Patrick123 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Sikkert fordi det er RBK... 3 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 LOL Patrick123.. Haha Helt ufattelig. Skjønner virkelig ikke hva de tenker på. Liker egentlig Cmore fordi de ikke har et lite sensasjons og tabloid fokus som TV2 og DB/VG, og at de har et etter min mening veldig bra studio (tross alt 14 min mit TV2 sitt ene). Men slike ting får meg til å vurdere mitt syn på dem. Tragisk og uforstålig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Nuvel. RBK har visst EL-kvalikk torsdagen før. Lørdag blir litt tidlig. Fortsatt hjernedødt med så sen kamp. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Hva er egentlig problemet? Kampen begynner klokken 18.00 og VM-finalen begynner klokken 22.00. Det vil si at man har to timer i mellom kampene. Er det slik at dere hadde tenkt dere på VIF - RBK på Lørdag også til Brasil på Søndag? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Nei, men bortesupporterne skal tross alt hjem til Trondheim etter kampen... 4 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Tenk på bortesupporterne som skal hjem til Brasil for å rekke kamp, da. 1 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Tenk på bortesupporterne som skal hjem til Brasil for å rekke kamp, da. Ja det er langt til Brasil.... RBK-supportere bryr seg vel ikke om annet enn RBK vel? Endret 27. mai 2014 av toreae Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Hva er egentlig problemet? Kampen begynner klokken 18.00 og VM-finalen begynner klokken 22.00. Det vil si at man har to timer i mellom kampene. Er det slik at dere hadde tenkt dere på VIF - RBK på Lørdag også til Brasil på Søndag? Ikke alle som kun ser fotball på tv vet du. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Det er ikke det. Men de fleste her inne skal se VM finalen på tv. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Det er ikke det. Men de fleste her inne skal se VM finalen på tv. Og tar man tog/bil/buss fra Oslo til Trondheim samme kveld rekker man ikke det. 3 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Hva er egentlig problemet? Kampen begynner klokken 18.00 og VM-finalen begynner klokken 22.00. Det vil si at man har to timer i mellom kampene. Er det slik at dere hadde tenkt dere på VIF - RBK på Lørdag også til Brasil på Søndag? Finalen er klokka 9. Det betyr at når kampen mellom VIF-RBK er slutt 19.45-20.00 har man 1 time på å komme seg hjem. Ja, det er en stund, men så er det jo også sånn at Ullevål ligger ikke akkurat i nærheten av der de vanligste Vålerenga-fansa bor. T-bane tar jo også en evighet, og for de som kjører kan man ikke regne med å være hjemme før 20.30, og da er man heldige. Med andre ord 30 min. Så kan du si at man rekker det, ja, men man går glipp av så og si hele oppladningen til kampen. Som tross alt er en stor del av greia. Og så har man det som faktisk skjer. Så og si alle "nøytrale" tilskuere eller tilskuere som kunne tenkt seg å gå på en av norsk fotballs største kamper dropper det fordi de heller vil se VM-finalen og alt rundt den. En haug med folk med VIF/RBK-sympatier vil også droppe kampen for samme grunn, og garantert folk som går på alle kampene hadde droppet den. Og det er Oslo-publikummet. Så kommer RBK-fansen fra Trondheim. De kan jeg ikke snakke for, men hvis jeg skulle dratt på en bortekamp hadde jeg droppet det hvis det betydde at jeg ikke fikk kommet hjem til avspark til VM-finalen. Jeg er selv i tvil akkurat nå om hva jeg gjør, og jeg har tross alt vært på alle hjemmekampene i år. Så for å gå fra å ha 15-20K på tribunen kan man ende opp med under 10. For en av norges største kamper. Og hvordan har Cmore/NFF tenkt å bygge opp kampen, ALLE kommer til å være opptatt med semier og finale i VM, ingen bryr seg om oppladningen til denne kampen. Og så en siste ting, nemlig signaleffekten. Hva NFF/Cmore tenker på er vanskelig å skjønne. Enten så tror de at at Norsk fotball står så høyt at de kan konkurrere med VM-finalen (i så fall en latterlig feilvurdering, vil si det var 5K mindre enn vanlig på Ullevål pga PL-avslutninga, tenk hvordan det blir foran VM-finalen), eller så... jeg aner faktisk ikke. Kan ikke se en grunn i det hele tatt. @ det DJ_Dark sier. Forstålig at med kamp torsdag at RBK ikke kan spille lørdag, men hva med mandag, eller mye tidligere på søndag? Hadde i alle fall vært bedre. Og NFF/Cmore har jo hele tiden vist når VM-finalen var. Hadde det vært VIF-Bodø og Sandes Ulf - RBK hadde det ikke vært like ille. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Men er ikke dette typisk da? I fjor så gikk VIF- RBK på samme dag som CL-finalen. Personlig så var jeg på kampen i fjor og det var ikke mange der da heller, det var heller ikke mange på kampen mellom VIF og Strømsgodset. Så jeg tørr å påstå at det aldri hadde kommet 15-20k uansett om kampen hadde gått på Lørdag, eller helgen etter VM-finalen. Jeg trodde VM-finalen begynte klokken 10, derav ville man fått god tid. 1 time mellom kampslutt og finalen er kanskje i minste laget. Får revurdere om jeg orker å ta turen opp til Ullevaal selv. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Mange overvurderer hvor attraktiv en kamp mellom middelmådighetene Vålerenga og Rosenborg er for nøytrale tilskuere. Men uansett burde de kunne klart å styre unna denne datoen, ja. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) Ikke akkurat TL-nytt, men Mohn er spandabel som alltid og gir 5 mill. i pengegave til TIL Trond Mohn gir 5 millioner til TIL Endret 29. mai 2014 av Patrick123 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Og det blir ikke noe på Brann så lenge supporterne kritiserer han slik de gjorde.... Lenke til kommentar
toreae Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Bare godt av det (Brann). La seg ned og lot seg rævkjøre i 90 minutter av Viking, så Viking holdt seg i Tippeligaen noen år tilbake. Fysj! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Bare godt av det (Brann). La seg ned og lot seg rævkjøre i 90 minutter av Viking, så Viking holdt seg i Tippeligaen noen år tilbake. Fysj! Det var en stk herlig kamp å se på Vikning stadion. På nivå med Chelsea i europacupen for en god del år siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Var Peter Ijeh sin kveld det der. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 http://www.fotball.no/nff/NFF-nyheter/2014/Strandbergs-anke-tatt-til-folge/ Det er så utrolig latterlig. Og oppe i det hele sitter det vel fortsatt RBK-folk og tror de blir diskriminert av NFF og media. Ler meg i hjel. 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 http://www.fotball.no/nff/NFF-nyheter/2014/Strandbergs-anke-tatt-til-folge/ ER du faen meg seriøs!? For en latterlig amatørgjeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå