Patrick123 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg er så nervøs for nedrykksstriden, kjære fotballguder; send Brann ned. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg vil ha de ned så sterkt, men Davy Wathne skal nok ha en stor takk. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Kjøpte gullet hjem til Molde. Røkke ned, Røkke ned, Røkke ned! 2 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 På mange måter ønsker jeg å se Brann rykke ned, men en del av meg ønsker inderlig at de holder seg i Tippeligaen. Når jeg ser på hva Sandes-Ulf tilfører ligaen kontra Brann, synes jeg det er viktig å ha dem oppe. Likevel er ingen for gode til å rykke ned, og Brann har jo vært uhorvelig svake i år. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Kjøpte gullet hjem til Molde. Røkke ned, Røkke ned, Røkke ned! Takk. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hvordan gjør Molde det mtp. FFP? Om de går i underskudd osv. så er de pengene Røkke gir bortkastet. Om de ikke kan spille i CL eller EL så vil det bli vanskelig å ha en god inntekt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Har vi noen ordentlig FFP i Norge da? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Den kommentaren fra Stavrum er så latterlig og fordummende at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne en gang, må være trønder for å gå på det han skriver der og ikke gjennomskue at det kun er klikk-bait for FrP-avisen. Spesielt når man ser på den andre kommentaren som hevder det stikk motsatte (også postet idag på den samme siden). Litt overrasket over at nettopp du Pat Sharp gikk på den, men kanskje greit å bruke litt avledning for at klubben din er en av de mest underpresterende i Norge, budsjett tatt i betraktning, sånn bortsett fra Trøndere og Bergensere. Er egentlig sjokkerende hvor dårlig klubbene i storbyene driftes. Men, jeg smiler så lenge slikt er det som opptar supportere, jo lengre dere er blinde for egne klubbers elendige forvaltning av deres penger jo bedre for små klubber som Molde Endret 6. oktober 2014 av Solaar Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Enga er på 6. plass, bare 4p bak fjerdeplassen. En av de mest underpresterende? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Har vi noen ordentlig FFP i Norge da? Gjelder ikke FFP for alle lag som skal inn i europisk turnering? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Enga er på 6. plass, bare 4p bak fjerdeplassen. En av de mest underpresterende? Ja? Hva er så vanskelig å forstå? Det Enga har prestert med de budsjettene de har og den talentgruven som Oslo-regionen har er nesten sjokkerende dårlig. Er vel bare pampene på brakka som gjør en bedre jobb der, ja også Bergenserne da. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Har du noen sinne sett noen rose erkerivaler for et gull? Tenk om Liverpool-supportere skulle hylle United-supportere ved seriemesterskap. Er da ikke snakk om å hylle noen, det er snakk om å være mann nok til å gratulere, innse at noen andre faktisk har prestert bedre. Eller eventuelt å holde kjeft hvis en ikke evner å komme med noe annet enn negativt sprøyt. Jeg kjenner flere Liverpool-supportere som har, om ikke rost, så i alle fall gratulert United med gullet tidligere. Dette gjelder både briter og nordmenn. Gratulerer Molde! Jeg er spent på cupfinalen nå. Holder Odd som en knapp favoritt, men det kan bli en spennende kamp. Ellers også spennende med nedrykksstriden. Blir rart hvis Brann rykker ned, de er et TL-lag i mine øyne. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Enga er på 6. plass, bare 4p bak fjerdeplassen. En av de mest underpresterende? Ja? Hva er så vanskelig å forstå? Det Enga har prestert med de budsjettene de har og den talentgruven som Oslo-regionen har er nesten sjokkerende dårlig. Det er jo litt av poenget med innlegget hans da. Dere med penger kjøper talentene som blir produsert av klubber med mindre økonomiske muskler. Ellers ser jeg ikke hva du mener er galt/feil i innlegget hans? Så kom gjerne med dine tanker rundt det i stede for å gjøre ett tappert forsøk på å flytte fokus. Endret 6. oktober 2014 av PatSharpX Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Oslo-regionen, den regionen (1,5 time radius) som har 5 lag i Tippeligaen og 6 i Addecoligaen (med én time ekstra er det snakk om ett lag til i hver av divisjonene). Det er ikke så lett å hente alt av talenter når det er mange som kjemper om talentene. