HeHauken Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 De aller fleste oppfører seg. Noen har fyrverkeri, men stort sett skaper det stemning fremfor tullet i Mjøndalen. Og jeg tar heller noen hundre RBK-fans på Stadion med fyrverkeri fremfor 20 mennesker som ikke har en sang - any day. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Lillestrøm'erne er verst. No way. Bergensere. Moldensere. Oslo-folk. Togstasjon. I den rekkefølgen. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Har du opplevd noen interessante incidents på en spesiell togstasjon her i landet? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Vålerengen er desidert verst for oss i Bergen. Men jeg vil til og med heller ha de på besøk enn et ubetydelig lag fra en avkrok ingen trodde var beboelig. Endret 28. november 2014 av HeHauken Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Vålerengen er desidert verst for oss i Bergen. Men jeg vil til og med heller ha de på besøk enn et ubetydelig lag fra en avkrok ingen trodde var beboelig. Ikke så langt å kjøre til Åsane og Sotra da. Blir fine borteturer det vel? 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Stasjonsfolket er verst, men kun kampdag. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Lillestrøm'erne er verst. No way. Bergensere. Moldensere. Oslo-folk. Togstasjon. I den rekkefølgen. Når man er fra en så ubetydelig plass som Stjørdal så bør man tenke seg om et par ganger før man kritiserer andre folk. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Jeg har da aldri fremhevet byen min på noen som helst måte, Dapper. Pipe down. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Lillestrøm'erne er verst. No way. Bergensere. Moldensere. Oslo-folk. Togstasjon. I den rekkefølgen. Hva er galt med Oslo folk generelt? Eller tenker du på Vålerenga fans? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Hva med Lyn? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Hva med Lyn? Hva er dette du kaller Lyn? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Molde-fans (nest)værst Martin? Hehehe Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Vålerengen er desidert verst for oss i Bergen. Men jeg vil til og med heller ha de på besøk enn et ubetydelig lag fra en avkrok ingen trodde var beboelig. Ikke så langt å kjøre til Åsane og Sotra da. Blir fine borteturer det vel? Lenge siden jeg har vært på IKEA, så gyllen mulighet mot Åsane. Å stampe i kø til Sotra blir også superkjekt! For ikke å glemme de nye flotte stedene vi får se. Levanger, Strømmen og Grimstad gleder jeg meg spesielt til. Vi skal til og med en tur til Trondheim hvor både og hjemmefans hater RBK! Det blir fest det! Vi vinnar serien neste år! Endret 28. november 2014 av HeHauken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Lillestrøm'erne er verst. No way. Bergensere. Moldensere. Oslo-folk. Togstasjon. I den rekkefølgen. Jeg baserer det ifølge av min tre år som ansatt i Lerkendal Stadion, hva med deg? Lillestrøm var klart verst å håndtere, både på og utenfor stadion. I hvert fall de sesongene jeg jobbet på Lerkendal. Har forøvrig ingenting imot bergensere. De er nusselige. Fin by også. Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Som Stabæksupporter var det egentlig bare artig med Brann på besøk (mye drittslenging, men sjeldent noe som utviklet seg til noe negativt). Lillestrøm derimot... Endret 28. november 2014 av blured Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Hater å møte Stabæk borte. Dårlige vibber med både Telenor Arena og Nadderud. Ingen av dem egner seg til fotball og Brann taper stort sett der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 På Telenor Arena vant vi vel flest ganger mot Stabæk. Husker i mine yngre dager da de rykka opp og RBK kom på besøk. Et rent helvete. Vant ALDRI på Nadderud. Lenke til kommentar
blured Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Var knapt nok på kamp i perioden med Telenor Arena, preget av en flebruksarena var jeg ikke så veldig stor fan av... Generelt så er jo Stabæk et lag som typisk gjør det godt mot antatt bedre motstandere, uten at jeg helt klarer å sette fingeren på hvorfor. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Telenor Arena var krise, egner seg kun til messer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå