PatSharpX Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Norling er på høstferie i Sverige.God stemning! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Norling er på høstferie i Sverige. God stemning! Å flykte fra problemene er ikke svaret. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 En av assistentene hans er visst ferdig i Brann nå leste jeg i en overskift. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 En av assistentene hans er visst ferdig i Brann nå leste jeg i en overskift. Alt er bare kaos der borte nå. Etter min mening så tror jeg det hadde vært "sunt" at de gikk ned en divisjon. Ta skikkelig oppvask-møte i Januar, bygg opp troppen på nytt og rykk opp direkte. Tror de kan komme sterkere tilbake da. Men de er avhengige av at noen spillere velger å ta den tunge veien ned... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Det er ikke så enkelt som å "bare rykke rett opp igjen". Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Det er ikke så enkelt som å "bare rykke rett opp igjen". For Brann, så kommer det til å bli null problem å rykke rett opp igjen. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Alt er bare kaos der borte nå. Etter min mening så tror jeg det hadde vært "sunt" at de gikk ned en divisjon. Ta skikkelig oppvask-møte i Januar, bygg opp troppen på nytt og rykk opp direkte. Tror de kan komme sterkere tilbake da. Men de er avhengige av at noen spillere velger å ta den tunge veien ned... En opprydding kan man gjøre uansett. Den eneste direkte konsekvensen av et nedrykk blir at inntektene blir kraftig redusert. Det er egentlig en katastrofe for oss, som allerede sliter på det punktet. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Det er ikke så enkelt som å "bare rykke rett opp igjen". For Brann, så kommer det til å bli null problem å rykke rett opp igjen. Hva gjør Brann mer spesielle enn andre klubber som rykker ned? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Det er ikke så enkelt som å "bare rykke rett opp igjen". Tell me about it! Hilsen Plankehaugen Alt er bare kaos der borte nå. Etter min mening så tror jeg det hadde vært "sunt" at de gikk ned en divisjon. Ta skikkelig oppvask-møte i Januar, bygg opp troppen på nytt og rykk opp direkte. Tror de kan komme sterkere tilbake da. Men de er avhengige av at noen spillere velger å ta den tunge veien ned... En opprydding kan man gjøre uansett. Den eneste direkte konsekvensen av et nedrykk blir at inntektene blir kraftig redusert. Det er egentlig en katastrofe for oss, som allerede sliter på det punktet. Jeg ser den. Men det er lettere å gjøre en skikkelig opprydding hvis du rykker ned, for da har du gjort noe skikkelig galt. Tror ikke Brann kommer til å miste altfor mye inntekter. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Tromsø har ikke en dans på roser i 1 div heller. Dersom Brann rykker ned blir nok mange av spillerene solgt, noe dem gjerne også må for å holde kostnandsnivået sitt nede. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 RBK-fansen skeptiske til Dag-Eilev Fagermo Noen trollunger som vil uttale seg om dette her inne? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Meh, ikke noe annet enn at Fagermo har norges ekleste personlighet, og det er ikke så jævlig imponerende å klare pallplass med Odd... Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Meh, ikke noe annet enn at Fagermo har norges ekleste personlighet, og det er ikke så jævlig imponerende å klare pallplass med Odd... Når var det sist gang Odd var på pallplass? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Fagermo er en slitsom type med kurrante ferdigheter til å få mye ut av et dårlig mannskap. Tror det blir et "well, he's our asshole" hvis han tar over RBK med bruttern som assistent. Han er nok den beste norske kandidaten, men inntrykket er at de fleste forventer noen med mer resultater Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Holder fortsatt en knapp på at svenskene sparker Hamren Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 http://www.tv2.no/2014/10/13/sport/stabaek/6117069 I august fikk den tidligere Stabæk-midtstopperen Pontus Segerström beskjed om at han hadde en hjernesvulst. I dag skriver Expressen at Segerström er gått bort, 33 år gammel. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Jupp, kan ikke være noe kjekt for venner og familie. Husker han godt ifra tippeligaen, ikke en spiller man likte å å møte. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Har du spilt i tippeligaen??? Det må være på Brann oldboys? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Jeg var mentoren til Kniksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå