Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ingen nyhet at TV2 gjør det de kan for å trekke RBK ned i søla.

Hehe, dere får ufortjent behandling i forhold til andre klubber?

 

Sterkt uenig. Kan komme med mange eksempel på det motsatte.

 

Eller hadde det vært best hvis alle kanalene var som RBK-tv, aka Viasat?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Disse ville konspirasjonsteoriene til Rosenborg-fansen om at TV2 er ute etter å ødelegge RBK er på nivå med at man aldri landet på månen og at Bush stod bak 11.Sept. Jeg må nesten anbefale et besøk på RBKweb.no neste gang Rosenborg er i vinden i media pga en negativ sak. De mest paranoide konspirasjonsteoretikerne der kan være rimelig komiske. ;)

Lenke til kommentar

Det er høyst subjektivt, jeg vil heller si det slik at de klubbene med størst interesse hos mediakonsumenter får mer oppmerksomhet, på godt og vondt. Media elsker de som gjør det godt, men de er fullstendig betatt av de som faller fra piedestalen. Det er naturlig at klubber med stort nedslagsfelt får mer oppmerksomhet enn andre, ref. Brann og Enga. Ikke hjelper det at trøndere har en egen evne til å hovere enormt når de gjør det godt. Opp som ei sol, ned som ei pannekake. Bare vent til Molde faller og se hva som kommer til å skje da, men jeg har ikke noe problem med det, it's all in the game yo.

 

Jeg som er vokst opp med konstante påminnelser om hvor fortreffelig RBK var gjennom nesten to tiår måtte ta til takke med dette fra Tv2 da Molde vant ligagull for første gang, attpåtil i klubbens 100. jubileumsår OG [sic] ledet av den hjemvendte sønn:

 

 

Her kunne jeg valgt å legge TV2 og Frode Grytten for hat i all fremtid men valgte heller å se på det som et herlig sarkastisk tilsvar til alle de som hater Molde by ;)

 

Akkurat nå og de siste årene har RBK vært en klubb i kaos med mange kokker og mye søl, det er klart at media finner mye stoff i det. Det betyr ikke at noen er ute etter dere, ta det heller som et kompliment!

Endret av Solaar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...