Solaar Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Sorry, blandet sammen på slutten der. Jone Samuelsen ble årets spiller i Tippeligaen, i tillegg til årets midtbanespiller. Stefan Johansen vant gullballen (beste norske spiller). Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Martin Linnes? Jone Samuelsen? dafuq. Mike Jensen har bært ett ellers tafatt lokomotiv til sølv, til tider mutters aleine har han hentet poeng.. Han leverte selv under Perry. Årets Midtbanespiller, uten tvil. Årets forsvarsspiller Steffen Hagen.. Martin Linnes?.. seriøst. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Hva er det som er så rart med det? Er det at han ikke spiller på Rosenborg? 2 Lenke til kommentar
kwah Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 vi hadde bare ikke hørt om han... hvilken klubb spiller han for? odd? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Martin Linnes? Jone Samuelsen? dafuq. Mike Jensen har bært ett ellers tafatt lokomotiv til sølv, til tider mutters aleine har han hentet poeng.. Han leverte selv under Perry. Årets Midtbanespiller, uten tvil. Årets forsvarsspiller Steffen Hagen.. Martin Linnes?.. seriøst. Vil da si det er en større prestasjon for Odd å ta bronse med en Jone Samuelsen som arkitekt på midten, enn det er for RBK å krangle seg til sølv i siste liten for Mike Jensen. RBK satset på gull før sesongen (ikke nekt for det), Odd hadde nok sett seg fornøyd med europaspill og eventuelt en cupfinale. Nå er det bronse og cupfinale på dem. Det som heller kan diskuteres er årets unge spiller, Martin Ødegaard har vært god til å være 15 år, men mener at Moi i Molde har vært ufattelig god, kanskje årets beste kjøp i Tippeligaen bak Kjartansson. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Årets unge spiller var en ny kategori, første gang utdelt i år (merkelig sammentreff). De nominerte foruten Ødegård var (hvis jeg ikke husker feil) Iver Strand og han backen på Brann. Tipper Elyounoussi ble ansett som for gammel, men han var sammen med Singh en av de tre nominerte for årets midtbanespiller. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Hva er det som er så rart med det? Er det at han ikke spiller på Rosenborg? Mener at blant annet Steffen Hagen har vært en adskillig mye bedre forsvarsspiller. Som jeg også nevnte i innlegget. Steffen Hagen spiller dessuten heller ikke på RBK. Martin Linnes? Jone Samuelsen? dafuq. Mike Jensen har bært ett ellers tafatt lokomotiv til sølv, til tider mutters aleine har han hentet poeng.. Han leverte selv under Perry. Årets Midtbanespiller, uten tvil. Årets forsvarsspiller Steffen Hagen.. Martin Linnes?.. seriøst. Vil da si det er en større prestasjon for Odd å ta bronse med en Jone Samuelsen som arkitekt på midten, enn det er for RBK å krangle seg til sølv i siste liten for Mike Jensen. RBK satset på gull før sesongen (ikke nekt for det), Odd hadde nok sett seg fornøyd med europaspill og eventuelt en cupfinale. Nå er det bronse og cupfinale på dem. Det som heller kan diskuteres er årets unge spiller, Martin Ødegaard har vært god til å være 15 år, men mener at Moi i Molde har vært ufattelig god, kanskje årets beste kjøp i Tippeligaen bak Kjartansson. Det er en stor prestasjon av Odd og ta bronse og med tanke på at dem var såpass nært sølv tror jeg ikke mange hadde tippet før sesongen startet. At en klubb som Rosenborg var forventet i toppen er en forutsetning som man har før hver eneste sesong så sensasjonen er jo ett faktum. Poenget er at jeg mener det burde bli målt ned på spiller prestasjoner utelukkende og jeg mener at Mike Jensen i 9/10 tilfeller har spilt bedre og gjort en mer allsidig jobb en Jone Samuelsen. Men VG har ikke forvane å være begeistret for RBK. På lik linje med Lars Tjærnås igrunn. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Jeg kan ikke si at jeg har sett alt for mange Tippeligakamper utenom Vålerenga i år, men jeg synes Mike Jensen har vært Tippeligaens beste spiller. En av få spillere jeg tror kunne spilt på et ok lag i utlandet. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Samuelsen er selvsagt årets beste midtbanespiller. Hele listen ser for øvrig fin ut bortsett fra prisen for årets trener. Ville satt både Bradley, Fagermo og Deane foran Skullerud. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Ja skjønner heller ikke helt Skullerud. Men for all del, molde presterer. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 de fleste trenere hadde gjort det bra med det laget i tippeligaen da... man så jo i europa, hvor det var litt konkurranse, hvor dårlig molde/skrullerud er... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Jensen har da vært TLs beste midtbanespiller i år, om ikke den beste i hele sesongen under ett. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Årets unge spiller var en ny kategori, første gang utdelt i år (merkelig sammentreff). De nominerte foruten Ødegård var (hvis jeg ikke husker feil) Iver Strand og han backen på Brann. Tipper Elyounoussi ble ansett som for gammel, men han var sammen med Singh en av de tre nominerte for årets midtbanespiller. Nå som Tippeligaen har begynt å satse mer på unggutter, så synes jeg ikke det er rart at denne kategorien er satt opp. Men det er ganske "tilfeldig" at Ødegaard fikk sin drømmesesong samtidig som de innførte dette Endret 11. november 2014 av Nettels Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Årets flopplag sesongen 2014 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Hvor er Marcus Pedersen? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Indeed. Og hvor er Gamst? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Gamst Pedersen var ganske viktig innledningsvis i sesongen for oss, så selv om jeg er enig i at han dessverre har floppet er han langt i fra en like stor flopp med tanke på forventningene, som til Gamsten faktisk ikke var spesielt store. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Kan vel også legge til Pape Pate Diouf på lista. Selv om han bare har vært her i et halvår og konkurrerer med svært gode spillere har han ikke hatt en god sesong akkurat. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Hadde faktisk gått meg husforbi at han var tilbake i Molde. Han gjor det jo ganske bra i 2011 og 2009, siden han forlot Molde til fordel for FCK (?) så har det vell vært en saga blått med han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå