Stimann Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Haglund ferdig i Lillestrøm Hvem tror dere blir erstatteren? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 lol Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Fagermo forlenger med Odd: – Jeg har ikke fått noe tilbud fra Rosenborg Da ble Fagermo-ryktet avkreftet. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Fagermo forlenger med Odd: – Jeg har ikke fått noe tilbud fra Rosenborg Da ble Fagermo-ryktet avkreftet. Det er fordi den midlertidlige løsningen blir atter en gang den permanente løsningen i en god og grundig prosess. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Der var vel den siste spikeren slått i kista for Brann... 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Håper virkelig Jerv - Brann spilles i en av feriene mine. Har lyst å få med meg den kampen på Levermyr... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Fortjener å rykke ned. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2014 Hvem som vinner gull? Jeg må svare Brann på det spørsmålet, sier Branns nyansatte trener Rikard Norling (42) til NRK.no. Den 42 år gamle svenske suksesstreneren har brakt ny entusiasme til Bergen. Planen er å gjøre med Brann som han gjorde med Malmö i fjor - sørge for elleville jubelscener når dommeren blåser i fløyta for siste gang. Jeg ser på mitt eget lag og misunner ingen andre klubber. Jeg har med fantastiske spillere å gjøre og en fantastisk klubb med sine supportere, sier Norling. Norling-effekten indeed. Fryder meg hver gang jeg leser dette. 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Tipper Norling får sparken nå snart. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Tror nok ikke Norling får fyken. De bergenserne jeg kjenner (som er 80% av min omgangskrets) liker fyren og har fremdeles tro på han. Skal innrømme at jeg har tro på han jeg og. Brann har vært en synkende skute etter at Bruun-Hansen ble daglig leder. Ser mye heller at han får fyken. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Kanskje det var dette som var planen til Norling når han sa han skulle ta gull? Han unlot bare å fortelle at først måtte de ned på et nivå hvor de faktisk kan ta gull. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Jeg er imponert over Brann-fansen at de fortsatt klarer å være positive og støtte Norling, mens trøndere ville ha Perrys hode på et fat etter en andreplass, tapt cupfinale og en andreplass i årets sesong på det tidspunktet han måtte gå. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 RBK-fansen forventer jo fortsatt at laget skal briljere i Europa og vinne alt i Norge... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Huseklepp er nok bra glad for at han kom tilbake til Brann etter oppholdet sitt i Sari, Kalahari, eller hvor det nå enn var. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Tror nok ikke Norling får fyken. De bergenserne jeg kjenner (som er 80% av min omgangskrets) liker fyren og har fremdeles tro på han. Skal innrømme at jeg har tro på han jeg og. Brann har vært en synkende skute etter at Bruun-Hansen ble daglig leder. Ser mye heller at han får fyken. Så bare ikke sånn ut etter kampen at supporterne var fornøyde men det kan jo bare være hvordan Brann spilte idag at de var forbannet på. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Nå flyttet jeg akkurat tilbake hit så har ikke målt stemningen noe særlig og lidenskapen min er litt mer rettet mot de britiske øyer. Om det er matematisk mulig at Brann berger plassen siste serierunde blir det roadtrip til Haugesund. Er det lov å selge voksenbrus på søndager? Barer/puber osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå