1245112654122755325882462 Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Satser på at Strandberg har spilt sin siste kamp for Rosenborg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Skjelvik gjorde uansett en bedre jobb som stopper en det Strandberg har gjort mange ganger i år. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Latterlig av Ken Remi, glad vi er kvitt han. Kan ikke se for meg hvem som skulle vært interessert i en sånn spiller etter dette. Ellers er jo lillestrømsupporterene ute å driter seg ut som vanlig, tre skadet og bluss på banen. Jeg godter meg jo litt over at alt de fra togstasjonen prøver på blir dritt. Men det er jo ikke akkurat god reklame for bluss og ultraskulturen. Endret 10. juni 2014 av PatSharpX 4 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Nei, det er sjelden det går så dårlig som det der, men i går virket det som at ingen tenkte på noe som helst da blussene ble fyrt opp. Halvparten av supporterne hang jo på gjerdet for å komme seg unna alt sammen. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Tar gjerne strandberg tilbake til bryne Endret 10. juni 2014 av Everket Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 For en idiot. Rosenborg skal finne klubb til han? Er han tilbakestående? Nei det er verre han er Lyngdøl Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Hø hø Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2014 Godset mot Steaua i CL-kvaliken. RBK-Jelgava og Haugesund-Broughton i EL. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Skal ikke Tromsø også spille i EL? De fikk vel en sånn fair-play plass? Men ikke umulig oppgave for noen av de norsk. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Tromsø møter Tartu FC Santos fra Estland! Bortekamp først. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Tromsø møter Tartu FC Santos fra Estland! Bortekamp først. De spiller for øvrig på tredje(!) nivå i Estland. Tapende cupfinalist. Går ikke TIL videre her slår de ny norsk rekord i tafatt Europacup-innsats. De vil vel til og med toppe LSK's Lichtenstein-fadese. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Freddy adu trener på Stabæk! 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 I Stabæk kan han kanskje bety noe, men Freddy Adu vil i lang, lang tid være megatalentet som aldri blomstret. Dessverre. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Freddy adu trener på Stabæk! Har FM 05 akkurat nådd Bærum? 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 I Stabæk kan han kanskje bety noe, men Freddy Adu vil i lang, lang tid være megatalentet som aldri blomstret. Dessverre. Antageligvis, men.....kanskje Bradley hjelper Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Det er jo lov å håpe. Er visst Bradley som er grunnen til at Adu skal vurdere en overgang. Uansett synes jeg som FM-spiller at det er morsomt med slike kjente navn til Norge. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Freddy adu trener på Stabæk! Har FM 05 akkurat nådd Bærum? Husker han var en stjerne på kanten for mitt Chelsealag på FM06, med Kerlon på topp. To talenter som begge gikk i dass. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Det er jo lov å håpe. Er visst Bradley som er grunnen til at Adu skal vurdere en overgang. Uansett synes jeg som FM-spiller at det er morsomt med slike kjente navn til Norge. Bradley kjenner adu ganske godt. Når adu spilte her i USA siste gang var det hans arbeidsmoral som manglet, ikke hans evner. En god trener klarer å endre dette. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Hvordan var det egentlig med "Strandberg-streiken"? Om han faktisk pratet sant, at han ikke kunne spille pga familiære problemer, så har Perry utvist et katastrofalt lederskap. Det kom uansett ikke noe godt ut av at han tok kaoset i RBK ut i media, og det er spesielt ille om han faktisk bruke Strandberg som skjold for å skyve over den negative oppmerksomheten til en av sine spillere. http://www.vg.no/sport/fotball/strandberg-og-rosenborg-har-skvaeret-opp/a/23238590/ 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 "- Vi hadde en prat med Strandberg, og det var noen personlige grunner som lå bak avgjørelsen hans om å ikke spille mot LSK. Rosenborg forstår situasjonen og har tatt ham inn i varmen, sier Hoftun til TV 2." Og hvem var det som kastet han ut i kulden Hoftun? Ufattelig merkelig håndtert av RBK, for meg virker det som at Strandberg har hatt en god nok grunn til å ikke ønske å spille og RBK med Hoftun & co har dritet seg fullstendig ut. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Satt han ikke på tribunen under den aktuelle kampen? Mener at det var noen her eller ett annet sted som skrev det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå