Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En av assistentene hans er visst ferdig i Brann nå leste jeg i en overskift.

Alt er bare kaos der borte nå. Etter min mening så tror jeg det hadde vært "sunt" at de gikk ned en divisjon. Ta skikkelig oppvask-møte i Januar, bygg opp troppen på nytt og rykk opp direkte. Tror de kan komme sterkere tilbake da.

Men de er avhengige av at noen spillere velger å ta den tunge veien ned...

Lenke til kommentar

Alt er bare kaos der borte nå. Etter min mening så tror jeg det hadde vært "sunt" at de gikk ned en divisjon. Ta skikkelig oppvask-møte i Januar, bygg opp troppen på nytt og rykk opp direkte. Tror de kan komme sterkere tilbake da.

En opprydding kan man gjøre uansett. Den eneste direkte konsekvensen av et nedrykk blir at inntektene blir kraftig redusert. Det er egentlig en katastrofe for oss, som allerede sliter på det punktet.

Lenke til kommentar

Det er ikke så enkelt som å "bare rykke rett opp igjen".

Tell me about it!

Hilsen Plankehaugen :(

En opprydding kan man gjøre uansett. Den eneste direkte konsekvensen av et nedrykk blir at inntektene blir kraftig redusert. Det er egentlig en katastrofe for oss, som allerede sliter på det punktet.

Jeg ser den. Men det er lettere å gjøre en skikkelig opprydding hvis du rykker ned, for da har du gjort noe skikkelig galt. :p

Tror ikke Brann kommer til å miste altfor mye inntekter.

Lenke til kommentar

Fagermo er en slitsom type med kurrante ferdigheter til å få mye ut av et dårlig mannskap. Tror det blir et "well, he's our asshole" hvis han tar over RBK med bruttern som assistent. Han er nok den beste norske kandidaten, men inntrykket er at de fleste forventer noen med mer resultater

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...