Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte på cupgullet jeg nå da, det var ikke vi som vant ifjor

Hvorfor er dine smileyer hvite på farge..? :hmm:

Fordi jeg er Molde og Tottenhamfan ?

Tenkte på cupgullet jeg nå da, det var ikke vi som vant ifjor ?

Men jeg snakker om liga-gull!

Er ikke slik at man kan ta med Cup-gull da vettu paps!

Tssss, regjerende Norgesmester. Det er vi det ? Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Liker virkelig Grindhaug og jobben han gjør, Haugesund ikke bare fortjener men burde være høyere på tabellen!

Med Flo, Rindarøy, Hoseth, Gatt, DBH, Guldbransen, Ekpo og Simonsen ute er det vanskelig i en så tøff kampperiode, jeg er fortsatt mektig imponert over Skullerud!

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Hvem som vinner gull? Jeg må svare Brann på det spørsmålet, sier Branns nyansatte trener Rikard Norling (42) til NRK.no.

Den 42 år gamle svenske suksesstreneren har brakt ny entusiasme til Bergen. Planen er å gjøre med Brann som han gjorde med Malmö i fjor - sørge for elleville jubelscener når dommeren blåser i fløyta for siste gang.

Jeg ser på mitt eget lag og misunner ingen andre klubber. Jeg har med fantastiske spillere å gjøre og en fantastisk klubb med sine supportere, sier Norling.

Norling-effekten indeed.

Lenke til kommentar

Hvem som vinner gull? Jeg må svare Brann på det spørsmålet, sier Branns nyansatte trener Rikard Norling (42) til NRK.no.

Den 42 år gamle svenske suksesstreneren har brakt ny entusiasme til Bergen. Planen er å gjøre med Brann som han gjorde med Malmö i fjor - sørge for elleville jubelscener når dommeren blåser i fløyta for siste gang.

Jeg ser på mitt eget lag og misunner ingen andre klubber. Jeg har med fantastiske spillere å gjøre og en fantastisk klubb med sine supportere, sier Norling.

Norling-effekten indeed.

Det der med å "sørge for elleville jubelscener" har han jo forsåvidt klart... ikke hos Brann, da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...