Stimann Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Lillestrøm bryter Odds rekke på 16 kamper uten tap. Godt jobba! Og Rosenlol tabber seg ut igjen, fin helg i Tippeligaen Lillestrøm var gode i dag. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Han Daniel Bamberg på FKH, er han egentlig svensk og snakker svensk, eller er han fra brasil sånn virkelig? http://www.h-avis.no/sport/bamberg-er-imponert-1.6027436 "Tyskt navn: Utseendet og navnet minner ikke mye om Brasil. - Mine oldeforeldre var fra Tyskland og Østerrike, forteller lysluggen, som allerede har gjort et sympatisk inntrykk i FKH-leiren. Bamberg framstår som en rolig, seriøs og blid fyr." Så virker som han er brasse, født og spilt i Brasil i alle fall før han spilte 4 + år i Sverige. Hmm... etterkommer av tyskere som dro til Sør-Amerika... Jeg satset på at VIF skulle ende på øvre halvdel, noe jeg ville vært fornøyd. En periode så det ut til at topp 3 var godt innenfor rekkevidde, men med ørten scorte mål og ørten +1 baklengs virker det som om ikke bare "pallen" glipper, men øvre halvdel også om ikke noe begynner å skje. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Takk for den. Han kan iallefall snakke svensk videoIntervju med Bamberg Ble bare nysjerrig på det Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Spennende kamp på Nadderud idag, heis Sarpsborg i morgen Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Hadde vært kult med Sarpsborg i finalen (selv om jeg er Fredrikstad-supporter og skulle heller ønske at de røk nord og ned ). Lenke til kommentar
iWolfie Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Sarpsborg! Nei huff 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Gratulerer til Sandefjord med Tippeliga 2015 PS: Det var fantastisk deilig å se Fredrikstad vinne over Ranheim i dag! Lenke til kommentar
Samara Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg syns det er veldig gøy med Sandefjord opp i Tippeligaen igjen Blir nok en tur på Pindsle neste år! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) Artig med Sandefjord i Tippeligaen, de var veldig nære både for 2 og 3 år siden også, så må jo si det er fortjent. Endret 30. september 2014 av Nevnarion Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Ikke overrasket at de klarer det såpass greit med Bohinen som trener. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Flott det, lettere å dra på bortekamp til Sandefjord enn Sandnes! 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Komplett Arena Dått No har jævlig god pølse, så sånn sett er det greit med de tilbake i Tippeligaen... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Dog ett av verdens verste stadionnavn da! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Dog ett av verdens verste stadionnavn da! Elsker bedriften, men som navn er det ikke bra nei Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Sponsornavn på arenaer er fælt nok, men er det egentlig noen som har verre enn Komplett.no? 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Det er den forbanna .no-delen som ødelegger navnet spør du meg. Komplett Arena hadde funket mye bedre. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Sponsornavn på arenaer er fælt nok, men er det egentlig noen som har verre enn Komplett.no? KFC Yum! Center Overstock.com Coliseum Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Det er den forbanna .no-delen som ødelegger navnet spør du meg. Komplett Arena hadde funket mye bedre. Ikke gi Davy Wathne ordspillideer, her! La meg bare legge til at "Keine Sorgen Arena1" muligens er ett av de beste navnene! 1 SV Reid - "Ingen sorger" 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Det er den forbanna .no-delen som ødelegger navnet spør du meg. Komplett Arena hadde funket mye bedre. Ikke gi Davy Wathne ordspillideer, her! La meg bare legge til at "Keine Sorgen Arena1" muligens er ett av de beste navnene! 1 SV Reid - "Ingen sorger" Davy har blokket meg på twitter anyways. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Davy har blokket meg på twitter anyways. Haha, du er en del av den ikke fult så eksklusive klubben ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå