PatSharpX Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) Endelig en klubb som tar opp problemet med alle de forskjellige kamptidspunktene! Setter supporterne i skvis. Ett viktig poeng som sikkert mange glemmer, deriblant meg selv: Hvem har skylda? Klubbene har skylda, også Vålerenga. Det er klubbene som vil ha 16 lag og kort sesong, og det er klubbene som har sagt ja til medieavtalen. Mange legger skylda på NFF, men de gjør ikke stort annet enn å forvalte det utgangspunktet klubbene har gitt dem: Norsk Toppfotball, som interesseorganisasjon, legger premissene, og Vålerenga har ikke lykkes i å få med seg resten på endringer - foreløpig. Endret 4. februar 2015 av PatSharpX Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Tydeligvis skal Nylands overgang til Everton ikke ha blitt noe av fordi Molde krevde 60 millioner kroner, halvparten "up front" for han. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Dersom de både har ambisjoner om mer enn å vinne TL, og de klarte å holde Nyland fornøyd tross avslaget, så synes jeg det er helt greit. Men jeg tror jeg hadde vært forbannet om jeg var Nyland. Som keeper skal det ikke mer enn et par tabber til før han aldri får et slikt tilbud igjen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Tydeligvis skal Nylands overgang til Everton ikke ha blitt noe av fordi Molde krevde 60 millioner kroner, halvparten "up front" for han. Tydelig at Molde egentlig ikke vil selge. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 OBOS-liga stuff fra Twitter. Brann bekrefter at Marcus Pedersen har røket det bakre korsbåndet. Kan være ute i minst 3 måneder! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Alle klager på mandagskamp første serierunde. Ingen vet visst at det er påske da og alltid runde den mandagen. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Braathen ser ut til å havne i VIF Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Braathen ser ut til å havne i VIF Signerte en ettårsavtale i dag. Skal bli spennende å se om han lykkes. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 For all del, håper han lykkes men det er lenge siden Braathen har produsert noe annet enn gjesp på banen, stiller meg tvilende til at han blir noen suksess, men jeg har tatt feil før Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Så intervjuet på Vif tv. Han har fortsatt landslags ambisjoner. Talentet Sander Berge (16) har også signert for Vif. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Alltid spennende med (norske) unge talenter. Endret 10. februar 2015 av PatSharpX Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Spiller for oss i to/tre år, brillierer til tider, selges til Tyskland/Nederland for +/- 10 mill. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Semb-Berge virker klar for Molde. Gleder meg over det og er skadefro på tullingen i Skiens vegne. Dessverre frykter jeg det betyr at Forren kan være på vei ut :/ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 http://www.vg.no/sport/fotball/tv2-enige-med-c-more-om-oppkjoep/a/23401521/ Om de klarer å få lik ramme som tidligere, er dette det beste som har skjedd norsk fotball på noen år. Tatt i betraktning av avtalen godkjennes. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) Ja, nå må vi bare jobbe for mer forutsigbarhet i kamptidspunktene. NSA har en god ide om hvordan det bør løses: 161. Har også opprettet en facebook side for det: https://www.facebook.com/3kamptidspunkter Anbefaler alle å støtte opp om dette. Ser at flere og flere klubber også kommer på banen. Jeg forventer at Vålerenga støtter opp om dette i løpet av dagen, ellers må jeg nesten komme meg på en av medlemsmøtene å kreve ting snart Endret 26. februar 2015 av PatSharpX 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Der kom Vålerenga på banen ja. http://www.vif-fotball.no/news/article/1p1pkxq2fpi051h17do4x8lkcf/title/faerre-kamptidspunkter Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 Franck Boli og Ibba Laajab klare for Kina. Tippeligaen blir bare dårligere og dårligere. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Leste noe om at Ibba skulle få en lønn på 5mill i året!Er nok en ganske god økning fra Bodø/Glimt. Da trenger han kanskje ikke å stjele mobiler fra lagkompiser lengre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå