PatSharpX Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jaja, alltid store i kjeften Etter hva jeg har forstått så er det 221 billetter igjen til bortesvingen i skrivende stund. På denne tiden i går var det ca 500 igjen. Så ser lovende ut Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Hvis dere ikke klarer å fylle der så... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Kommer nok litt an på værmeldingen. "Taket" i bortesvingen er helt mongo konstruert. Det går ikke helt til leilighetene bak der så er en glippe på noen meter så regner inn på de 3-4 øverste radene. Husker jeg ble syk etter oppgjøret i fjor pga nettopp det. Men helt klart, det burde vært utsolgt i forrigeuke egentlig. Selv kjøpte jeg vel billett for 3 ukersiden, da det var lukket forsalg for oss med sesongkort. Endret 13. april 2012 av PatSharpX Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Hvis dere ikke klarer å fylle der så... Apropos det, er det noe tall på hvor mange billetter som var igjen etter at Kjernen var der? Så rimelig stappa ut på TV. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Nja. Var ganske tydelig utifra tv-bildene at det var litt lunkent ut mot kantene, men det kan jo hende folk sto tettere mot midten. Endret 13. april 2012 av Olum Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Det var utsolgt. Og folk går opp den første trappa og står som sild i tønne der i stedenfor å gå bort til neste trapp. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Kommer nok sikkert til å se sånn ut der på søndag. Det burde blitt fjernet mange fler seter på de norske arenaene, spesielt i borteseksjonene. På den måten kan kapasiteten økes og stemninga bli bedre. Digg med scoring til storebror Holm. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Ultras Nidaros skal ha skryt for at de holder et meget bra trøkk. Bedre enn de pinlige greiene Supras Fredrikstad kan sikte til. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Plankene døde jo helt når utligningen kom. Hadde de stått på kunne de manet frem en scoring og poeng til FFK. Snodig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 På toppen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Etter å ha sett 2 "toppoppgjør" i hendholdsvis RBK-Sogndal og FFK-RBK så er det mer klart enn noen gang at dette er den svakeste versjonen av Tippeligaen på mange år. Det gir meg faktisk litt tro på at Vålerenga kan lykkes, selv med den spillemessige dårlige starten vi har hatt. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Er jo litt vanskelig å si hva som er toppoppgjør foreløpig da, bare fordi laget heter Rosenborg er det ikke lengre noen automatikk i at de er involvert i noe som kan kalles toppoppgjør. Og Sogndal/FFK har vel ikke vært involvert i noe slikt siden Ibsen levde. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Derfor jeg bruker " ", har sett en del TL, men enda ikke blitt særlig imponert. Molde og Tromsø er igjen nærmest. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Ah, det såg jeg ikke i farta. Men tja jo, det er vel de «vanlige» lagene som virker mest solide. I tillegg regner jeg med at Haugesund, Aafk og Godset vil by på problemer for mange lag. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg har også fått mest tro på Molde og TIL. Kanskje også VIF. Trodde på Rosenborg før sesongen, men jeg har sett alle RBK-kampene hittil, og de har fortsatt mange svakheter og et utrolig lavt bunnivå. Uten at det selvsagt trenger å bety at de ikke vinner serien... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Molde tapte jo mot Haugesund. Er ikke det et svakhetstegn? TIL har alltid gode vårsesonger, men svikter når det gjelder som mest. Men tiden er vel inne for at lag skal snu trender. For alt jeg vet kan Ulf vinne hele driten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Ultras Nidaros skal ha skryt for at de holder et meget bra trøkk. Bedre enn de pinlige greiene Supras Fredrikstad kan sikte til. Var ikke helt sånn vi opplevde det der vi stod, men bra at vi hørtes godt. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Etter å ha sett 2 "toppoppgjør" i hendholdsvis RBK-Sogndal og FFK-RBK så er det mer klart enn noen gang at dette er den svakeste versjonen av Tippeligaen på mange år. Det gir meg faktisk litt tro på at Vålerenga kan lykkes, selv med den spillemessige dårlige starten vi har hatt. Ærlig talt, selv Esten O. Sæther venter mer enn 3-4 runder før han setter to streker under svaret! Hallo, Esten O. Sæther! Skjerp deg! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hvis dere ikke klarer å fylle der så... Ble heldigvis utsolgt i dag. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Får vondt av å se på kampen, alt for jevnt så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå