PatSharpX Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Alt annet en selve kampen på banen var bra i dag. Den orker jeg ikke å tenke på. Tifoen ble rå, Enga-Tifo tok all æren på TV, men dem om det. Vi vant tribunekampen helt klart. God kok på slutten der også. Reklameskiltene fikk kjørt seg Nå er jeg endelig i seng, helt kjørt. Vært på "derbykjøret" i 12 timer nå, det for holde. Endret 17. august 2014 av PatSharpX Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Var bra tifo av vålerengen. På tide at Lillestrøm vant på Åråsen igjen. Lenge siden sist, så det smakte ekstra godt. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Hei Marcus Pedersen Flesland er sikkert finere enn flyplassen i Molde (selv om du landet i Kristiansund) men må jo være litt kjipt at det blir Adeccoliga i stedet for Champions League på deg neste år? Endret 31. august 2014 av Solaar 2 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Forbanna stavekontroll! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Begynte å lure på om du hadde noe DeadlineDay insideinfo jeg Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Hei Marcus Pedersen Flesland er sikkert finere enn flyplassen i Molde (selv om du landet i Kristiansund) men må jo være litt kjipt at det blir Adeccoliga i stedet for Champions League på deg neste år? Ingen ved sine fulle fem ville valgt å bo i Molde fremfor Bergen. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ingen ved sine fulle fem ville valgt å bo i Molde fremfor Bergen. Fixed it for you! 3 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Viss man ser bort i fra Bergenserene er Bergen en flott by. Nordmøre sin trang etter å være trøndere er nesten like ekkel som byene som er der (så hjelper det vell ikke så mye at jeg er født og oppvost i Ålesund) 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Kjartansson ass! Hva skjer? Har han scoret i alle kamper han har spilt i fortsatt? Endret 14. september 2014 av Solaar Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Nei, men er ikke langt unna. Hva er greia med Island har så hinsides mange gode spisser, mens vi har ingen...? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Og hvor god er han sånn egentlig? Jeg har ikke sett mange kamper med Enga i år. Har han nivået inne for å spille i f eks PL? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Njaaaa, hvertfall for god for tippeligaen, det er helt klart. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. september 2014 Forfatter Del Skrevet 14. september 2014 Giftig avslutter. Scorer på bestilling. Eneste grunnen til at VIF allerede har 36p (om resultatet holder seg) på 23 kamper, kontra samme poengsum på 30 kamper i fjor. Selvfølgelig kan han spille PL når folk som Mame Biram gjør det, men først må han få seg inn på det islandske landslaget. Sjukt lag de har på gang når de storspiller i kvaliken og Kjartansson ikke får mer enn et par minutter. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Ja Island er det mest spennende landslaget i Europa nå, spennende som i at de har mange unge lovende på gang, altså ikke at de er best før noen tar på vei Men noe av styrken til nettopp Diouf var jo at han var så mye mer enn en målscorer. Å avslutte var jo nesten Dioufs dårligste egenskap da han var i Molde. Det er egentlig alt det andre med Kjartansson jeg lurer på, at han er en god avslutter ligger jo litt i korta med 23 mål allerede For øvrig suger Lillestrøm kraftig... Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Hat-trick faktisk ... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Kjartansson er definitivt god nok for større ligaer enn den norske. Som Latias er inne på, er han den største grunnen til at VIF ikke trøbler i bunnen av tabellen akkurat nå. Synd at han ikke er norsk, så vi kunne fått han rett inn på landslaget. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Faen ass, LSK scorer på sin første sjanse med en gang i andre omgang etter å ha blitt totalt utspilt i første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå