Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I mine øyne Norges beste futsalspiller, men var du egentlig imponert over noen norsk spiller i dag? Jeg så ikke kampen, så aner ikke hvordan Ibba presterte i dag. Det er ikke akkurat sjokkerende at Italia gruser Norge i futsal.

 

Synes vi spiller en meget god første omgang, der vi faktisk var på høyde med Italia. Når de presterer å rote inn et mål tre sekunder før pause sier det sitt om nivået. Andre omgangen ble meget hard og Italia lekte seg. Jeg var ikke imponert over det norske laget, nei. Men hadde heller ingen forhåpninger til noen av dem da kun Ibba spiller i øverste nivå. Om man kan komme seg inn i Tippeligaen ved å spille så dårlig som Ibba gjorde idag vurderer jeg å satse på futsal.

Lenke til kommentar

Noe annet hadde vært skuffende!

Skulle gjerne tatt turen selv, men det er litt over to timer inn til Sogndal fra meg. Var der i går frem til i dag, så litt lei av å flytte på meg..

 

Får en del gratisbilletter til kampene, sender pm når jeg har noen til overs ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var i vei å så Norge-Italia i futsal tidligere idag. Vålerenga spiller Ibba spilte, kan ikke akkurat si meg imponert over han.

Var selv på kampen. Ibba var utvilsomt den med best teknikk i denne kampen. Dog, det er ikke enkelt når resten av laget ikke maktet å få til noe. Italia var gode, og jeg spådde 2-7 før kampstart.

Lenke til kommentar

Selvsagt er gress bedre enn plastikk. De aller fleste av oss som selv spiller fotball vet hvor stor forskjellen fortsatt er.

 

Superklovnen som leder NFF for øyeblikket sa vel for noen dager siden at om "et par år" vil spillerne foretrekke kunstgress. Det sier vel det meste om hvor mye fotballforståelse disse byråkratene har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Superklovnen som leder NFF for øyeblikket sa vel for noen dager siden at om "et par år" vil spillerne foretrekke kunstgress. Det sier vel det meste om hvor mye fotballforståelse disse byråkratene har.

Det har man vel sagt siden kunstgress kom på slutten av 70-tallet...

 

Jeg blir litt trist når jeg tenker på at kommunen krever kunstgress på Vålerenga Stadion :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...