Mr.Duklain Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Der var det ned med Brann!! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Nå skal det sies at jeg tror at fotball, som mye annet har utviklet seg veldig. Flere ting som peker mot det, med tanke på at konkurransen om å bli fotballspiller er høyere enn noen gang og at vi vet mye mer om trening og kosthold og hvordan det kan påvirke spillere enn før (Se f.eks Kjartanssons forvandling etter å ha endret seg). Forklar. Kjartansson var ansett som et stort spisstalent på Island for 3-4 år tilbake, sammen med Kolbeinn Sigthorsson og Alfred Finnbogason. Mens de to sistnevnte utviklet seg stort og gikk til større og større klubber, så stod Kjartansson på stedet hvil på Island og stagnerte litt. Kjartansson tok ikke fotballen seriøst nok med tanke på kosthold og rutiner. Sesongen før han kom til Norge gjorde han endring på dette og startet å oppføre seg som en idrettsutøver også utenfor banen, og nå har resultatene begynt å komme for han. Hadde Brann valgt å satse på han kunne han nok reddet dem i kveld. Er fortsatt usikker på om jeg ønsker at Mjøndalen vinner. Hadde vært enklere om det hadde vært Bærum, som ikke har tidenes mest PR-kåte person som kaptein. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Når de først skal ned så LA DET BLI KALASSIFRE!!!! TOSIFRET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Ok. Det er vanskelig å ikke storkose seg. R O F L K O P T E R ! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2014 Forfatter Del Skrevet 26. november 2014 Haha, for noen supportere! Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 For en supporterbase Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Morna, Brann! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Synes ikke det der er så ille. Alltid noen idioter som skal ødelegge, mens det er ordentlige folk som ber dem gi faen. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Tihi, Brann er latterlig svake! Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Mjøndalen kommer til å bli et friskt pust i eliteserien, tror jeg..! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Du går så lenge og drømmer om en slik dag, og når den endelig kommer så vet du ikke hva du skal si! Brann ryker ikke bare ut av Tippeligaen, de ryker ut så det gjomer! For å berge publikumssnittet i ligaen skal jeg kjøpe sesongkort på hva-det-nå-enn-er hjemmebanen til Mjøndalen heter! Og gjett om jeg skal følge med Adeccoligaen til neste år, hoho! Ja, jeg vet at jeg er skammelig skadefro, men så lenge VIF underpresterer så tar jeg dette! Lenke til kommentar
Everket Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Marcus Pedersen har ikke akkurat vært god, men du verden så frustrerende det må være når dommeren alltid blåser mot deg. Horribel dømming. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Gledestårer i stua! Rikard Norling, en hedersmann! 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Rikard Norling, Tippeligaens frelser! 1 Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Take that, gullars! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Herlige scener fra Brann-"fansen"... i de tre siste kampene har Brann-fansen mobilisert fantastisk og virkelig vist seg fra en god side, men denne typen oppførsel er kun med på å skitne til det som er en stygg Brann-sesong. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Herlig Bergen er en overvurdert by. Nå får de som fortjent Takk til Mjøndalen 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Gratulerer, Marcus Pedersen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå