knipsolini Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Men om han snakker sant, så er det vel ikke noe i veien for at han skulle sitte på tribunen. Si at bestefaren hadde dødd kvelden før så kan jeg forstå at han ikke føler seg "skikket" til å spille, uten at han nødvendigvis må ligge i sengen hjemme og gråte. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Jeg har langt mer tro på "spillerstreik"-forklaringen enn "personlige problemer"-forklaringen. At Strandberg nå blir tatt inn i varmen skjer sannsynligvis bare fordi det er en pragmatisk løsning for begge parter. Det er selvsagt ingen klubber som vil kjøpe streikeren og sutrekoppen Strandberg, og da er det best for både RBK og han selv at han er et fullverdig medlem av stallen. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Altså. Når sant skal sies. Hverken Perry eller Hoftun ønsket å uttale seg til media om Strandberg den dagen det skjedde. Det var Koteng som virkelig la ut om alt dritt om Strandberg den mandagen. Perry og Hoftun ville ikke si noe før de visste alt. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Sa ikke Perry noe på direktesendt TV om at Strandberg streika? 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Sa vel at Strandberg streiket, men sa ikke så mye mer enn det om jeg husker feil. Ville ha fakta på bordet osv. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Ok, men ganske dårlig håndtering av Perry å si på direktesendt TV at Strandberg streiket imo. Nå var ikke jeg i Norge da det skjedde, men antar at det var det som satte i gang hele slakteprosessen av Strandberg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Selvfølgelig er det det, men nå er det få i klubben som har vist seg spesielt duganes til noe. Sånn utenom å drite seg ut gang på gang. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 http://www.vg.no/sport/fotball/vaalerenga/vif-doemt-til-aa-betale-stabaek-5-6-mill/a/23243427/ Morsomt at Gunnarsson/Stengel-svindelen slår tilbake på VIF, men latterlig at Stabæk både slapp unna i rettssaken for noen år siden og at de får enda mer ut av svindelen nå. Men de er tross alt bare en bitteliten drittklubb, så det er grenser for hvor mye man gidder å bry seg. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 http://www.adressa.no/pluss/sport/article9867791.ece Strandberg mistet nær slektning. Noen som har tilgang til hele artikkelen som kan informere resten av oss. RBK har virkelig dritet seg ut slik det ser ut nå. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Feil post. Endret 30. juni 2014 av Lyspaere Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Kristofer Hæstad legger opp Synd, men en avgjørelse det står respekt av, når han selv føler at kroppen ikke orker mer. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Er Diskeruud tilbake for Rosenborg mot Haugesund i dag? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Er Diskeruud tilbake for Rosenborg mot Haugesund i dag? Nope Mix er på benken. 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 I forsøk på å redde meg selv, så legger jeg ved denne linken: http://www.rbk.no/news/article/95p606gmxh8a1q3vzs4o2nxjf/title/troppen-mot-haugesund Fant ikke noe Mix der. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Så Mix i oppvarming på sidelinja nå ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå