Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Endelig en klubb som tar opp problemet med alle de forskjellige kamptidspunktene!

Setter supporterne i skvis.

Ett viktig poeng som sikkert mange glemmer, deriblant meg selv:

Hvem har skylda?

Klubbene har skylda, også Vålerenga. Det er klubbene som vil ha 16 lag og kort sesong, og det er klubbene som har sagt ja til medieavtalen. Mange legger skylda på NFF, men de gjør ikke stort annet enn å forvalte det utgangspunktet klubbene har gitt dem: Norsk Toppfotball, som interesseorganisasjon, legger premissene, og Vålerenga har ikke lykkes i å få med seg resten på endringer - foreløpig.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom de både har ambisjoner om mer enn å vinne TL, og de klarte å holde Nyland fornøyd tross avslaget, så synes jeg det er helt greit. Men jeg tror jeg hadde vært forbannet om jeg var Nyland. Som keeper skal det ikke mer enn et par tabber til før han aldri får et slikt tilbud igjen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, nå må vi bare jobbe for mer forutsigbarhet i kamptidspunktene.

NSA har en god ide om hvordan det bør løses: 161.

Har også opprettet en facebook side for det: https://www.facebook.com/3kamptidspunkter

Anbefaler alle å støtte opp om dette. Ser at flere og flere klubber også kommer på banen.

Jeg forventer at Vålerenga støtter opp om dette i løpet av dagen, ellers må jeg nesten komme meg på en av medlemsmøtene å kreve ting snart ;)

Endret av PatSharpX
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...