Bob Sacamano Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Haha, sykt tullete av begge to, men er jo en helt fantastisk reaksjon av Berisha. Synd det endte med brudd, da. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) Lagde en liga for oss jeg, bli gjerne med: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1658463 Endret 7. april 2015 av Latias Fjernet svar på slettet innlegg Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 (endret) "Hele Norges Rosenborg" strikes again. BRK-fans ler av Bakenga-skade i debutten Som om ikke det er tåpelig nok at RBK av alle klager over noe sånt som spillere med manglende klubbtilhørighet, så blir det ekstra flaut når klubben tydeligvis først fikk tilbud om å låne Bakenga, men takket nei selv om spilleren selv tydeligvis sa han ønsket seg dit! Endret 31. mars 2015 av Patrick123 1 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Storm i et vannglass. Det er ikke RBK som hoverer, det er noen få idioter blant supporterne. Slike reaksjoner ville man sikkert kunne ha funnet hos alle klubber med relativt mange supportere i Norge. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Sesongen er over for Bakenga, ute i 6 til 9 måneder mer røket akilles http://www.tv2.no/2015/03/31/sport/6750485 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Det er veldig artig hvordan media trykker saker som det på forsiden for hva noen ytterst få skriver. Jævla glad når jeg ser enkelte profilerte journalister også skriver om det. Om det skal skrives saker om ALT sånt blir det ikke annet fokus fremover. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Kjedelig for Mush å få en sånn skade, men dat karma. Synd vi går glipp av tidenes pipekonsert på Lerkendal da, for det hadde jeg gledet meg til! Lenke til kommentar
Hodoze Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 (endret) Jeg spår Tippeligaen 2015 ved hjelp av FIFA 15! Hver dag før seriestart legger jeg ut en "spåing" på youtube-kanalen Hodoze. Det skal spås en eller flere kamper før hver serierunde gjennom hele sesongen! Første serierunde spår jeg disse kampene: Molde - Odd Lillestrøm - Start Rosenborg - Aalesund Vålerengen - Strømsgodset Stabæk - Haugesund Legges ut i morgen (søndag) kl. 14. Ta en tur innom! Jeg anbefaler sterkt RBK - Aafk og VIF - Godset Og hvis dere liker det, kommentér gjerne! Endret 4. april 2015 av Hodoze Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 (endret) TO JÆVLA DAGER IGJEN. KJØR DA!!! Endret 4. april 2015 av DJ_Dark Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Gleder meg til å se 'enga bli pissa på av Godset på Ullevaal Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Håper på en underholdene og bra sesong i år Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 (endret) Jeg spår Tippeligaen 2015 ved hjelp av FIFA 15! Hver dag før seriestart legger jeg ut en "spåing" på youtube-kanalen Hodoze. Det skal spås en eller flere kamper før hver serierunde gjennom hele sesongen! Første serierunde spår jeg disse kampene: Molde - Odd Lillestrøm - Start Rosenborg - Aalesund Vålerengen - Strømsgodset Stabæk - Haugesund Legges ut i morgen (søndag) kl. 14. Ta en tur innom! Jeg anbefaler sterkt RBK - Aafk og VIF - Godset Og hvis dere liker det, kommentér gjerne! Hva i alle.. Hvordan går det der til? Hører noen engelske kommentarer i bakgrunnen også. Er det noe sånt dataspill greier? Har mistanke at dette var et dumt spørsmål, men aldri sett sånt før. Edit: Ja nå ser jeg det står "Fifa 15", det er nok et spill ja, har hørt nevnt "Fifa" sånn spill. Aldri vært borti et dataspill, der ser man hvor grønn jeg er . Burde hetet groenn forsatt knapt delvis engang. heheheh. Jaja, dataspillverden er greske saker for meg, men det så jo litt kult ut det der da. Hehehe. Trodde ikke det kunne være sånn nesten som ekte fotballspill, må kanskje prøve noe sånt en dag. Sorry hehehehe. Endret 6. april 2015 av Delvis 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Smarting han her: Christer Nesset, Nestleder i Kjernen - Hvilken spiller misliker du mest i Tippeligaen? - Mushaga Bakenga Lenke til kommentar
Hodoze Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Jeg spår Tippeligaen 2015 ved hjelp av FIFA 15! Hver dag før seriestart legger jeg ut en "spåing" på youtube-kanalen Hodoze. Det skal spås en eller flere kamper før hver serierunde gjennom hele sesongen! Første serierunde spår jeg disse kampene: Molde - Odd Lillestrøm - Start Rosenborg - Aalesund Vålerengen - Strømsgodset Stabæk - Haugesund Legges ut i morgen (søndag) kl. 14. Ta en tur innom! Jeg anbefaler sterkt RBK - Aafk og VIF - Godset Og hvis dere liker det, kommentér gjerne! Hva i alle.. Hvordan går det der til? Hører noen engelske kommentarer i bakgrunnen også. Er det noe sånt dataspill greier? Har mistanke at dette var et dumt spørsmål, men aldri sett sånt før. Edit: Ja nå ser jeg det står "Fifa 15", det er nok et spill ja, har hørt nevnt "Fifa" sånn spill. Aldri vært borti et dataspill, der ser man hvor grønn jeg er . Burde hetet groenn forsatt knapt delvis engang. heheheh. Jaja, dataspillverden er greske saker for meg, men det så jo litt kult ut det der da. Hehehe. Trodde ikke det kunne være sånn nesten som ekte fotballspill, må kanskje prøve noe sånt en dag. Sorry hehehehe. Det stemmer det, ja! Det er forresten et godt tips å skru av den engelske kommenteringa som foregår under spillinga! Det tar jeg til meg, for det ble litt rotete med dobbel kommentering Jeg har ikke funnet noen andre i Norge som gjør eller har gjort det samme, så da måtte jeg bare kjøre på Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Mjøndalen med sesongens første mål! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Bra start der, Viking. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Viking forblir Viking. Gøy med Mjøndalen på toppen av tabellen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå