Solaar Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Fuck TV2. Ålreit, jeg biter, hvorfor? Har TV2 sagt noe stygt om en trønder en gang? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Er ingen nyhet at TV2 gjør det de kan for å trekke RBK ned i søla. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Er ingen nyhet at TV2 gjør det de kan for å trekke RBK ned i søla. Hehe, dere får ufortjent behandling i forhold til andre klubber? Sterkt uenig. Kan komme med mange eksempel på det motsatte. Eller hadde det vært best hvis alle kanalene var som RBK-tv, aka Viasat? 5 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Disse ville konspirasjonsteoriene til Rosenborg-fansen om at TV2 er ute etter å ødelegge RBK er på nivå med at man aldri landet på månen og at Bush stod bak 11.Sept. Jeg må nesten anbefale et besøk på RBKweb.no neste gang Rosenborg er i vinden i media pga en negativ sak. De mest paranoide konspirasjonsteoretikerne der kan være rimelig komiske. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Det inntrykket sitter ikke jeg med. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Det er ofte litt overdrivelse fra TV2 når det kommer til RBK kontra andre klubber. Si så mye imot det som dere vil. Prøv selv å oppleve det og kom tilbake. Takk for meg. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Det er høyst subjektivt, jeg vil heller si det slik at de klubbene med størst interesse hos mediakonsumenter får mer oppmerksomhet, på godt og vondt. Media elsker de som gjør det godt, men de er fullstendig betatt av de som faller fra piedestalen. Det er naturlig at klubber med stort nedslagsfelt får mer oppmerksomhet enn andre, ref. Brann og Enga. Ikke hjelper det at trøndere har en egen evne til å hovere enormt når de gjør det godt. Opp som ei sol, ned som ei pannekake. Bare vent til Molde faller og se hva som kommer til å skje da, men jeg har ikke noe problem med det, it's all in the game yo. Jeg som er vokst opp med konstante påminnelser om hvor fortreffelig RBK var gjennom nesten to tiår måtte ta til takke med dette fra Tv2 da Molde vant ligagull for første gang, attpåtil i klubbens 100. jubileumsår OG [sic] ledet av den hjemvendte sønn: Her kunne jeg valgt å legge TV2 og Frode Grytten for hat i all fremtid men valgte heller å se på det som et herlig sarkastisk tilsvar til alle de som hater Molde by Akkurat nå og de siste årene har RBK vært en klubb i kaos med mange kokker og mye søl, det er klart at media finner mye stoff i det. Det betyr ikke at noen er ute etter dere, ta det heller som et kompliment! Endret 6. januar 2015 av Solaar 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 RBK fikk TV2 til å lage oppstyr og nesten presse NFF til å gå til sak fordi Gunnarson ikke ville flytte fra hovedstaden da. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Ikke TL, men altså..OBOS-ligaen? Seriøst? Greit nok, det finnes verre navn, men jeg ler likevel. http://m.fotball.no/?i=13879/1/0&artId=546266 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Oslo Bolig- og Sparelag-ligaen! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Haha jaja sponsorer må de ha. Men tror at jeg i begynnelsen sier 1.divisjon. Tok meg en stund å slutte å si Adecco. Endret 18. januar 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Sier Adecco enda jeg. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Haha, går i Adecco her også 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Fort gjort å fortsette med adecco ja.Men syns det er så morsom at Brann skal spille i Oslo Bolig- og Sparelag-ligaen.Strengt tatt det OBOS står for Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Vålerenga aksepterer bud på Kjartansson. Skal til Kina Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Kan hele klubbstyret se til helvete å bli med han? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2015 Dette er hovedgrunnen til at norsk fotball ikke kommer til å hevde seg i Europa med det første. Scorer man 20+ mål i TL så er det ha det bra året etter. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Enig, er veldig lenge siden et lag har fått satt seg skikkelig. Og nå er vi enda en attraksjon fattigere. Endret 20. januar 2015 av Solaar Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Sånn blir det når Norge ikke klarer å hevde seg internasjonalt og CMore lager tidens dårligste dekning rundt ligaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå