Husam Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Herregud, det går jo knapt an å spille en serierunde i TL uten at det skal mases om at det er så "dårlig" og "gørrkjedelig." Finn på noe bedre enn den gamle leksa, eller ta det et annet sted. Perfekt runde forøvrig. Brann-seier og masse uavgjortkamper er sånn det skal være. 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Gørrkjedelig PÅ TV, skriver jeg. Var på Lerkendal i serieåpningen og det var helt magisk. Skjønner seriøst ikke de som mener at tv-dekningen av norsk fotball skal gi dårligere tilskuertall på stadion, all den tid jeg sovner av å se Tippeligaen på tv men har puls på 120 når jeg er på kamp. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Ja, ingenting er jo som å fly 4-5 seterader nedover når laget ditt scorer Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Eller miste lua når bannerne skal opp Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Og å være hes hele dagen etter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Eller miste lua når bannerne skal opp Hahaha ja! Lua stakk av! Og å være hes hele dagen etter. Pøh! Du turte ikke være med meg og Leo engang! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Ja, føkk deg JR. Er midt på Øvre Øst som er stedet, ikke hvorsomhelstellers på Lerkendal. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Pøh! Du turte ikke være med meg og Leo engang! Hvem sa noe om dere! Edit: Var ikke meningen å såre dere! Endret 3. april 2012 av JR Ewing Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Heheheheeeeeeeee. Får ikke dratt på Sogndal-kampen (skal bort i påska), men vi kan re-date når Tromsø kommer? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Ja, er bortreist sjøl, så Tromsø blir neste mulighet for meg også! Om jeg ikke jobber så blir jeg med! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Får ha date med meg sjæl (og alle de andre jeg kjenner der) jeg da. Re-date, med JR, neste gang ja. Klar for Sogndal, forresten JR? EDIT: FU Endret 3. april 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Nei, rekker ikke tilbake til byen til Sogndalkampen, desverre. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Huff, Kovacs scorte. det er veldig beklagelig at Godset som jeg synes før ikke var så verst, har hentet et svin som Kovacs. får meg nesten til å håpe at de taper kampene sine... Endret 9. april 2012 av Step_up Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hva er galt med Kovacs? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Han er vel bitter på målet hans mot Brann i 2009 Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Herregud, det går jo knapt an å spille en serierunde i TL uten at det skal mases om at det er så "dårlig" og "gørrkjedelig." Finn på noe bedre enn den gamle leksa, eller ta det et annet sted. Perfekt runde forøvrig. Brann-seier og masse uavgjortkamper er sånn det skal være. De som skriker høyest er de som aldri drar på kamp eller ikke følger med 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Lurer på å ta turen til Lillestrøm for å se Sogndal, 20. mai. Tror selvsagt på seier! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Tar turen til togstasjonen i Romerike på søndag. Skal bli deilig med 6 på rad på "vårt" fort åråsen. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Tar turen til togstasjonen i Romerike på søndag. Skal bli deilig med 6 på rad på "vårt" fort åråsen. Jeg også, togstasjonen skal få kjørt seg i år igjen! 2 Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Tøffe i kjeften allerede ja? Vi får se på søndag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå