Jotun Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Vel, la nå Haugesund i fred. De var ikke veeeeeeldig langt nede på tabellen seinest forrige sesong. De har noe i tippeligaen å gjøre. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 – Hallén er, som fotballpamper flest, mest opptatt av penger Herlig ærlig! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Odd best - Vålerenga dårligst Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Odd best - Vålerenga dårligst Vi hater alle og alle hater oss Ellers tror dere Norling klarer det? 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Lillestrøm mangler 45 millioner Lillestrøms økonomiske redningsaksjon er ikke over. Klubben håper nå at et salg av LSK-hallen skal sørge for å betale regningene ut året. Etter at 2014 har vært preget av en økonomisk presset situasjon, begynner LSK nå å få oversikt over hele bildet. Et bilde som ennå er mørkt. Vi har en langsiktig gjeld i klubben på over 30 millioner kroner. Det er den gjelda som tynger oss. I tillegg har vi den kortsiktige gjelda. Det er regninger vi ikke har betalt, og resten av året trenger vi rundt 16 millioner kroner, sier styreleder Heidi Scheie til Romerikes Blad. La hele klubben gå konkurs for min del... Uansvarlighet. De hentet jo inn et helt lag... Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Lillestrøm mangler 45 millioner Lillestrøms økonomiske redningsaksjon er ikke over. Klubben håper nå at et salg av LSK-hallen skal sørge for å betale regningene ut året. Etter at 2014 har vært preget av en økonomisk presset situasjon, begynner LSK nå å få oversikt over hele bildet. Et bilde som ennå er mørkt. Vi har en langsiktig gjeld i klubben på over 30 millioner kroner. Det er den gjelda som tynger oss. I tillegg har vi den kortsiktige gjelda. Det er regninger vi ikke har betalt, og resten av året trenger vi rundt 16 millioner kroner, sier styreleder Heidi Scheie til Romerikes Blad. La hele klubben gå konkurs for min del... Uansvarlighet. De hentet jo inn et helt lag... Betyr det at LSK Kvinner skal få spille på Åråsen nå eller? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Per Ivar Staberg får sparken - profiler i Tippeligaen reagerer. http://www.tv2.no/2014/11/07/sport/6210413 Reagerer litt selv på dette. Hvorfor vrake en dommer som ble kåret til landets beste for få år tilbake? Han har jo ikke akkurat blitt dårligere synes nå jeg. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Per Ivar Staberg får sparken - profiler i Tippeligaen reagerer. http://www.tv2.no/2014/11/07/sport/6210413 Reagerer litt selv på dette. Hvorfor vrake en dommer som ble kåret til landets beste for få år tilbake? Han har jo ikke akkurat blitt dårligere synes nå jeg. Her opptrer jo for en gangs skyld NFF fornuftig. Dommerstallen skal slankes - da er det helt naturlig å begynne med de som uansett har en veldig kort dommerkarriere igjen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Alle digger han, så kommer dommerutvalget (NøFF?) og bare... NEI. Tullete. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Ingen Ødegård fra start, skivebom av markedsavdelingen hos bartene Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Bærum - Mjøndalen i den første playoff-"finalen". Frykter at det tippeligalaget som ender på kvalikkplass overlever... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Hadde trodd han skulle spille fra start, jeg. Mangler han ikke èn kamp for å komme med på VG-børsen (som han mest sannsynlig hadde vunnet) ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Ingen Ødegård fra start, skivebom av markedsavdelingen hos bartene De har nå fått slakt for den av alt og alle i ettertid da, så like greit. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Ødegaard mangler en kamp (30 min) for å få nok kamper til å være med på VG-børsen. Han leder med 0,4 eller noe lignende på Samuelsen og hvis Ødegaard skulle spille 30 min så er Samuelsen avhengig av å få ett poeng mer enn Ødegaard.Blir det 8-7 i favør Samuelsen blir det helt likt. Håper at Samuelsen får den, både fordi presset på Ødegaard blir enda større hvis han skal leve med at han ble årets spiller som 15-åring, og fordi jeg mener han ikke fortjener det. Er mange kamper der han har fått ekstra poeng fordi han er det fenomenet han er, og ikke fordi han faktisk spilte så bra. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 I dag kan være siste gang på et år, minst, vi ser Brann i tippeligaen. KOM IGJEN HAUGESUND!!! 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Ingenting hadde gledet meg mer, men som alltid så klarer vel den drittklubben å overleve. Husker sist de holdt på å gå ned, mot Sandefjord i kvalikk. De var heldige da og... Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 I dag kan være siste gang på et år, minst, vi ser Brann i tippeligaen. KOM IGJEN HAUGESUND!!! Dumt at TV2 ikke sender kampen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 TV2 har sikkert sånn "live høydepunkter" som de har hatt tidligere. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Faen da.... Brann 1-0 allerede. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 For en keepertabbe! Mr. Oppskrytt som scorer og.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå