MartinF Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Davy har blokket meg på twitter anyways.Haha, du er en del av den ikke fult så eksklusive klubben ja Jeg og. Og det uten å gjøre noe annet enn å si meg enig med en dude som kritiserte han... Men jeg går ikke glipp av så mye. Det er bare Davy... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Vet ikke om jeg skal le eller gråte?!Er det virkelig noen som syns dette er kult? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Vet ikke om jeg skal le eller gråte?! Er det virkelig noen som syns dette er kult? Måtte se lenge på bildet for å prøve å skjønne hva du ville fram til. Er det antrekket hans? Folk kan gå med så godt som hva de vil på fotballkamp uten at jeg har noen problemer med det. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Tror ikke ambisjonene er å være "kul" heller Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Er ikke "cowboy" du refererer til da? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Vet ikke om jeg skal le eller gråte?! Er det virkelig noen som syns dette er kult? Måtte se lenge på bildet for å prøve å skjønne hva du ville fram til. Er det antrekket hans? Folk kan gå med så godt som hva de vil på fotballkamp uten at jeg har noen problemer med det. For all del, men jeg må også få lov til å reagere over at voksne mennesker kler seg opp som klovner. Er ikke "cowboy" du refererer til da? Det så jeg på som en bonus! Endret 3. oktober 2014 av PatSharpX Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 DEILIG å slå Stasjonen! Lenke til kommentar
Husam Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 To stusslige håp for resten av sesongen: 1. At Brann på mirakuløst vis beholder plassen. 2. At RBK ansetter enten Kåre Ingebrigtsen eller Dag Eilev Fagermo som hovedtrener neste år. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Kåre har nå faktisk gjort det vesentlig bedre enn de andre, så jeg ville faktisk ikke håpet på det om jeg var deg. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Joda, om Jønsson og Hansen er sammenlikningsgrunnlaget, så er det sikkert en stigning. Men RBK har sløst bort hele seedingfordelen og nesten hele det økonomiske forspranget de har hatt siden Hamren forsvant. Den nåværende stallen ser også ganske trist ut sammenliknet med Molde. Da trenger man noe ekstraordinært på trenersida for å kunne bli seriemester. Ingebrigtsen har ikke imponert spesielt mye i år, og i hvert fall ikke i Bodø/Glimt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Han har en klar spillestil som det ser ut som om spillerne faktisk tar vesentlig bedre enn hva de tidligere har gjort. Bedre samhandling og spill. Litt lugg i starten vil det naturlig nok være, men seieren mot LSK i dag viser at vi kan få det til på bortebane og. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 VI ER MFK! SERIEMESTER MFK! Gull nr 1 av 2 i boks 2 Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Da var vi seriemestere igjen gitt http://grooveshark.com/#!/s/Her+Kommer+Molde/4iu3tY?src=5 Endret 4. oktober 2014 av Henrik™ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 AILL SOM ITJ HOPPE E MOLDESVIN!! Alltid flott med folk som har fått pengehjelp til å vinne noe. #adeccolag 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Ahh, bitre trøndertårer er så godt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Against modern fotball. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) d.no på fylla. Endret 4. oktober 2014 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hvorfor skal man ha respekt for et lag som har fått mange mill for å bli gode? Blir som Chelsea og City, bare i mindre skala. Finnes ikke respekt for de lagene heller. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 United har fått mange mill til og bli gode, men allikevel er de rævva. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå