Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latterlig av Ken Remi, glad vi er kvitt han.

Kan ikke se for meg hvem som skulle vært interessert i en sånn spiller etter dette.

Ellers er jo lillestrømsupporterene ute å driter seg ut som vanlig, tre skadet og bluss på banen. Jeg godter meg jo litt over at alt de fra togstasjonen prøver på blir dritt.

Men det er jo ikke akkurat god reklame for bluss og ultraskulturen.

Endret av PatSharpX
  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tromsø møter Tartu FC Santos fra Estland! Bortekamp først.

De spiller for øvrig på tredje(!) nivå i Estland. Tapende cupfinalist. Går ikke TIL videre her slår de ny norsk rekord i tafatt Europacup-innsats. De vil vel til og med toppe LSK's Lichtenstein-fadese.

Lenke til kommentar

Det er jo lov å håpe. Er visst Bradley som er grunnen til at Adu skal vurdere en overgang. Uansett synes jeg som FM-spiller at det er morsomt med slike kjente navn til Norge.

Bradley kjenner adu ganske godt. Når adu spilte her i USA siste gang var det hans arbeidsmoral som manglet, ikke hans evner. En god trener klarer å endre dette.

Lenke til kommentar

Hvordan var det egentlig med "Strandberg-streiken"? Om han faktisk pratet sant, at han ikke kunne spille pga familiære problemer, så har Perry utvist et katastrofalt lederskap. Det kom uansett ikke noe godt ut av at han tok kaoset i RBK ut i media, og det er spesielt ille om han faktisk bruke Strandberg som skjold for å skyve over den negative oppmerksomheten til en av sine spillere.

http://www.vg.no/sport/fotball/strandberg-og-rosenborg-har-skvaeret-opp/a/23238590/

• Liker 1
Lenke til kommentar

"- Vi hadde en prat med Strandberg, og det var noen personlige grunner som lå bak avgjørelsen hans om å ikke spille mot LSK. Rosenborg forstår situasjonen og har tatt ham inn i varmen, sier Hoftun til TV 2."

Og hvem var det som kastet han ut i kulden Hoftun?

Ufattelig merkelig håndtert av RBK, for meg virker det som at Strandberg har hatt en god nok grunn til å ikke ønske å spille og RBK med Hoftun & co har dritet seg fullstendig ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...