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Den kommentaren fra Stavrum er så latterlig og fordummende at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne en gang, må være trønder for å gå på det han skriver der og ikke gjennomskue at det kun er klikk-bait for FrP-avisen. Spesielt når man ser på den andre kommentaren som hevder det stikk motsatte (også postet idag på den samme siden). Litt overrasket over at nettopp du Pat Sharp gikk på den, men kanskje greit å bruke litt avledning for at klubben din er en av de mest underpresterende i Norge, budsjett tatt i betraktning, sånn bortsett fra Trøndere og Bergensere. Er egentlig sjokkerende hvor dårlig klubbene i storbyene driftes. Men, jeg smiler så lenge slikt er det som opptar supportere, jo lengre dere er blinde for egne klubbers elendige forvaltning av deres penger jo bedre for små klubber som Molde Du må gjerne bemerke hva som er feil ved det som Stavrum fremlegger. Fremfor å heller fortelle om at 'man må være trønder' for å skrive noe slikt. Det ville faktisk ha gjort innlegget ditt interessant. For FFP er nok noe vi kommer til å se i Norsk fotball snart. Da er det spennende å se hvilke klubber som kommer til å klare å drifte, både Brann og Molde er i vertfall ille ute. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Enga er på 6. plass, bare 4p bak fjerdeplassen. En av de mest underpresterende? Ja? Hva er så vanskelig å forstå? Det Enga har prestert med de budsjettene de har og den talentgruven som Oslo-regionen har er nesten sjokkerende dårlig. Er vel bare pampene på brakka som gjør en bedre jobb der, ja også Bergenserne da. Dessuten, hva trenger man i nærområdet når man kan loppe konkurentene for nærmest ferdig utviklede talenter med onkel sine FM penger. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 For FFP er nok noe vi kommer til å se i Norsk fotball snart. Da er det spennende å se hvilke klubber som kommer til å klare å drifte, både Brann og Molde er i vertfall ille ute. Eh, hæ? Brann er jo blant klubbene som bruker mest egenproduserte spillere, og har hatt et av Norges to beste juniorlag de siste fire-fem årene. I år vinner vi junior-NM. Vi er vel en av de som faktisk hadde tjent på en ordning som tvang lagene til å satse på juniorer. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 For FFP er nok noe vi kommer til å se i Norsk fotball snart. Da er det spennende å se hvilke klubber som kommer til å klare å drifte, både Brann og Molde er i vertfall ille ute. Eh, hæ? Brann er jo blant klubbene som bruker mest egenproduserte spillere, og har hatt et av Norges to beste juniorlag de siste fire-fem årene. I år vinner vi junior-NM. Vi er vel en av de som faktisk hadde tjent på en ordning som tvang lagene til å satse på juniorer. Frank Mohn er prinsippielt uenig. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 For FFP er nok noe vi kommer til å se i Norsk fotball snart. Da er det spennende å se hvilke klubber som kommer til å klare å drifte, både Brann og Molde er i vertfall ille ute. Eh, hæ? Brann er jo blant klubbene som bruker mest egenproduserte spillere, og har hatt et av Norges to beste juniorlag de siste fire-fem årene. I år vinner vi junior-NM. Vi er vel en av de som faktisk hadde tjent på en ordning som tvang lagene til å satse på juniorer. Trond Mohn er prinsipielt uenig. Rettet til det jeg antar du mente. Nei. Det er han ikke. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Mente naturligvis Trond Mohn, og de millionene han har spyttet inn i Brann de siste årene. Trond Mohn har gitt 63 millioner, dette er penger vi ikke klarer oss uten sier Roald Bruun-Hanssen Gaver og lavere renteEn oversikt BT har laget, viser at Mohn siden 2008 har delt ut 63 millioner kroner til Brann i rene gaver. I tillegg har han garantert for 45 millioner i forbindelse med Stadion-utbyggingen, penger som har gitt Brann lavere rente på banklån. Branns daglige leder, Bruun-Hanssen, har bidratt til å kvalitetssikre oversikten over Mohns gaver. Hardball finansierte i stor grad seriegullet i 2007 gjennom kostbare spillerkjøp. Investorgruppen er fortsatt involvert i Brann, men i de siste årene har Mohn spilt en mer betydelig rolle. http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/eliteserien/Trond-Mohn-har-gitt-Brann-63-millioner-393721_1.snd Det er en ganske kjent sak at Mohn gjerne betaler hele overgangssummer for Brann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå