Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper av hele mitt hjerte at drittklubben Brann med de ekle supporterene rykker ned og forsvinner nedover i divisjonene for evig og alltid.

Etter kampen i går er vi et skritt nærmere drømmen :)

Også er det veldig bra for norsk fotball at klubber som driftes sunt kommer opp, og klubber som drives som de skulle vært eiet av fulle sjømenn og aldri lærer rykker ned.

Endret av kimbert007
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var så fantastisk herlig i går, trodde aldri jeg ville oppleve å se Molde ta the double, nå kan jeg slappe av resten av livet :)

Håper virkelig Brann holder seg oppe, katastrofe for norsk fotball og publikumsinteresse hvis de rykker ned.

Gratulerer med gull, men selv om du er i godt humør må du ikke bli overmodig nå.

Lenke til kommentar

Håper av hele mitt hjerte at drittklubben Brann med de ekle supporterene rykker ned og forsvinner nedover i divisjonene for evig og alltid.

Etter kampen i går er vi et skritt nærmere drømmen :)

Også er det veldig bra for norsk fotball at klubber som driftes sunt kommer opp, og klubber som drives som de skulle vært eiet av fulle sjømenn og aldri lærer rykker ned.

Problemet med å bytte ut ett lag som Brann med Mjøndalen er at Tippeligaen mister moment. Men er ikke Brann bedre så er ikke Brann bedre. Men å ha lag ett hobbylag med tilskuer kapasitet på under 3000 er helt ufattelig trist for Norsk fotball. Dog liker jeg heller ikke Brann og ser dem gjerne i Adecco. Men for Norsk fotball er det ett tap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...