kaaasen Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Ja, det var jo det jeg siktet til litt lenger opp. På en måte kan jeg forstå om det skjer, men samtidig føler jeg at det blir feil ovenfor "Bruttern" Lenke til kommentar
Husam Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Så jævlig deilig. Kampen mellom Bærum og Mjøndalen er på lørdag, men noen som vet hvor man finner datoen for de to siste kvalikk-kampene? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Virker som Kåre har fått det bra til men Sollied gjorde bra sist med Rosenborg. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Før sesongen håpet jeg på å få VIF på øvre halvdel, og sånt sett er jeg fornøyd. Likevel så er det to ting som setter en viss bismak på det hele; det tidvis hinsides dårlige forsvarsspillet samt kollapsen mens vi ennå hang med i kampen om andre- eller tredjeplass. Det som kunne blitt... Fakta er at hadde det ikke vært for en ørn som kom flyvende fra Island så hadde det vel blitt nedrykksstrid i år og. Nå er det bare å satse på at vi enten beholder han eller selger han for det han faktisk er verdt og ikke knapper og glansbilder. PS: Fagermo spiser Narvesen-pizza under intervjuet, stay classy! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Heller Kåre enn Trond. Helt fint med sølv. Får ta meg en seierskinderegg. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Så jævlig deilig. Kampen mellom Bærum og Mjøndalen er på lørdag, men noen som vet hvor man finner datoen for de to siste kvalikk-kampene? http://www.fotball.no/Landslag_og_toppfotball/Toppfotball/1_divisjon_menn/2014/Kvalifiseringskamper-til-Tippeligaen/ regner med den bør stemme... 1 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Så jævlig deilig. Kampen mellom Bærum og Mjøndalen er på lørdag, men noen som vet hvor man finner datoen for de to siste kvalikk-kampene? http://www.fotball.no/Landslag_og_toppfotball/Toppfotball/1_divisjon_menn/2014/Kvalifiseringskamper-til-Tippeligaen/ regner med den bør stemme... Takk. Merkelig at siste kamp spilles samme dag som cupfinalen. Har vel aldri skjedd før. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Har skjedd opptil flere ganger før. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Har skjedd opptil flere ganger før. Ok. I så fall husker jeg dårlig. Mener å ha fått med meg det meste av både TL-kvaliker og cupfinaler. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Bærum - Mjøndalen i den første playoff-"finalen". Frykter at det tippeligalaget som ender på kvalikkplass overlever... Dette blir easy for Brann. Var og så på kampen i Mjøndalen, og selv om laget mitt skuffet grådig så var ikke Mjøndalen noe å skryte av heller. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Ja, det er ofte en nivåforskjell på lagene som møtes, men vi får se. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Nå huske jeg ikke fra år til år, men hvordan er statistikken angående hvem som vinner; Tippeligalaget eller Adeccolaget? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 7 av de 10 siste har TL-laget vunnet. Mjøndalen slo Brann senest i fjor. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Om Brann ikke rykker ned i år tror jeg uansett at dem får ett tøft år i Tippeligaen til neste år. Klubben er jo vannstyrt og skakkjørt. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Årets keeper: Ørjan Håskjold Nyland (Molde) Årets forsvarsspiller: Martin Linnes (Molde) Årets midtbanespiller: Jone Samuelsen (Odd) Årets spiss: Vidar Ørn Kjartansson (Vålerenga) Årets trener: Tor Ole Skullerud (Molde) Årets unge spiller: Martin Ødegård (Strømsgodset) Ikke mye å utsette på det, hvem tar gullballen? Direkte nå på tv2zebra. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Har Jone vært bedre enn Martin altså? Eg spør fordi eg har ikke fulgt med, bare lest tabloide nyheter og tolket meg til at Martin burde gjort rent bord? Synest forøvrig at Odd sin trener burde fått årets trener. Endret 10. november 2014 av Jotun Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Jone Samuelsen vant gullballen, helt fortjent spør du meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Årets trener burde vært Bradley. At Mike Jensen ikke vinner årets midtbanespiller, minst, er for meg helt uforståelig. 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Årets keeper: Ørjan Håskjold Nyland (Molde) Årets forsvarsspiller: Martin Linnes (Molde) Årets midtbanespiller: Jone Samuelsen (Odd) Årets spiss: Vidar Ørn Kjartansson (Vålerenga) Årets trener: Tor Ole Skullerud (Molde) Årets unge spiller: Martin Ødegård (Strømsgodset) Ikke mye å utsette på det, hvem tar gullballen? Direkte nå på tv2zebra. Fortjent. Stefan Johansen vant Gullballen, i følge twitter Ångående en tidligere post, så har de endret datoene for kvalikk-kampene: http://www.tv2.no/2014/11/10/sport/6218081 Edit: Noen Brann-supportere har nok ikke råd til de siste kampene http://www.nettavisen.no/sport/fotball/dette-kostet-supporteren-20000-kroner/8507615.html Endret 10. november 2014 av Nettels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå