Brann89 Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Hadde håpet på Ulf i dag. Brann må passe seg for et aggressivt Ulf på fredag. Så da MÅ grorud ut av forsvaret Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Fornøyd med å reise hjem med et poeng fra narkobyen Sandnes. Fryktet et stygt tap. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Kommentatorene sa det er normalt med slik tåke på den arenaen! Regner med de har fått sin siste TV-kamp på hjemmebane. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Var rimelig håpløst å bivåne per tv ja. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 http://www.rbk.no/incoming/article230302.ece Ny back på vei til RBK, ser i grunn spennende ut Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Var i vei å så Norge-Italia i futsal tidligere idag. Vålerenga spiller Ibba spilte, kan ikke akkurat si meg imponert over han. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 I mine øyne Norges beste futsalspiller, men var du egentlig imponert over noen norsk spiller i dag? Jeg så ikke kampen, så aner ikke hvordan Ibba presterte i dag. Det er ikke akkurat sjokkerende at Italia gruser Norge i futsal. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Sogndal mot Hønefoss på søndag, det blir spennende. Hva tror dere om kampen? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 4-0 til Sogndal.. ^^ Men seriøst, bør blir hjemmeseier, ja. Dritvær på vei til Fosshaugane, tror jeg blir hjemme, denne gangen. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Noe annet hadde vært skuffende! Skulle gjerne tatt turen selv, men det er litt over to timer inn til Sogndal fra meg. Var der i går frem til i dag, så litt lei av å flytte på meg.. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 I mine øyne Norges beste futsalspiller, men var du egentlig imponert over noen norsk spiller i dag? Jeg så ikke kampen, så aner ikke hvordan Ibba presterte i dag. Det er ikke akkurat sjokkerende at Italia gruser Norge i futsal. Synes vi spiller en meget god første omgang, der vi faktisk var på høyde med Italia. Når de presterer å rote inn et mål tre sekunder før pause sier det sitt om nivået. Andre omgangen ble meget hard og Italia lekte seg. Jeg var ikke imponert over det norske laget, nei. Men hadde heller ingen forhåpninger til noen av dem da kun Ibba spiller i øverste nivå. Om man kan komme seg inn i Tippeligaen ved å spille så dårlig som Ibba gjorde idag vurderer jeg å satse på futsal. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Noe annet hadde vært skuffende! Skulle gjerne tatt turen selv, men det er litt over to timer inn til Sogndal fra meg. Var der i går frem til i dag, så litt lei av å flytte på meg.. Får en del gratisbilletter til kampene, sender pm når jeg har noen til overs 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 LSK - RBK som er hovedkampen på Søndag. LSK har vel ikke vært overraskende gode til nå, så hvis vi fortsetter med spillet som vi hadde mot Brann så tror jeg virkelig "når troillongan marsjere inn da bynne Lillestrøm å grine." 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Får en del gratisbilletter til kampene, sender pm når jeg har noen til overs Herlig! : D Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Ref. diskusjonen om underlaget i generell fotball: Disse banene liker spillerne i Eliteserien best. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Var i vei å så Norge-Italia i futsal tidligere idag. Vålerenga spiller Ibba spilte, kan ikke akkurat si meg imponert over han. Var selv på kampen. Ibba var utvilsomt den med best teknikk i denne kampen. Dog, det er ikke enkelt når resten av laget ikke maktet å få til noe. Italia var gode, og jeg spådde 2-7 før kampstart. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Ref. diskusjonen om underlaget i generell fotball: Disse banene liker spillerne i Eliteserien best. Forundrer meg ikke at Marienlyst havner på bunn (sammen med Sogndal). Hverken matte eller anlegg er bra. At de på topp er gressmatter forundrer meg heller ikke. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Selvsagt er gress bedre enn plastikk. De aller fleste av oss som selv spiller fotball vet hvor stor forskjellen fortsatt er. Superklovnen som leder NFF for øyeblikket sa vel for noen dager siden at om "et par år" vil spillerne foretrekke kunstgress. Det sier vel det meste om hvor mye fotballforståelse disse byråkratene har. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Superklovnen som leder NFF for øyeblikket sa vel for noen dager siden at om "et par år" vil spillerne foretrekke kunstgress. Det sier vel det meste om hvor mye fotballforståelse disse byråkratene har. Det har man vel sagt siden kunstgress kom på slutten av 70-tallet... Jeg blir litt trist når jeg tenker på at kommunen krever kunstgress på Vålerenga Stadion Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Ganske digg at godset slo enga i dag. Var fortjent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå