Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble ikke Molde seriemestere i det første året med Solskjær etter å ha brukt mindre penger på spillerkjøp enn de solgte for? I dag er de definitivt et "kjøpelag," men å støvsuge markedet for å holde seg på topp er jo det samme RBK har gjort i et tiår.

Lenke til kommentar

Men Rosenborgs mangeårige urettferdige fordel med CL-millioner og Reitanpenger er greit? De fleste her vet nok hva jeg mener om penger og moderne fotball men å forsvare Moldes fantastiske lag mot en supporter av årets virkelige kjøpelag blir for dumt.

Uansett, vi er seriemester MFK!

Lenke til kommentar

Men Rosenborgs mangeårige urettferdige fordel med CL-millioner og Reitanpenger er greit? De fleste her vet nok hva jeg mener om penger og moderne fotball men å forsvare Moldes fantastiske lag mot en supporter av årets virkelige kjøpelag blir for dumt.

Uansett, vi er seriemester MFK!

Reitanpenger? Og CL-millionene gjorde vi vel oss fortjent til? Den dagen dere kvaller til CL med ni moldensere og et par nordlendinger, så kan vi snakke. Faktumet er at dere gang etter gang får penger fra rike onkler. Til og med en stadion bygget han for dere, som dere ikke klarer å fylle, bortsett fra når vi kommer, eller dere skal ta i mot et trofè. (Nå er det vel ingen lag som fyller stadioner i Norge, men du vet hva jeg vil frem til...)

Er vel bare å gratulere MFK med the double allerede. Det gjør uvirkelig vondt å se den drittklubben gjøre det så godt... :(

• Liker 1
Lenke til kommentar

Molde vinner tippeligaen, de deler også første plass med Oddrane når det kommer til Norges kjipeste supportere :(

Cupfinalen blir zzznork!

Men gratulerer med TL gull. For å sitere en overstadig beruset moldeværing på pub før serieåpningen deres hjemme mot Oslo stolthet.

Røkke ned, Røkke ned, Røkke ned!

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

De var med på å sette i gang sirkuset. Så de har stor skyld i hvordan utvikling det har tatt. I tillegg har United en fordel på sponsorer, stadion osv. som ingen andre kan konkurrere på.

Gud bedre at voksne mennesker forsatt kan rettferdiggjøre og holde manu til en høyere standard, de er pengedopa kjøpeklubber hele gjengen samme hvordan du vrir og vender på det. Enten det kommer fra asia, sponsor, eier elle hva faen det måtte være. Det er like blodig urettferdig ovenfor andre klubber. Takk gud for monopolet på pengesekken har blitt brutt, jeg forstår godt at klubber som manu synes det er surt, men den der jævla - vi fortjener det og er bedre enn andre mentaliteten er så latterlig hyklersk.

Litt synd det ikke holdt helt inn for odd, men hvilken sesong av odd og molde.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Gratulerer med seriegullet, det er vel fortjent, hilsen drammenserne og Godset-supporter.

Heller Molde enn Rosenborg, det er sikkert og visst. Før sympatiserte jeg med Rosenborg, men det virker som om hele sjela til Rosenborg forsvant tidlig på 2000-tallet. Tidligere var klubben en fin klubb med "hyggelige" spillere og veloppdragne supportere, nå er det en haug med klyser på banen og supporterne er bitre.

Lenke til kommentar

Til og med jeg hadde en softspot og respekt for RBK da de var hele Norges Rosenborg men enig der ja, sjela har fullstendig forsvunnet og mange av deres supportere oppfører seg som bortskjemte drittunger som ikke unner noen andre suksess. Er bare å lese rundt på nett etter gullet ble klart igår, da kom trollungene frem. De er i en identitetskrise.

Jeg er glad for gullet men håper på litt mer utfordring og en jevnere liga neste år, ønsker at fler lag blander seg inn men klarer ikke helt se hvem det skal være.

Lenke til kommentar

Har du noen sinne sett noen rose erkerivaler for et gull?

Tenk om Liverpool-supportere skulle hylle United-supportere ved seriemesterskap.

Jeg gratulerte Godset med gullet i fjor. Jeg stakk til og med ut med noen etter det var avgjort. Men Molde vil du ALDRI se meg gratulere.

Lenke til kommentar

Tenk om Liverpool-supportere skulle hylle United-supportere ved seriemesterskap.

Jeg gratulerte Godset med gullet i fjor. Jeg stakk til og med ut med noen etter det var avgjort. Men Molde vil du ALDRI se meg gratulere.

Jeps, mange ganger. Og det er vel forskjellen på enkelte RBK-supportere og de fleste andre i Norge. De gjør en god jobb i å bli de mest mislikte fansen i Norge, står i stil med ledelsen av klubben deres. Null selvinnsikt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeps, mange ganger. Og det er vel forskjellen på enkelte RBK-supportere og de fleste andre i Norge. De gjør en god jobb i å bli de mest mislikte fansen i Norge, står i stil med ledelsen av klubben deres. Null selvinnsikt.

Lillestrøm er nok de mest mislikte fansen i Norge tør jeg påstå. Ihvertfall for de som jobber i de ulike stadioner i landet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...