enda. Leverer disse lagene så tror jeg dette kan ha en positiv effekt på tilskuertallet også. Vi sliter jo en del med det i hovedstaden hvert fall Vi kan klare så mye vi vil på håpløse tidspunkter, men det var fortsatt veldig skuffende oppmøte på Ullevaal på fredag. Endret 20. april 2015 av PatSharpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå