Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja Annan var en fæling. Dette handler om VIF.

Handler litt mer om at Emils alltid skal hakke på alle andre klubber bortsett fra sine egne. Det gjelder ikke bare i norsk fotball.

Skal man gå rett på sak, så var poenget mitt mer om hvordan klubbene behandler de omdisukterte situasjonene, ikke hvor fæle spillerne er.

Endret av Maefteda
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nå vet ikke du og jeg hva som ble gjort på bakrommet. Selv om Eggen sa noe annet kan han for all del ha gjort det for å beskytte egen spiller forså å ta en prat med Annan. Har ikke Eggen gjort det så er det også mulig at f.eks. Hoftun tok tak i situasjonen bak en lukket dør.

Lenke til kommentar

Eggen virker til tider å ha en egen "Aldrende Orkdøling kode" på hvordan man skal forsvare spillerne sine, og at han ble like lei som alle oss andre over klagingen på Annan (selv om den ganske ofte ble rettferdigjort av spilleren selv) skal man ikke se bort i fra.

Dette førte til at en av fotball-norges mest sta personligheter sa ting han ikke burde ha sagt, og som så og si alle andre fotballtrenere nektet han i etterkant for å ha sagt noe feil.

Eggen er en flott fyr, har en flott personlighet, og et engasjement få andre trenere kan matche, men at han til tider sa ting som kunne være provoserende, eller til tider merkelig, er ikke å komme unna.

Ang. Annan diskusjonen føler jeg at vi greit kan få den tilbake i trynet, siden det ikke er alt for mange år siden Annan spilte i klubben, samtidig må jo RBKere få peke på andre spillere og si at slik oppførsel er ufordragelig.

Om Emils er flink til å hakke på andre klubber skal jeg ikke legge meg bort i, rett og slett fordi jeg ikke bryr meg om hva andre RBK-supportere mener om andre klubber eller deres spillere/støtteapparat.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

For det var virkelig stille fra dere når vi hadde Annan.

Det handler ikke om at man ikke kan kritisere, den frihet tar jeg meg når jeg får muligheten til det, men det går heller på at kritikken blir så sykt ensidig. Greit nok å være irritert på andre, men når man ser bortifra sine egne feil blir det dumt.

Lenke til kommentar

Hvis man ser på den oppblåste Adnan Haidar saken blant annet er det jo ting som tyder på noe annet. Eventuelt Ogude/Örlund duellen. Rett etter "overgangssaken" ifjor var det i alle fall like mye heksejakt i media på VIF, som det har vært på RBK.

Synes Rosenborg har mye av skylden selv også. Håndteringen deres i media etter de nevnte "skandalene" de har hatt har vært forferdelig. Selv dere RBK-fans må vel se at å skylde på krampe i begge beina med legeerklæring da Pelu filmet mot Viking var litt vel tynt og flaut.

Sier ikke at det er umulig at media hauser ekstra opp saker om blant annet RBK heller. De er jo tross alt norges største lag, og man får dermed flest kjøpere/clicks om man har en sak på dem.

Påstand: Rosenborg hadde håndtert saken dårligere enn Vålerenga har gjort dersom det samme skjedde for dem på Lerkendal.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...