Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lillestrøm mangler 45 millioner

Lillestrøms økonomiske redningsaksjon er ikke over. Klubben håper nå at et salg av LSK-hallen skal sørge for å betale regningene ut året. Etter at 2014 har vært preget av en økonomisk presset situasjon, begynner LSK nå å få oversikt over hele bildet. Et bilde som ennå er mørkt.

Vi har en langsiktig gjeld i klubben på over 30 millioner kroner. Det er den gjelda som tynger oss. I tillegg har vi den kortsiktige gjelda. Det er regninger vi ikke har betalt, og resten av året trenger vi rundt 16 millioner kroner, sier styreleder Heidi Scheie til Romerikes Blad.

La hele klubben gå konkurs for min del... Uansvarlighet. De hentet jo inn et helt lag...

Lenke til kommentar

Lillestrøm mangler 45 millioner

Lillestrøms økonomiske redningsaksjon er ikke over. Klubben håper nå at et salg av LSK-hallen skal sørge for å betale regningene ut året. Etter at 2014 har vært preget av en økonomisk presset situasjon, begynner LSK nå å få oversikt over hele bildet. Et bilde som ennå er mørkt.

Vi har en langsiktig gjeld i klubben på over 30 millioner kroner. Det er den gjelda som tynger oss. I tillegg har vi den kortsiktige gjelda. Det er regninger vi ikke har betalt, og resten av året trenger vi rundt 16 millioner kroner, sier styreleder Heidi Scheie til Romerikes Blad.

La hele klubben gå konkurs for min del... Uansvarlighet. De hentet jo inn et helt lag...

Betyr det at LSK Kvinner skal få spille på Åråsen nå eller? :p

Lenke til kommentar

Per Ivar Staberg får sparken - profiler i Tippeligaen reagerer.

http://www.tv2.no/2014/11/07/sport/6210413

Reagerer litt selv på dette. Hvorfor vrake en dommer som ble kåret til landets beste for få år tilbake? Han har jo ikke akkurat blitt dårligere synes nå jeg.

Her opptrer jo for en gangs skyld NFF fornuftig. Dommerstallen skal slankes - da er det helt naturlig å begynne med de som uansett har en veldig kort dommerkarriere igjen.

Lenke til kommentar

Ødegaard mangler en kamp (30 min) for å få nok kamper til å være med på VG-børsen.

Han leder med 0,4 eller noe lignende på Samuelsen og hvis Ødegaard skulle spille 30 min så er Samuelsen avhengig av å få ett poeng mer enn Ødegaard.Blir det 8-7 i favør Samuelsen blir det helt likt.

Håper at Samuelsen får den, både fordi presset på Ødegaard blir enda større hvis han skal leve med at han ble årets spiller som 15-åring, og fordi jeg mener han ikke fortjener det. Er mange kamper der han har fått ekstra poeng fordi han er det fenomenet han er, og ikke fordi han faktisk spilte så bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...