Solaar Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 For å dra den veldig langt. Om jeg er bestekompis med en rasistisk nynazisist så sier det noe om meg også. Du får velge din bestekompisen men ikke familien din Jeg ser nesten ingen som kritiserer andre spillere når det gjelder deres valg på hvem som styrer deres karrieren. Disse agenter er ofte ikke de ærligste gruppe Ingen agenter jeg vet om kan sammenlignes med faren til Mix, lavere avskum enn ham skal du lete lenge etter. Må vel bli på pedo-nivået, ihvertfall i mine øyne. Skjønner veldig godt hva Teipball mener og er i stor grad enig i det aller meste han skriver. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 For å dra den veldig langt. Om jeg er bestekompis med en rasistisk nynazisist så sier det noe om meg også.Du får velge din bestekompisen men ikke familien din Jeg ser nesten ingen som kritiserer andre spillere når det gjelder deres valg på hvem som styrer deres karrieren. Disse agenter er ofte ikke de ærligste gruppe Ingen agenter jeg vet om kan sammenlignes med faren til Mix, lavere avskum enn ham skal du lete lenge etter. Må vel bli på pedo-nivået, ihvertfall i mine øyne. Skjønner veldig godt hva Teipball mener og er i stor grad enig i det aller meste han skriver. jim solbakken er verre 1 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 jim solbakken er verre Tull. De to kan ikke en gang sammenlignes. 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Det er på grensen til latterlig å dømme en fotballspiller med hva hans far holder på med. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Mix i seg selv er en jævla kul fyr. Ja, kan ha noen dustetanker som faren sin, men i RBK har jeg mye positivt å si om han. Bidrar til klubben. På eget initiativ stelte han seg opp på Elgseter bru i byen her og solgte sesongkort etter en kamp. Er ikke mange av dem, 1 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) Jeg kjente Mikkel Diskerud sånn passe godt fordi vi vokste opp i samme området og er i samme aldersgruppe, så jeg vet at han er en OK fyr. Men å si at Jim Solbakken er i nærheten av å være like ille som Pål Diskerud er selvsagt bare tull. Jeg håper både Solbakken og Diskerud blir straffet for virksomheten deres, men Pål Diskerud har livnært seg på å utnytte svake mennesker og ødelegge livene deres. Det ligger på et helt annet nivå enn triksingen til Jim Solbakken. Dessverre virker det for øyeblikket som om førstnevnte har sikret seg best av de to når det gjelder å finne smutthull i loven fremfor å begå rene lovbrudd. Endret 21. desember 2014 av Husam 2 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Hoftun gir seg: http://www.tv2.no/2014/12/22/sport/rosenborg/6379696 Frode Johnsen gir seg ikke, den seige jævelen: http://www.tv2.no/2014/12/22/sport/odd/tippeligaen/6379088 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Lillestrøm kan komme til starte med ett minuspoeng: http://www.tv2.no/2015/01/04/sport/lillestrom/6411548 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Rykker neeed! RYKKER NED! 2 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) TL til Tv2? www.vg.no/sport/fotball/lillestroem/hele-tippeligaen-paa-vei-til-tv-2/a/23368178/ Endret 6. januar 2015 av Samara Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Bytyqi til Viking: http://www.tv2.no/2015/01/06/sport/viking/6416528 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 TL til Tv2? www.vg.no/sport/fotball/lillestroem/hele-tippeligaen-paa-vei-til-tv-2/a/23368178/ Helt greit. Syns egentlig all fotball kan komme på en kanal. Kanskje lansere en helt ny TV-stasjon som kun har fotball. Fotball er jo den sporten i Norge som er mest populær og mange har flere TV-kanaler for å få med seg så mye som mulig. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 TL til Tv2? www.vg.no/sport/fotball/lillestroem/hele-tippeligaen-paa-vei-til-tv-2/a/23368178/ Helt greit. Syns egentlig all fotball kan komme på en kanal. Kanskje lansere en helt ny TV-stasjon som kun har fotball. Fotball er jo den sporten i Norge som er mest populær og mange har flere TV-kanaler for å få med seg så mye som mulig. Uenig. Det mest positive med at TL kommer tilbake på TV2 er at man antageligvis får muligheten til å betale kun for Tippeligaen uten noe annet dritt man ikke er interessert i, slik man måtte med CMore. Jeg håper inderlig de holder TL og PL adskilt, for Premier League er jeg ikke interessert i å betale for. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Helt greit. Syns egentlig all fotball kan komme på en kanal. Kanskje lansere en helt ny TV-stasjon som kun har fotball. Fotball er jo den sporten i Norge som er mest populær og mange har flere TV-kanaler for å få med seg så mye som mulig. Uenig. Det mest positive med at TL kommer tilbake på TV2 er at man antageligvis får muligheten til å betale kun for Tippeligaen uten noe annet dritt man ikke er interessert i, slik man måtte med CMore. Jeg håper inderlig de holder TL og PL adskilt, for Premier League er jeg ikke interessert i å betale for. Tipper det er veldig mange som tenker motsatt akkurat der Men tenk på dette: En helt ny TV-stasjon. Kall den FotballTV til noen kreative sjeler finner på noe annet. Denne TV-stasjonen har f. eks en kanal for hvert land (eller hver liga, dere skjønner tegningen). Betal en fast sum og du får alt av fotball. Denne TV-stasjonen kan også gi deg flere muligheter slik at du kan velge hvilke kanaler du vil ha. Jeg hadde støttet dette helt! Dette punktet er jo teknisk sett ute allerede, men denne funksjonen bør allikevel komme ut hvis det skal samles Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 TL tilbake til TV2 er veldig bra. Prosjektet til C-More var en fadese - og uten Brann vil tapet deres bli ganske mye styggere enn det allerede er. Det sier jo sitt når toppkampen til C-More maks hadde 30-40 000 seere, mens en ubetydelig kamp på TV2 bikket 200 000. En felles TV-kanal for fotball er ikke en dum idé, men jeg tviler på at det ville vært lønnsomt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Håper TV2 får tilbake TL. TL var mye lettere å følge med på og ble dekket så mye bedre. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Jeg er positiv, mest fordi jeg får sett flere bortekamper og fulgt med mer på andre lag. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Gode nyheter! C More er det verste som har skjedd Norsk fotball siden jeg begynte å følge ligaen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Få fotballen samlet på så få kanaler som mulig og så få betalkanaler som mulig. Fotball til folket, viva la revolucion! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå