Prinz Poldi Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Vålerenga er grusomt heldige som har 1-1 sålangt. Lillestrøm ble snytt for straffe og fradømt to offsidesituasjoner der det hadde vært alene mot keeper. I tillegg har Hirshfeld(?) vært veldig god. 1 Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Vålerenga er grusomt heldige som har 1-1 sålangt. Lillestrøm ble snytt for straffe og fradømt to offsidesituasjoner der det hadde vært alene mot keeper. I tillegg har Hirshfeld(?) vært veldig god. For Vålerenga har ikke blitt fradømt offsidesituasjoner eller vært alene mot keeper? Skal jo sies at Mrui gikk med skade etter 8 minutter Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Dette er Tippeligaen på sitt beste. Svinger frem og tilbake, topp underholdning. Vålerenga er grusomt heldige som har 1-1 sålangt. Lillestrøm ble snytt for straffe og fradømt to offsidesituasjoner der det hadde vært alene mot keeper. I tillegg har Hirshfeld(?) vært veldig god. For Vålerenga har ikke blitt fradømt offsidesituasjoner eller vært alene mot keeper? Skal jo sies at Mrui gikk med skade etter 8 minutter Nei, ikke på langt nær så graverende og så avgjørende som Lillestrøm. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Dette er Tippeligaen på sitt beste. Svinger frem og tilbake, topp underholdning. Vålerenga er grusomt heldige som har 1-1 sålangt. Lillestrøm ble snytt for straffe og fradømt to offsidesituasjoner der det hadde vært alene mot keeper. I tillegg har Hirshfeld(?) vært veldig god. For Vålerenga har ikke blitt fradømt offsidesituasjoner eller vært alene mot keeper? Skal jo sies at Mrui gikk med skade etter 8 minutter Nei, ikke på langt nær så graverende og så avgjørende som Lillestrøm. Blir for dumt å rangere feilaktige avgjørelser, var det på¨begge lag Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Må være de dårligste linjedommerne jeg har sett noen gang. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Her kan ingen skylde på dommeren, mener jeg. Ja, de var dårlige, men de var i allefall stabilt dårlig. Begge lag ble fradømt alt mulig mellom himmel og jord. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Må være de dårligste linjedommerne jeg har sett noen gang. Du er ikke Tottenhamfan skjønner jeg Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Greit fornøyd med 1 poeng på Åråsen. Vi er i rute. Litt heldige som tar med oss poenget, men hadde Pedersen putta etter 12, eller Muri spilt hele kampen, tror jeg det hadde vært noe annet, for vi startet soleklart best, og så milevis bedre ut enn dem i starten. Med en backrekke med 3 helt nye i TL-gamet forsvarsmessig gjennom 75 minutter er jeg godt fornøyd med uavgjort. Vi kan takke Hirschfeld og en scoringsvaksinert Sigurdarsson for det. Tror vi hadde tatt det greit med fullt lag. Nielsen viser skikkelig at han har trent godt i vinter. Snurrer rundt med backen sin. Pusic gjør en kjempejobb og scorer det viktige førstemålet. Skuffet over Pedersen som manglet det siste lille, selv om han er naturlig flink til å kjempe til seg ballen i gode posisjoner. Kommer til å bli farlig når han kommer i form. Dawda med en helt håpløs match. Greide ikke å følge linja hverken fram eller tilbake. Gleder meg til vi får inn Gonzalez Castro. Det trengs. Og satser på at alt er greit med Muri. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Jeg synes det er langt mellom Dawdas solide kamper. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Må være de dårligste linjedommerne jeg har sett noen gang. Du er ikke Tottenhamfan skjønner jeg Det stemmer. Hvordan det skal være mulig å oppleve verre skjønner jeg ikke. Alle løp ble jo dømt offside. Med litt bedre syn hadde denne kampen aldri endt 1-1 iallfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Var på Åråsen. Veldig underholdende! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Har du bart krs1? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Susanne Furøy Wergeland i studio til TV2 er så fantastisk nydelig 12/10. Endret 15. april 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Haha. Fikk du med deg "Oi! Er vi på? Er vi på?!" Endret 15. april 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Har du bart krs1? Nei. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Haha. Fikk du med deg "Oi! Er vi på? Er vi på?!" Samt at de kuttet henne ut før Grasrotinnlegget. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Jepp. I tillegg er ikke Dos Santos helt stabil foran kameraet. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Vi er søpla! Narkiser fra Plata! Vi er alle trygda! Pakket ifra hovedstaden! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Produksjonsmessig sett en elendig Fotballkveld på TV2 nå. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Helt enig. Hovedkampen ble jo ødelagt av detaljer, bilder fra fansen og repriser.. RÆVA produksjon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå